plof Geplaatst 7 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Ploffie, nou begrijp ik waarom jij wilde stoppen met drinken. Als prepper hoef je nu alleen nog maar voor een half jaar water in te slaan Goede les misschien Erik? Ook als het niet goed gaat hier schrijven. Ontzettend aardig van je ouders dat ze je zo goed hebben opgevangen. Maar ik begrijp dat het niet ideaal is op een bepaalde manier. Het moest even. Mooi dat het zo kon / kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Wacht je even met opdienen ploffie, ik kom eraan mmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Kaboutertje, nu is de datum bekend is wordt het wel heel echt. Is dit de laatste operatie, als het goed is? Ik heb nu al met hem te doen. Jopie, je bent weer een beetje moppersmurf af, zo te lezen Wat een jenfleur is, weet ik niet. Ook ik heb me weleens afgevraagd waarom hier meer vrouwen dan mannen actief zijn. Ik heb een vermoeden, maar daar blijft het dan ook bij. Ik ben nu wel benieuwd naar wat die mannen dan schreven? Tipje van de sluier, Joop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Hmmm... snap het mannen/vrouwen gedoe niet zo.. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Ik zie trouwens in de NA-meetings die ik bezoek weer meer mannen dan vrouwen.. Maar hier op het forum of daar in die meetings.. het gaat allemaal over hoe om te gaan met je verslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie jowan en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Ik snap mannen die altijd een tas bij zich hebben waar van alles in zit en waar ze nooit iets in kunnen vinden nog minder.. daar heb je toch broekzakken voor... ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Kohtje, klopt, ook bij mijn zelfhulpgroep meer mannen dan vrouwen. Het maakt mij ook niets uit, maar het is wel een bijzonder verschijnsel. Misschien leuk voor een sociologisch onderzoek van een student, die geen onderwerp kan vinden. Of iemand die communicatiewetenschappen studeert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Uitbuiken op de bank na mijn macaronischotel. Morgen dagje vrij gepland om de puntjes op de eindopdracht te zetten. Geloof dat ik mijn idee maar laat varen om verder een studie op te pakken. Ben toch meer een vrouw van de praktijk. Afijn, opslomen. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Hoi allemaal, Net thuis van een intensieve lesdag...hoorde in de auto het nieuws van de aanslag in Parijs...brrrrr. Ben niet bijgelezen...vanavond en morgenochtend druk. Dus gaat ook niet echt lukken. Zo, nu een kop linzensoep...de mijne is niet té zout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 iets afgeslankt qua plaatje, maar nog steeds herkenbaar en eh ... man. zou graag nog wat beppen maar moet nog badderen en mijn haar doen, dus. Vandaag 123 dagen droog. Slaat als jubileum dus weer helemaal nergens op, maar het staat leuk (een-twee-drie, als je begrijpt enz) Kate en bertd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Jaja Walrus, 1.2.3.4. hoedje van papier. Leuk plaatje trouwens. walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden