plof Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Wandeling in de zon achter de rug, heerlijk. Was net op tijd, want hier is de zon verborgen achter de wolken. Janina: gefeliciteerd met je eerste maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 (bewerkt) Zal vanavond weer eens gaan kijken Ploffie, vanmiddag eerst weer schilderen. Bedankt weer voor al het werk. :rose: Jani proficiat meis. Knap werk en we gaan het hele jaar vol maken met adb. zijn. 5 januari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 hier is het grauw weer maar onze eerste spinning nummer was: Proud Mary van Tina Turner, dus mijn dag is goed begonnen. De middag gaat op aan nare dingen rond financien. De 7 vette jaren waren nog lang niet voorbij, maar de 7 magere zijn al weer begonnen Gelukkig ben ik gezond en geen haar op mn hoofd die wil drinken. Janina je eerste maand weer dat zijn de dingen die belangrijk zijn adda girl! ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Dank lieve mensen, voor alle felicitaties, voel me er echt feestelijk door! Wijfie je gaat goed zo te lezen! Ben benieuwd hoe het vrijwilligerswerk je gaat bevallen. Mijn ervaring is dat het veel goeds aan je leven kan toevoegen. Vanochtend frustrerend gesprek met heel goede vriend gehad. Hij wil wel stoppen, maar onderneemt niet echt stappen. Realiseert zich ook niet echt dat stoppen niet een tijdelijk iets kan zijn voor ons. Ik moet hem laten, hopen op voortschrijdend inzicht, maar het is wel heel moeilijk. Ik ben gestopt op m'n eigen tijd, moet afwachten wanneer het voor hem komt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Je hebt gelijk Gerrit, ik weet het wel, moet ook handelen naar die wetenschap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Top wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Bagger hier, je zou er haast weer van gaan drinken, maar geen optie, fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Leuk Wijfie! We hebben af en toe een optreden voor deze doelgroep, heel mooi werk! Ben benieuwd wat je gaat doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Even inloggen voor Suiker, gaat het wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Mg je bent niet roomser dan de paus, je bent zeer tactvol, een waardevol iets voor dit forum ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Suikertje, kop op. Ook bagger gaat voorbij al lijkt het soms niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Rapi, vandaag niet met z'n tweeën koken? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 vanaf morgenavond weer even weg, no worries....week Curacao... Kate en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 wat luxe Eline lekker weer daar nu zeker! Wij baggeren hier wel even door met onze baggerlaarzen. Hier knallende kop na middag wroeten in het verleden en de financien. gelukkig straks lekker meppen, een nachtdienst erna en dan een saunadag. dan is alle frustratie er wel weer uitgezweet en de gemoederen weer tot rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Sugar, houd het recht hé kerel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 O....heerlijk Curacao...een weekje zon en relaxen dushi! Geniet ervan! Suiker...sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Een hele goede avond allen, Wat heerlijk, zomaar niet werken vanavond, en morgenavond ook niet. Vanochtend schoonmaakadresje gehad. Vanmiddag, kennismakingsgesprek met nieuwe client Begin echt vol te lopen met werk nu. Net weer een telefoontje, dat er nog een nieuwe client in het verschiet ligt. Goh, komt het allemaal ineens zomaar op mij af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Hèhè, eindelijk op de bank met beentjes omhoog. Op weg naar huis om half 4 een SMS van mijn zoon dat ie over zijn fiets is geklapt. In de ochtend al. Gezicht, armen, knieën allemaal flink gehavend met schaafwonden. Moeder dus effe in de piepzak, maar het lijkt al met al mee te vallen. Enige wat wat zorgen baart is zijn blauwe grote teen, die nu ook aardig dik gaat worden. Even in de gaten houden dus. Afijn, lekker einde van de dag. Rust nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Suikertje, sterkte... Eline, heel veel plezier op curaçao! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 (bewerkt) Wat fijn Rapi dat het nu een beetje gaat lopen. Als je maar wel genoeg rust krijgt das ook belangrijk. Sterkte met je zoon Blondie, ja dat zijn allemaal rampen die je de grond in moet stampen zou mjn buurman zeggen Kindjes weer in bed Kaboutertje? 5 januari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkie34 Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Zijn er mensen online op dit moment? Kan ik ff kletsen met iemand? Hoe kan ik zien wie er online is? x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden