bolletje Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Doe dat maar Blondie, rustig aan dan breekt het lijntje niet. Hé hé hier weer heerlijk gegeten. Spruitenstampot met draadjesvlees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Wijfie begrijp je eigenlijk wel wat men bedoeld met al de adviezen die je krijgt? Hoe zou jij willen zien dat jouw leven gaat verlopen, en hoe kan jij jezelf het beste helpen. Wat voor 'n stappen zijn haalbaar voor jou om te proberen niet meer te drinken. Ik lees zo vaak "ik moet nee durven zeggen". Wat ga je nu doen om dat te leren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Vandaag naar een nieuwjaars'borrel' geweest. Ik had er vooraf niet zo'n goed gevoel bij. Veel vreemde mensen, wederom veel kansen om toch te drinken. Wilde mezelf niet laten kennen en ben toch gegaan. Had ik niet moet doen. Ik heb niet gedronken, al werd mij een glas bubbels met alcohol in de handen gedrukt (alleen om te proosten hoor, werd erbij gezegd). Keurig weer weggezet. Voelde me er gewoon niet op mijn gemak, gezelschap te groot, geen aansluiting kunnen vinden, me verloren voelen. Tal van triggers. En natuurlijk ben ik trots op mezelf dat ik niet heb gedronken, maar het heeft teveel energie gekost. Iets wat al niet zoveel van had. Ik voel me nu dan ook total-los. Nu gewoon op de bank beentjes omhoog, tv kijken en op tijd naar bed. Meer hoeft niet. Gelukkig is dochterlief logeren, ook dus even niemand om me heen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Wijfie: mooi streven. Hoe wil je dat gaan leren ? Ga je er hulp bij zoeken ? Ik heb in het verleden al eens een assertiviteitscursus gevolgd, waar oa dat soort dingen aan bod komen. Dat heeft mij enorm geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Kaboutertje: spannend hoor. En dan sta je er nog alleen voor ook, ik leef met je mee !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Blondie: ik hoorde vandaag een soortgelijk verhaal. Zorg niet geregeld voor iemand, niemand die de verantwoording neemt. moet bakken met energie kosten. En dan zoals jij terugkomend uit een burn-out. Knap hoor hoe je het doet. maar wat ik me af zat te vragen is of je je nu niet extra aan het bewijzen bent (onbewust), juist doordat je uit die burn-out komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Ja Wijfie, kom op joh, pak eens door. Anderhalf jaar, ik weet het nog, het is mogelijk voor je. Ik ga op tijd afsluiten. Stukje film kijken en op tijd erin. Morgen een inspannende dag. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Dank je Gerrit Ik wil er niet teveel aandacht meer op vestigen, ik heb al zoveel steunbetuigingen gehad Ik ben wel wat nerveus en onrustig. Zal blij zijn als morgen voorbij is. En natuurlijk wordt het mooi en waardig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Ga je mee met mij op weekendpact wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Geen idee waar ik dat pact vind trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Dank je MG, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Zo, werkdag zit er weer op. Laatste echtpaar naar bed geholpen. Duik ook zo mijn mandje in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Truste Gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 (bewerkt) Jopie: ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Want ondanks dat het lastig was en ik niet had moeten gaan vanmiddag ben ik de dag wel droog doorgekomen. Maar ik kan iets missen natuurlijk. Of verwar je mij met iemand anders ? 2 januari 2015 bewerkt door Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Ik meld me droog en nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Overigens heb ik de draad van vandaag niet kunnen lezen wegens andere zaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 er start zo een prachtige film op NPO2, Doubt zooo de moeite waard en zelf te moe om op te blijven helaas maar heb m al 2 x gezien dus. slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden