Monster Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Even tussendoor, Voor ons allemaal wens ik een jaar vol daadkracht en vol laatkracht. Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) Ow oké Rapi. Dat wens ik voor jou ook Monster. 1 januari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Hahaha... Spud toch! Jij ook bedankt... Geniet iedere keer weer van je bijdragen. Ga hier opslomen. Natuurlijk weer veels teveel gedaan vandaag, dus aan het eind van mijn Latijn. Bijtijds mijn mandje in. Morgen weer lange dag werken. Ps. Benijd je niet rapilos! Bewondering voor je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Hai Blondie, Lief van je, maar bewondering hoef je echt niet te hebben hoor, kwestie, van overleven, En soms, het idee hebben dat ik het toch niet slim genoeg aanpak, het zou toch anders moeten kunnen misschien, maar hoe? Trouwens, bewondering voor jou ook hoor. Toch bijna elke dag maar weer op het fietsje door weer en wind je clienten af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Ha, die Jopie, Dank voor je berichtje, Wel een goeie;, Dat denk ik dus ook; Liever teveel aannemen, om niet te weinig over te houden. Dan kijken, hoe het gaat over een paar maanden. De thuiszorgbureaus waar ik voor werk, vragen ook een behoorlijk percentage, dus hou je weinig over. Kan altijd minder gaan werken als ik me dat kan permiteren, dat is weer voordeel van free-lance Beetje off-topic, mensen. Niet drinken, is lastig nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Ga me er morgen even in verdiepen plof, Nu even geen puf meer, maar zeker bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Mag ik jouw dochter een keertje lenen Jopske, dat gevoel wat jou overviel, wil ik ook graag een keertje mee maken. Hoewel ik misschien iets vergelijkbaars mee maak met mijn kleine ukkies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Smaakten heerlijk MG. Had er nog paar voor bezoek vandaag, maar ze moest helaas werken door ziekte collega. Jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Wel 1 voordeel, sanitair weer blinkend, tijd genoeg voor gehad. Stond om 6 uur kraakhelder naast bedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Sterkte Agnieta, wat een naar begin zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Heeft Clowntje feestje gevierd vannacht Kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Ongepaste vraag nu, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) Ik denk het wel Jopske, ik denk dat dat echte liefde is voor je kinderen. En van mij naar mijn diertjes. Ik kan zo genieten als ik die kleintjes naar buiten zie gaan, voorzichtig lopend op de sneeuw die bevroren is, staartje in een krulletje, met zo'n waggelkontje, en dat waggelt heel erg, dan kan ik zo genieten, echt. Dan denk ik, wat een heerlijke diertjes heb ik toch. Dat gevoel moet voor kinderen veel sterker zijn. Goed ik sluit weer af voor vandaag. Tot morgen mensen. 1 januari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Nog even voor Kaboutertje. Nee hoor lieverd je hebt helemaal niets verkeerd gedaan. Niemand heeft iets verkeerd gedaan, geen zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Kabouter, je hebt niets verkeerd gedaan. Wat een goede ervaring om nieuwjaarsdag helder te beleven :-) Alvast welterusten mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 so he Arrepact overleefd zonder houten hoofd maar mét houten kont! goede nacht iedereen. Kate en wimmelt reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 ik kom even hello-goodbye zeggen heb een heerlijke dag gehad met dochter ze wil er wel een jaarlijkse traditie van maken zei ze nou ik ook wel, wat een mooie start van een nieuw jaar! maak me wat zorgen om wijfie merk ik de berichten las ik gisteren al met zorg en niet melden nu.... jammer wijfie kom je nog even? lekker naar bed nu slaapwel ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Alle goeds voor dit nieuwe jaar. Het is een dag als alle anderen en toch ook weer niet. Bol, mn beastieboys hebben het goed doorstaan. De kat zat onder het bed, goed plekje. Nu weer naast me op de bank. Ik ben blij dat december weer voorbij is. Ik kreeg en krijg er toch vaak nog een ietwat onbestemd gevoel van. Dat is oke en er is mee om te gaan. En zeker geen reden om aan de drank te gaan. Alles, werkelijk alles is te doorstaan en mee om te gaan zonder drank. Niet altijd gemakkelijk maar te doen. En meer dan dat. Grenzen bewaken, altijd weer, het kwam vandaag al ff voorbij. Ik zag ook nog wat mensen uit de 'oude' doos:-) Koh, Water, leuk! En ja Spud, ik ben ook nog steeds blij dat ik destijds dit forum gevonden heb! Slaap lekker voor wie er nog niet inligt, ik ga mn mandje opzoeken. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Lekker koese Jane. Leuk van je meissie, fijne dag gehad lees ik. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Leuk je deze dagen voorbij te zien komen Bammetje. Jij ook een fijn jaar gewenst. Zelfs Water kwam nog even voorbij. Vandaag op tijd slapen. Welterusten. BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Ach Ietje. Tijd voor bezinning en een nieuwe start? Kop op. Het beste ook voor jou gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Het was iets anders sowhat. Met kindje en moeder ging het juist goed begreep ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Ik meld me droog en nuchter af voor de dagpact. Heb vanavond een NA meeting bezocht. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden