Joy Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Als het mijn leven goed was ik hier niet Suiker! Maar fijn dat je me herinnerert en heb je gecolgt! Wens je exht het beste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Je bent van ver gekomen, doe je goed! Hou vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Heb je draadje zojuist gelezen Joy. Vervelend dat het nog niet lukt ondanks hulptraject. Toch knap dat je hulp hebt gezocht. Veel herkenbare dingen. Misschien idee om op de slee te komen om jaar droog af te sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Ik heb tot afgelopen dinsdag 141 dagen droog gestaan. Toch weer voor de bijl gegaan. Vandaag kreeg ik geen bier getapt in mijn stamkroeg. Hulde voor de kroegbaas. Ik ben naar huis gegaan en heb niet gedronken. Ik begin weer te tellen bij dag 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Maar weer voor je kijken loper, kom op he, je hebt bewezen dat je het kan. Goede kroegbaas ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Loper wat knap dat jij de kroegbaas huldigt! En dat verdient ie ook, want jij ging zojuist voor 141 nieuwe dagen nuchter. .. .. Toch? Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Nog even vertellen dat toen ik uit t werk kwam mijn 17 jarige verliefde warrige zoon heerlijk had gekookt en als verrassing ook dochter en schoonzoon had uitgenodigd. Ik was blij verrast en ontroerd. Ook door dochter die zeer oprecht vroeg hoe het nu met mij gaat. ( zo zonder drank, de feestdagen en andere emoties trotserend) Het was al zo'n mooie dag. luna1961, bertd, Kate en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Het gaat weer de verkeerde kant op met schoonvader. We zouden een paar dagen weg maar dat hebben we gecanceld. Volgens de arts is het nu binnenkort afgelopen. Nu eerst mijn mandje in. Slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Heel veel sterkte en kracht toegewenst Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Dank je Suiker. Komen we wel weer doorheen, hoort er ook bij. Hoop voor de man zelf dat het niet lang meer duurt. Gelukkig is er morfine, tegen de pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Sterkte Kate, zijn altijd ingewikkelde processen. Zelfs met Morfine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 sterkte aan de vechters, (t)rust(e) voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Weer een succesvolle, want nuchtere, dag. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Nou ze is door de poort en verder veranderd er niets echt Behalve dan kind en hond erbij Hier dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Knuf voor Mai en Kate..sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden