Spring naar bijdragen

maandag 29 december

blondie6173

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Niet of nauwelijks geslapen door ieder kwartier een vuurwerkknal.

Hond is panisch en duikt dan met zijn volle gewicht op mijn kussen, dus op mijn hoofd...

Afijn, vanavond er dan maar vroeg in.

Maar eerst nog even een ochtendje werken.

Koffie nu!

Dagpact:

Blondie

Ps.

Loopneus van huttula is overgelopen naar mij... Sniffff...

En bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat kan niet dan . Goedemorgen ! Rustig hier nog. Beetje vakantie zeker nog? Maar niet voor mij!

Hup douche en weg !

Als t net zo'n mooie dag wordt als gister...☀

En als ik vanavond thuis kom heeft zoon gekookt. Dat is helemaal luxe.

Maar hij vergeet nog wel eens wat met zijn warrige verliefde hoofd dus het kan ook zomaar een broodje pindakaas worden.

Leuke dag voor iedereen hoop ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers.

Gisteren een D. Herder van 12 jaar moeten laten inslapen. Het dier had een tia gehad, en de mensen wilde hem niet laten lijden. Dierenarts zei dat hij daar makkelijk overheen zou kunnen groeien. En vrolijk was het dier naar iedereen toe. Kwispelde constant en was heel vriendelijk. Dan is het verdrietig dat zo'n dier toch ingeslapen moet worden.

Verder veel met m'n gezicht richting zon gezeten en ik denk dat dat wel heeft geholpen want ik voel me veel beter. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch zijn het sterke hondjes hoor Kabouter, vergis je niet. Ze zijn dan wel klein maar niet heel gauw ziek.

Ik ga morgen een afspraak maken met diegene die mij de cholesterol medicatie voorgeschreven heeft Sowhat. Verder denk ik dat die snelle hartslag te maken heeft met een winterdip want gisterenavond was alles weer gewoon normaal, dus maar eens kijken. Ja en het cholesterol vind ik nog steeds moeilijk. Je leest zoveel op internet over de fabel die daar over geschreven wordt. Het schijnt helemaal niet erg te zijn, alleen de farmaceutische industrie wil, omdat ze daar veel geld mee verdienen, dat idee graag levend houden.

Als het lichaam meer cholesterol nodig heeft, maakt dat het aan, en is niet gevaarlijk. Juist die medicatie is heel gevaarlijk en juist daar krijg je veel klachten van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GOEDEMORGEN,

Shohat, heel triest, dat zo een mooi werk gedwarsboomd wordt!!!!!

Mijn inspanningen beginnen vruchten af te werpen, (de on-line behandeling, het forum) al van voor de kerst, niks meer gedronken en ik heb er ook geen zin in, ik vind het heerlijk, om sochtens fit te zijn, MijnGerrit heel hartelijk bedankt, je hebt me goed op weg geholpen! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mooi om te horen Bertd! Echt blij voor je.

Bij mij lijkt de behoefte ook (nog steeds) niet zo groot te zijn. Wat voor mij belangrijk is nu, is wanneer ik wel denk aan alcohol, om die gedachte niet (onbewust) weg te drukken, ook al denk ik het liever niet. Zo had ik gisteren de gedachte om aan een glas drank te nippen van een gesprekspartner die even naar de wc was. Vrij smerige gedachte, beetje triest ook, maar ik heb hem maar even door me heen laten gaan. Heb het gevoel dat wegduwen niet goed is.

Heb nu trouwens al meerdere malen gehoord van mensen dat ik 'beter' 'eerst' met roken had kunnen stoppen dan met drinken. Wat is dat dan, wat daaronder zit?

Een lieve vriendin voor wiens reactie ik een beetje bang was ("Waaróm? Wat ongezellig!") zei echter helemaal niets en knikte alleen maar toen ik haar vertelde dat ik was gestopt. Dat was wel mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...