blondie6173 Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Goedemorgen, Niet of nauwelijks geslapen door ieder kwartier een vuurwerkknal. Hond is panisch en duikt dan met zijn volle gewicht op mijn kussen, dus op mijn hoofd... Afijn, vanavond er dan maar vroeg in. Maar eerst nog even een ochtendje werken. Koffie nu! Dagpact: Blondie Ps. Loopneus van huttula is overgelopen naar mij... Sniffff... En bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Mogge...kan niet ...loopneus heb ik vastgeplakt met tape. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Is er dan een andere loopneus kwijt... Ik wil hem ook wel kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Nee dat kan niet dan . Goedemorgen ! Rustig hier nog. Beetje vakantie zeker nog? Maar niet voor mij! Hup douche en weg ! Als t net zo'n mooie dag wordt als gister...☀ En als ik vanavond thuis kom heeft zoon gekookt. Dat is helemaal luxe. Maar hij vergeet nog wel eens wat met zijn warrige verliefde hoofd dus het kan ook zomaar een broodje pindakaas worden. Leuke dag voor iedereen hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Goedemorgen Goed dat ik winterbanden heb, moet door de sneeuw ploegen. Mooie dag allen. Echter, eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Goedemorgen, zo aan de wandel, geen sneeuw... Wimmelt ik herken wat jij ervaart En maar hopen dat die neuzen niet richting Groningen lopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Goeie morgen kanjers. Gisteren een D. Herder van 12 jaar moeten laten inslapen. Het dier had een tia gehad, en de mensen wilde hem niet laten lijden. Dierenarts zei dat hij daar makkelijk overheen zou kunnen groeien. En vrolijk was het dier naar iedereen toe. Kwispelde constant en was heel vriendelijk. Dan is het verdrietig dat zo'n dier toch ingeslapen moet worden. Verder veel met m'n gezicht richting zon gezeten en ik denk dat dat wel heeft geholpen want ik voel me veel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Fruitje en dat herken ik ook, heb steeds het gevoel dat het een andere dag is dan het werkelijk, ik houd ook van zondag op zondag etc.... Zal ik twee hele oudejaarsloten kopen op 4 halve? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Hoe is het met je kleine boefie kaboutertje? Is ze weer wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Ha. gelukkig Kaboutertje, weer een hele zorg minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Goeiemorgen! Dagpact:BlondieKaboutertje jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Sowhat.........waarom moeten ze weg en wat erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Toch zijn het sterke hondjes hoor Kabouter, vergis je niet. Ze zijn dan wel klein maar niet heel gauw ziek. Ik ga morgen een afspraak maken met diegene die mij de cholesterol medicatie voorgeschreven heeft Sowhat. Verder denk ik dat die snelle hartslag te maken heeft met een winterdip want gisterenavond was alles weer gewoon normaal, dus maar eens kijken. Ja en het cholesterol vind ik nog steeds moeilijk. Je leest zoveel op internet over de fabel die daar over geschreven wordt. Het schijnt helemaal niet erg te zijn, alleen de farmaceutische industrie wil, omdat ze daar veel geld mee verdienen, dat idee graag levend houden. Als het lichaam meer cholesterol nodig heeft, maakt dat het aan, en is niet gevaarlijk. Juist die medicatie is heel gevaarlijk en juist daar krijg je veel klachten van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Wat erg trouwen dat er veel paarden weg moeten Sowhat. Is daar een rede voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Ja als de gemeente beslist kun je daar weinig tegenin brengen Sowhat of ga je er iets tegen doen? Poeh wat erg voor je meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Goedemorgen, Sowhat weg waarheen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar, beetje laat, maar ja, 'k heb vakantie hè Sowhat wat verschrikkelijk, moet toch een oplossing voor te vinden zijn in samenwerking met de gemeente??? 29 december 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Sowhat, ik heb er geen woorden voor, juist voor mishandelde en verwaarloosde dieren maak je als gemeente toch een uitzondering of ga je in overleg over aantal......grrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Goedemorgen allemaal. Zo hier ook weer een frisse kijk op de wereld. Maar hier lees ik toch ook wel hele verdrietige dingen. Wat kunnen gemeenten soms hard zijn. Lekker Yvonne, een bakkie gaat er wel. Tjemig vakantie hebben is hartstikke zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Ja, erg zwaar zo'n vakantie Las net gisteren even terug... zag dat Sowhat vandaag voor 11 dagen weg gaat. Das geen fijne manier om even 'weg' te zijn na zo'n bericht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Morgen lieve mensen! Nog een weekje vrij. Geniet er maar van Yo. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 goeiemorgen frummers. wat verdrietig en oneerlijk Sowhat. niet echt vakantie zo ook, maar wel fijn dat je door je laptop toch betrokken kunt blijven en er aan werken, want anders heb je ook niet echt rust he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Kan me indenken dat de vakantie heel anders zal worden dan je in gedachten had. Hoop dat je toch iets kunt bereiken... Yo, inderdaad lekker genieten van je vakantie hoor. Jane en Aakie ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 GOEDEMORGEN, Shohat, heel triest, dat zo een mooi werk gedwarsboomd wordt!!!!! Mijn inspanningen beginnen vruchten af te werpen, (de on-line behandeling, het forum) al van voor de kerst, niks meer gedronken en ik heb er ook geen zin in, ik vind het heerlijk, om sochtens fit te zijn, MijnGerrit heel hartelijk bedankt, je hebt me goed op weg geholpen! Monster en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Wat mooi om te horen Bertd! Echt blij voor je. Bij mij lijkt de behoefte ook (nog steeds) niet zo groot te zijn. Wat voor mij belangrijk is nu, is wanneer ik wel denk aan alcohol, om die gedachte niet (onbewust) weg te drukken, ook al denk ik het liever niet. Zo had ik gisteren de gedachte om aan een glas drank te nippen van een gesprekspartner die even naar de wc was. Vrij smerige gedachte, beetje triest ook, maar ik heb hem maar even door me heen laten gaan. Heb het gevoel dat wegduwen niet goed is. Heb nu trouwens al meerdere malen gehoord van mensen dat ik 'beter' 'eerst' met roken had kunnen stoppen dan met drinken. Wat is dat dan, wat daaronder zit? Een lieve vriendin voor wiens reactie ik een beetje bang was ("Waaróm? Wat ongezellig!") zei echter helemaal niets en knikte alleen maar toen ik haar vertelde dat ik was gestopt. Dat was wel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden