jowan Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Goeiemorgen! Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Goedemorgen, Heerlijk geslapen. Nog even nasudderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Goedemorgen, Verder met mijn dreads eruit halen vandaag. Loop nu half-half. Eerst maar eens een bakkie. Top 2000 op de achtergrond. Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Morning Ladies, hier ook al even op, nu aan de wandel en geen sneeuwvlok te bekennen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Poe hee Eline, knap hoor, wandelen in het donker en de kou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Goedemorgen frummers. Het wordt al weer licht Heb heerlijk geslapen. Eerst maar even koffie en thee zetten. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Goeiemorgen frummers! Heerlijk aan het dommelen nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Goedemorgen dames. hier is ook geen drup of vlok gevallen hoor. Jopie bakje koffie wil nog wel eens helpen . Moest trouwens ook behoorlijk lachen om jouw verslag van het op zoek gaan naar babyspullen. Vooral die stopcontactbeschermers, je weet maar nooit hoe snel zo'n wurmpje zelf op onderzoek uitgaat, hihihi... Aak, ik neem nu dus even de afslag naar het rookforum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Goedemorgen, hier een zonnetje en het lijkt allemaal bevroren. Zo maar even de doggies laten rennen. Nog 1 week de logeerhond. En dan is luna weer alleen. Ze begint het zat te worden geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 goeiemorgen frummers hier ook geen himmelhochjauchsende stemming kater zat uren te mauwen maar wil weer niet naar buiten, te koud denk ik. Maar hij haalt altijd een extra maal om 6.30 u bij een lieve overbuurman die dure merken geeft. Kater wil wel de beloning maar niet de inspanning doen. Tja dan maat niet he. Maar ik kom wel een uur of 3 slaap tekort nu. Hoop dat het niet lang blijft vriezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Goeie morgen mensen. Poeh wat heb ik geslapen zeg. Gisterenavond een potje gejankt en dat lucht op zeg. Miste m'n manneke die de 24e 4 jaar geleden gestorven is. En om de sombere gevoelens die er nog zijn. Vandaag gaat de zon schijnen en met een beetje geluk moet ik werken dus ben veel buiten. Vitamientjes opdoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 tjs aandacht moeten verdelen met een geduchte concurrent luna, dat is eben leuk in het begin als concu nog een vriendje is he. Met kinderen gaat het nog sneller mis vaak. prinsjes en princessen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Ja Aakie, heb gelezen en geantwoord. Tis en blijft moeilijk meis . Goedemorgen Jane, Luna en Bol. Jane te weinig slaap, was te merken aan jouw bijdrage op woorddomino, hihihi... Heerlijk die katten die vinden dat alles maar volgens hún regels moet gaan. Luna nog een weekje afzien samen met Luna, daarna weer gezellig samen dus. En Bol, ja meis, kan je zomaar overvallen hè? Maar tis goed zoals het is hè . Hoop dat je lekker kunt werken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Mogge Ik heb een loopneus..dus ik loop hem ff achterna Dikke knuf voor Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 (bewerkt) Die heb ik net hier zien rondrennen Hut. Hing een hele sliert aan. Dacht nog "Goh van wie is die neus", maar dan is ie een aardig endje uit de buurt zeg. 28 december 2014 bewerkt door bolletje huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 oh gelukkig Von, gebrek aan slaap klinkt iets acceptabeler dan beginnende Alzheimer. En ja het gebeurt me vaker he, dus of ik kater Carlo nog de schuld kan geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Dreads zijn eruit. Lichtgewicht nu. Zo maar eens met de hond gaan glibberen... Als hij wil met al die knallen van vuurwerk hier al... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 waar heb je het over jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Blondie, als je de boom nog niet weg hebt gedaan kun je de stam nog hergebruiken: http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/23462760/__Recycle_je_kerstboom__.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Ben werken mensen, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Leuk idee Jane! Bol wat n gemis he?!! Ik schrijf me in op t dagpact. ( kan iemand dat doen?) Fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Jane, de boom ligt al op de brandstapel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Dagpact: jowan Blondie Kaboutertje Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 t is galgenhumor jopie een van mn grootste angsten nl zo weg te glijden en niet kunnen anticiperen op wat er dan gebeuren moet of kan door kinders. en ja ik geloof dat ik dat was BamBam refereerde er ook naar ooit dus ik vertrouw er maar op dat jullie je het goed herinneren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 ik ga wandelen, fietsen en volleyen ff wat kalerietjes verbranden, maar niet op de brandstapel fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden