Yvonne Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Maar wat fijn dat jouw dierenarts gewoon spreekuur heeft op zaterdag tegen normaal tarief. De dierenarts hier heeft al geen spreekuur meer.... moet je altijd, ook doordeweeks, een afspraak voor maken tegen behoorlijk hoog tarief... en in het weekend is dat zomaar het dubbele... Echt te gek voor woorden eigenlijk. En datzelfde is het geval bij de dierenarts van dochter die in Groningen woont.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Oeps, hier is een consult doordeweeks al E 42.... Maar goed, van belang is dat jouw hondje weer helemaal op gaat knappen Kabouter. Ik zal heel hard duimen dat het allemaal meevalt. Luitjes, Ik ga aan de slag hier. Lekker genieten van de rust en de stilte weer. Koffie en thee in de warmhoudkannen voor de langslapers... Maak er een mooie dag van hoor. Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Oeps... op de valreep.... Lidia, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je fijne dag hebt. En ik wens je een mooi en evenwichtig nieuw levensjaar toe. (Gebak ergens rond half elf hier? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Goedemorgen, wat een druk draadje alweer, gezellig, alhoewel het hondje wel even naar de dierenarts moet, las zojuist de overpeinzing van suiker dat frummers die het niet helemaal droog hebben gehouden mogelijk niet schrijven omdat er ook zovele wel zijn droog gebleven....... Gewoon komen en schrijven je hoeft niet op te biechten, even iets laten horen .... Yvonne ik moet een beetje om je lachen, je gaat altijd aan de slag.....wat doe je toch allemaal? Hier ook geen sneeuw, nog niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 (bewerkt) En ook Verandering van harte meis. Dat jouw nieuwe levensjaar je maar dé verandering mag brengen waar jij gelukkig van wordt. 27 december 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 hihi, goedemorgen Eline. Valt dit keer wel mee hoor. Eerst mezelf even toonbaar maken boven. Dan hond uilaten. Eten voor de dieren maken. Dan de bedden van de logé's afhalen en de boel wassen. Even een zwabber door de benedenverdieping. En dan .... dan heb ik een heerlijk vrije dag voor me liggen. Niks geen klusjes... had ik allemaal al vóór de kerst gedaan. Dus dat aan de slag is betrekkelijk dit keer hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 (bewerkt) . 24 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Bellen dat je nú wilt komen, dat je je erge zorgen maakt. zullen ze echt niet erg vinden. Zal heel hard voor je duimen meis.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Oei Kaboutertje je klein ukkeltje ook al ziek????? Misschien iets verkeerd gegeten? Ja toch maar gauw naar de dierenarts meis t'is niet anders. Misschien dat het maagje gewoon van streek is en dat kunnen ze gauw genoeg verhelpen. Heel soms lijkt het veel erger dan dat het is. "Zo ziek als een hond", en kan het met wat pilletjes of een spuitje gauw verholpen zijn/. Ik hoop het zo voor je. Soms kan je voelen of het koorts heeft, dan voelt het warm aan. Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Heeft hij wel alle inentingen gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Goedemorgen iedereen, het ziet wit hier, de kerstdagen zonder drank doorgekomen, dat is niet meer gebeurt sinds mijn 17e denk en ik heb me prima vermaakt, vroeger vond ik vooral 1e kerstdag niks, alle cafés waren dan dicht, gelukkig kan ik er nou om lachen! plof, Monster en wimmelt reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Zo, hier tijd voor een bakkie. Kerstboom staat al buiten, honk van mijn zoon uitgemest. Nu het honk van mijn dochter alleen nog effe. Heb er zin in, met muziekje op de achtergrond. Maar eerst een bakkie en met de hond door de natte troep... Bah, haat die sneeuw ❄ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 (bewerkt) . 24 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 goeiemorgen frummers hier wel sneeuw, maar ook een soort van regen en koude gure wind, brrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Kaboutertje al weg denk ik maar even kaarsje aan voor chiwafwaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Even de kerst van me afschudden vandaag! Rommeldagje en in alle opzichten droog hier. En dat houd ik zo! Pluk de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Heb net de h. artsenpraktijk gebeld. Heb al een paar dagen last van verhoogde hartslag en dat merk ik in bed het meest. allerlei vragen gehad en als ik pijn rond mijn hartstreek heb, moet ik de spoeddienst bellen. poeh. Maandag maar gelijk naar de h. arts toe. Niet dat ik me nu zo heel erg veel zorgen maak hoor maar het is vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Smerige boel hier de " sneeuw" . Het is een soort smerige witte drab Erg vies ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Oh wat lijkt mij dat een naar gevoel bolletje! Beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ja das inderdaad vervelend Luna. Weet je, hartkwalen komen bij ons nogal voor in de familie, en als je dan in bed ligt ga je over zulk soort dingen na denken, en dan ook wat moeilijker in slaap komen. Dus maandag sta ik vroeg bij de h. artsenpraktijk. Even na laten kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Goedemorgen beste mensen, Luna droog de kerstdagen door, goed gedaan! Je kunt inderdaad trots zijn op jezelf. En Bertd natuurlijk ook. Iedereen eigenlijk wel. Lidia en Verandering gefeliciteerd met jullie verjaardagen, maak er een mooie dag van als het kan. Zeeglans ook gefeliciteerd, horen we weer een keertje wat van je? Kaboutertje sterkte met het hondje, ik hoop dat het mee blijkt te vallen. Ach gut. Bol sterkte, vervelend zo. Hou het in de gaten. Hier ook wat sneeuw, maar het blijft niet liggen. Zo boodschappen doen voor het weekend en daar heb ik zo geen zin in. Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Fijn om te horen, Kaboutertje... Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Goedemorgen frummers! Heb van jullie gedroomd vanmorgen! Er was een meeting en jullie waren allemaal vrij jonge vrouwen (begin 30), een paar jonge mannen (een met dreads) en MijnGerrit als enige een oudere heer! Ha ha. Ik ga naar mijn eigen huisje nu. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ga ik maandag gelijk doen Blondie Gelukkig Kaboutertje. Had ze dan ook last van diaree? Ja joh je maakt je zo gauw zorgen hé om die kleintjes. Maar het zijn echt sterke hondjes hoor ook al zijn ze zo klein. Lees maar eens op internet. Maar ik kan het best wel begrijpen dat je je zorgen gemaakt hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Kaboutertje, het blijft vervelend voor je hondje, maar hij zal wel weer opknappen zo. Yo, had ik het een beetje naar mijn zin tussen het jonge spul in? Behalve 's ochtends bij het opstaan, voel ik me nog niet oud hoor. Volgend jaar word ik 60 en als ik mezelf (en vrienden en kennissen) vergelijk met bijv. mijn ouders op die leeftijd, dan worden wij totaal anders oud. En voor mijn kinderen zal dat weer anders liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden