Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 december 2014

Yogajuf

Aanbevolen berichten

beetje weg geweest maar niet uit de droogtrommel gekropen hoor. Heb het heel druk gehad. Net een nacht met een niet slapende want tandjes krijgende kleinzoon rond gesjouwd - a long trip down memory lane - god wat heb ik een kilometers afgelegd met mijn eigen kinderen - vooral eentje die jaren ziek was. Nachten schommelend en mompelend door de woonkamer gesjouwd. De beheersing was toen groter dan later - qua alcohol. 

Afijn - wilde even laten weten dat ik leef. En dat ik best wel meelees. De Kerstdagen kom ik droog door met lieve mensen die me steunen. Oud & Nieuw is een feest met veel oude bekenden en daar zie ik meer tegen op. Een vriend lachte waarschuwend: wie met oud en nieuw niets neemt drinkt het hele jaar niet! Ik dacht: misschien teken ik daar wel voor...

dag allen, slaap lekker en sterkte met alles. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van yoga en inmiddels een paar eierkoeken verder ...

Ietje, mijn ervaring is, dat mensen die me iets vertellen dat niet direct doen in de verwachting dat ik een oplossing heb. 

Vaak is het voldoende als ze het verhaal kwijt kunnen. Verhalen in de familie liggen soms lastiger, omdat iemand dan uit kan zijn op bevestiging.

Fruit schetste je week al even en ook daar zit weinig rust in. Alles bij elkaar hè. Sterk blijven. Meer doen dan je kunt doen, kan niet en moet voldoende zijn.

Gezelligheid wordt gemaakt door mensen en niet door dingen, door eten en weet ik wat nog meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond en welterusten voor wie slapen gaat.

Ik kom me droog afmelden. Ik heb een leuke dag gehad. Ik heb me vooral gericht op een heerlijke maaltijd voor mezelf en vriend D. Geen enkel probleem met alcohol gehad. En ook ik ga morgen de drukte in voor de kerstmaaltijd die komen gaat.

Fijne avond verder allemaal.

Ietje: sterkte deze dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...