ProudMary Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Goedemorgen, Uh, dat ben ik Eline met die wolkenkrabbers, niet Kate. Blondie, ik ben blij voor je dat je al een week niet gerookt hebt. Volhouden nu hè. Is die longontsteking toch ergens goed voor geweest ;-) Ik sprak zaterdag iemand die haar beide ogen heeft laten lasteren. Ze had -6 en er is een wereld voor haar open gegaan. Het laseren zelf duurde 19 seconden per oog. Als het niet zo duur was deed ik het. Toch leuk zo'n iPad. Laseren werd laxeren en toen lasteren. Je moet je schrijfsels wel nalezen. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 (bewerkt) . 23 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 (bewerkt) . 23 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Ja Plof, maar deze dame had €3800,- neergelegd. Gaat lukken die gang. En dan elke ochtend wakker worden en binnen no time in New York zijn. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 (bewerkt) Mag ik even inbreken?????? Ik ben totaal niet bijgelezen, erg druk weekend gehad, want: mijn kleindochter is geboren, gezond en wel! Wat een feest!! En deze kersverse oma (helemaal hyper) gaat weer snel naar de trotse ouders om te helpen, en het kerstcadeautje bewonderen. Fijne dag allen!!! 22 december 2014 bewerkt door nancy Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Goedemorgen beste mensen, Als ik niet op de klok kijk, zou ik denken dat het nog nacht is. Maar, als dat het ergste is dat me vandaag kan overkomen, dan teken ik ervoor. Nancy gefeliciteerd! Oma Nancy Blondie, ik vind dat je erg snel weer aan het werk bent. Pas goed op jezelf, kalm aan hoor. Fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Goedemorgen, kanjer Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Goedemorgen vanuit stormachtig Drenthe Nancy gefeliciteerd, mooi kerstcadeau. Goede dag iedereen gewenst nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Hé goeie morgen Ger. en Sugar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Goedemorgen wat zitten er al veel mensen in de huiskamer. Is t goed als ik er even in mijn ochtendjasje en op slofjes bij kom zitten. Ik lees iets oven een loensende yogajuf Hoera denk ik dan : nog een loensert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 (bewerkt) Nancy van harte gefeliciteerd met je kleindochter. Wat een kerstcadeau zeg. Moghu Skip en Akkie 22 december 2014 bewerkt door bolletje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Nancy!!! Gefeliciteerd!!! ❤️ Akie, daar heb je een heel goed punt. Maar ik ga dat niet halen denk ik. Ben nog niet terug in NL. Maar wellicht tussen kerst en o&n... Thanks! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Skippie, het is een van de zeven schoonheden... volgens bepaalde mensen ooit en ergens op deze wereld. Dus laten we er maar trots op wezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Nancy !! Gefeliciteerd ! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Yo ik heb wel eens dat ik in een groep aan iemand iets vraag en dat dan de verkeerde persoon antwoord geeft..... Door dat loensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Nou ahum als ik m'n bril afzet kan ik achter op mijn eigen rug kijken, dus moet ik wel heel erg mooi zijn als dat een van de zeven schoonheden is. En inderdaad als ik moe ben is het zelfs met bril op dat ik loens. Ik heb dus alleen een lui oog hoor. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Ik heb geen lui oog, maar ben helemaal lui. Telt dat ook, Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Dagpact: Blondie Kaboutertje Tatum Goedemorgen, bijna goedenmiddag. Heerlijk uitgeslapen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Heel veel genieten bij je lief, Jopske Nou Fruit het is niet zo dat als ik mijn bril op zet ik in ene van die joekels van ogen krijg hoor, en ik weet ook de sterkte niet, maar kan zonder bril dus niets zien. Goed gedaan Taat. dan ben je uitgerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden