Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen,

Uh, dat ben ik Eline met die wolkenkrabbers, niet Kate.

Blondie, ik ben blij voor je dat je al een week niet gerookt hebt.

Volhouden nu hè. Is die longontsteking toch ergens goed voor geweest ;-)

Ik sprak zaterdag iemand die haar beide ogen heeft laten lasteren. Ze had -6 en er is een wereld voor haar open gegaan. Het laseren zelf duurde 19 seconden per oog. Als het niet zo duur was deed ik het.

Toch leuk zo'n iPad. Laseren werd laxeren en toen lasteren.

Je moet je schrijfsels wel nalezen.

Tot later

Geplaatst (bewerkt)

Mag ik even inbreken??????

Ik ben totaal niet bijgelezen, erg druk weekend gehad, want:

mijn kleindochter :heart:  is geboren, gezond en wel! Wat een feest!!

En deze kersverse oma (helemaal hyper) gaat weer snel naar de trotse ouders om te helpen,

en het kerstcadeautje  bewonderen. Fijne dag allen!!!  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:

bewerkt door nancy
Geplaatst

Goedemorgen beste mensen,

Als ik niet op de klok kijk, zou ik denken dat het nog nacht is. Maar, als dat het ergste is dat me vandaag kan overkomen, dan teken ik ervoor.

Nancy gefeliciteerd! Oma Nancy :)

Blondie, ik vind dat je erg snel weer aan het werk bent. Pas goed op jezelf, kalm aan hoor.

Fijne dag iedereen.

Geplaatst

Goedemorgen wat zitten er al veel mensen in de huiskamer. Is t goed als ik er even in mijn ochtendjasje en op slofjes bij kom zitten.

Ik lees iets oven een loensende yogajuf

Hoera denk ik dan : nog een loensert.

Geplaatst

Nancy!!! Gefeliciteerd!!! ❤️

Akie, daar heb je een heel goed punt. Maar ik ga dat niet halen denk ik. Ben nog niet terug in NL. Maar wellicht tussen kerst en o&n... Thanks!

Geplaatst

Nou ahum als ik m'n bril afzet kan ik achter op mijn eigen rug kijken, dus moet ik wel heel erg mooi zijn als dat een van de zeven schoonheden is. En inderdaad als ik moe ben is het zelfs met bril op dat ik loens. Ik heb dus alleen een lui oog hoor. ;)

Geplaatst

Heel veel genieten bij je lief, Jopske :lips:

Nou Fruit het is niet zo dat als ik mijn bril op zet ik in ene van die joekels van ogen krijg hoor, en ik weet ook de sterkte niet, maar kan zonder bril dus niets zien. :(

Goed gedaan Taat. dan ben je uitgerust. :heart:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...