Tatum Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Dagpact: jowanKaboutertjeBlondie Tatum Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 (bewerkt) . 16 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Mayonaise op je wallen, schijnt ook goed te helpen. En aambeienzalf op de frietjes, jammie! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 (bewerkt) . 16 januari 2015 bewerkt door ploffie wimmelt en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Gelukkig ben ik man. Niks haar verven, permanentje, plamuren, lakken en gladde beentjes. Alleen aambeienzalf. Onder de ogen. Dat dan weer wel. Je hebt gelijk, wij vrouwen zijn gemakkelijk. - ik neem aan dat je borsthaar geschoren is en je sixpack up-to-date? - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Jen. Dank. Je. ❤️ Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Zo ik heb een uurtje hard gelopen. Gezellig hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Luna, ik ga zo en zit nu wat moed te verzamelen. Als ik eenmaal onderweg ben, vind ik het lekker en als ik weer thuis ben helemaal. Dus hup Gerrit, lopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Tenzij je er zo uitziet, dan mag je die aambeienzalf ook weer opbergen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Goedemorgen, De winter is officieel begonnen! Ha, jullie dachten er al af te zijn. Het voordeel van schoonzus op bezoek is de dag erna, als er nog appelgebak over is. Ach, ze is de kwaadste niet. Als je de bezemsteel wegdenkt. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Wimmelt en Yogajuf, gefeliciteerd met jullie 2 maanden! Een mooi begin voor een nieuwe balans wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Bezemstelen, ik heb het gisteren ook weer overleefd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Dank je wel Kate, en jij met je bijna 5 jaar! Ik geloof niet in kalenders en naampjes. Vanaf nu wordt het alleen maar lichter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Hoi Wijfie, Jou valt niets te verwijten. Is het tomatensoep? Vgls Fruit moet je daar je vinger een poosje in stoppen, dan gaat je vermoeidheid weg. Hahaha. Eet ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 (bewerkt) . 16 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Eline,het is behang met een witte ondergrond en zilverkleurig bedrukt met hoe heten die woontorens in New York ook alweer? Gewaagd, maar mooi. Komt er nog een wit kastje te staan en een zilverkleurige lamp aan het plafond. Het zit er nog niet op. Ik was vergeten dat de plinten eerst nog een keer geverfd moesten worden en toen was de verf ook nog op na het ongelukje van gisteren, dus die heb ik vanmiddag bij gehaald. Het zit niet mee... Plof, ik schrok me rot, maar realiseerde me al snel dat de verf op waterbasis is, dus toen maakte de schrik plaats voor chagrijn ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Haha. Bonnie St. Claire zou zeggen: oh wat een knapperd. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 En nu weer aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Succes PM Zal wel kippensoep zijn bij wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hsper Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Elke nacht is momenteel lang, heb vannacht weer verschrikkelijk slecht geslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Hoi Hsper, misschien toch even contact met huisarts morgen, sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hsper Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Hoi Hsper, misschien toch even contact met huisarts morgen, sterkte ermee Ik ga morgen op zoek naar een huisarts in de buurt, heb me ook al op een praktijk laten vallen maar weet natuurlijk niet of ze mensen aannemen. Vandaag sta ik in de sportschool (is notabene vrijwilligers werk wat ik al 2 jaar doe) en voor het eerst weer een beetje getrained, jezus wat voelde ik me slecht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Ok, zeggen dat het spoed is, ook al nemen ze je eerst niet op in praktijk, hulp moeten ze bieden. Laat je niet afschepen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hsper Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Wel.. spoed.. spoed valt wel mee vind ik maar zal het erbij zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden