Spring naar bijdragen

Zaterdag 20 december 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ietje, of je man het nou niet ziet of wat ook, zijn toon is niet fijn. Daar staat tegenover dat je hem niet hoeft te veranderen, lukt je immers nooit. 

Wat ik wél vind is dat jij die toon niet hoeft te pikken. Zoals Sowhat al zei: Hij is je vader niet en jij niet zijn personeel. Ik heb je al eerder geschreven: Voor personeel belt ie beter een uitzendbureau. Je bent er, als mama en als echtgenote. Ikzelf werk fulltime en ik ben NIET jaloers op moeders die thuisblijven. Op vrije dagen vloog de tijd, nooit was het werk thuis klaar als de dag om was. Dit lukte pas toen mijn dochter naar middelbaar onderwijs ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stond weliswaar niet in de dagpact, maar wil me graag droog en nuchter afmelden voor vandaag.

Morgenvroeg NA meeting, zinnin!

Dan nog ergens gezellig koffie drinken en een eind wandelen en dan de tas voor een nieuwe vaarweek klaarmaken.

Goede avond, welterusten en wellicht tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja kijk he, dit wordt me te veel.

Wijfie is nu net iemand die nooit zegt wat een ander zou moeten doen. 

Ik zou zeggen, Agnieta, ga een ander lastig vallen met je negativiteit. De middellijn van Greenwich loopt niet door je kont, dat is alleen maar je te duur betaalde string die je daar voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde eigenlijk mijn mond weer eens houden, maar door Jen bedacht ik me dat het misschien helemaal niet zo slecht is het er gewoon ff uit te gooien. En ook wel zo eerlijk en direct.

Ik snap hier echt de ballen van. Waarom in vredesnaam zo'n snoeihard oordeel vellen op deze manier, Agnieta? Je mag het niet eens zijn met het advies dat Wijfie aan Ietje geeft, maar dan hoef je iemand toch niet zo publiekelijk aan te vallen in deze bewoordingen en toon?

Niemand is 100% vrij van oordelen, maar als je je dit beseft kun je wat doen aan de manier waarop je ze al of niet ventileert. Respect is het toverwoord.

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

als iets je raakt komt het binnen

op welke manier dan ook.

ik probeer respect te tonen

en wil dat ook graag van anderen

op forumvervuiling zit niemand hier

te wachten, ik ben het een beetje zat aan het worden merk ik.

Natuurlijk zegt dat iets over mij, misschien al te vaak gelezen

en me ingehouden als het gebeurde.

Maar ook nieuwe mensen worden beinvloed en

idd wat Suiker schrijft, eerst je eigen zaakjes maar op orde krijgen

en waarschijnlijk heb je dan geen gif meer nodig naar een ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry mensen.

De aanval naar wijfie toe ging me gewoon te ver. En ik weet, ik weet, zij kan zichzelf wel verdedigen. Ik hoef daar niet in tussen te komen.

Ik geloof dat ik echter een ferme blijk wilde geven van "niet mee eens".

 

Ik zal me nu in stilte gaan bezinnen over de vraag wat dat over mezelf zegt, maar ik wil nog eerst zeggen:

"Oke..

Was misschien wat te hard, te direct.
Excuus. "

Nee Agnieta. Het sloeg gewoon nergens op.

 

Punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...