Spring naar bijdragen

Zaterdag 20 december 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Dank jullie, man alleen en ziek, wat kan ik me dan zielig voelen haha.

 

Wimmelt, goed bezig man,

 

Beetje wintersport op tv aan kijken en SR op internet. Vermaak me wel.

 

Voor mensen die het moeilijk hebben deze laatste 2 weken van 2014, kop op. Probeer afleiding te zoeken, misschien makkelijk gezegd, maar probeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allemaal,

 

Ik heb er alweer een heel programma opzitten...

Nog steeds een hoofd vol watten...heel vermoeiend...

Dus zo een uurtje plat anders vrees ik dat ik mijn avondprogramma niet volhoud.

 

Komt wel goed...er zijn ergere dingen!

 

Suiker beterschap!

 

Sterkte voor wie het nodig heeft...en een mooie dag nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer even terug voor een deel van het weekeinde, heb alleen van vandaag wat gelezen.

Een week zonder mijn meetings, dat voelt heel vreemd. Maar niet gevaarlijk, lijkt het. Ik heb met fellows gebeld en morgenvroeg is een meeting bezoeken het eerste wat ik doe.

Ik wil dat stramien van meetings bezoeken gewoon erin houden. Ik heb het nodig en het helpt me nuchter te blijven. Bovendien vind ik het contact met anderen heel erg plezierig. Zo'n grote tegenstelling tot de eenzaamheid waarin ik me tijdens actief gebruik gemanoeuvreerd had........

 

Beterschap voor de mensen die ziekjes zijn. En voor iedereen: kalmte om te aanvaarden wat je niet kunt veranderen, moed om te veranderen wat je kúnt veranderen en de wijsheid om tussen die twee het onderscheid te weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

met een regen- en hagelbui op mn kop

snel weer naar huis gefietst en m omgeruild

voor mijn vouwfiets. Net de treinen gehaald en

op tijd op mn adres aangekomen.

Werk mag ik t nog niet noemen Skip, maar

wat is het dankbaar om bij deze client te zijn.

Twinkeloogjes in een 94 jarige hoofd, goed bij

de pinken en zo lief. Ik voelde me er meteen

thuis, werd met zorg onthaald en wegwijs gemaakt

en het werd echt gezellig ook nog.

Hoe sommige mensen met de dood om kunnen gaan,

petje af. Hoop er nog aardig wat keertje heen te mogen.

En terug was t droog dus lekker op de vouwfiets naar huis.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond beste mensen.

 

Blondie, ik hoop dat je het niet te gek hebt gemaakt vandaag, met je twee verjaardagen )meen dat dat het was) die je niet voorbij kunt laten gaan. Met een longontsteking lijkt me dat nu net wél te kunnen. Het lijkt me toch wel een redelijke verklaring waarom je iets kunt overslaan. Ik hoop dat je het goed hebt doorstaan.

 

Ietje, heel vervelend op deze manier. Als ik het zo lees, dan zit er een stuk irritatie bij je man dat er op deze manier uit komt. Wat Fruitvlieg zegt, het is geen reden om te drinken, hoe rot je je ook voelt. Nou heb je het daar helemaal niet over en ik hoop dat het niet speelt.

Ik heb vaak niet goed in de gaten, wat mijn vrouw allemaal in huis doet. Ze is voor haar werk meestal tweemaal per jaar een weekje weg en 's zomers minstens een paar weken even uit het gezinsgebeuren. Toen mijn twee kinderen nog thuis woonden en naar de middelbare school gingen, viel het me altijd vreselijk tegen om het huishouden te runnen. Dat heeft me wat begrip bijgebracht, hoewel ik nog steeds de neiging heb te verzaken en dingen niet te zien. Zoiets zou misschien leerzaam zijn voor je man? Sterkte Ietje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...