Antoinnette Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Goedemorgen allen Ben ziek, loop leeg, kan ik niet gebruiken, hoop nog wel even naar winkel te kunnen. Maar ja zijn ergere dingen. Wens iedereen goede dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Jane, ik wens je wijsheid en sterkte zo bij je dienst in de hospice..... Suiker dat het maar snel over mag gaan en als ik lees dat de zon in het hart van Kate schijnt word ik ook blij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Goedemorgen, 2 maand droog hier! Op naar maand 3. Ik kwam een interessant artikel tegen, leesvoer dus! http://www.lef-magazine.nl/gastblogs/daniejel-de-greef/trek Mooie dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Hey Wimmelt, feli's! 20 oktober is de perfecte stopdatum. Ik kan het weten. wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Wimmeltvoor elke maand een. En Suiker wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Dank jullie, man alleen en ziek, wat kan ik me dan zielig voelen haha. Wimmelt, goed bezig man, Beetje wintersport op tv aan kijken en SR op internet. Vermaak me wel. Voor mensen die het moeilijk hebben deze laatste 2 weken van 2014, kop op. Probeer afleiding te zoeken, misschien makkelijk gezegd, maar probeer. wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Goeiemiddag allemaal, Ik heb er alweer een heel programma opzitten... Nog steeds een hoofd vol watten...heel vermoeiend... Dus zo een uurtje plat anders vrees ik dat ik mijn avondprogramma niet volhoud. Komt wel goed...er zijn ergere dingen! Suiker beterschap! Sterkte voor wie het nodig heeft...en een mooie dag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Dank jullie, gaat redelijk, klein boodschapje gedaan. Andere zieken ook beterschap, Filmtip vanavond: 24.00 Canvas Winters Bone, veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 letje, pfff, sterkte meid. weet even hier niks te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Echt niet leuk hoor met een ijlend kind op de bank. Het is me nogal niet een zorg geweest zeg ! Ik word plaatsvervangend boos ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Ben weer even terug voor een deel van het weekeinde, heb alleen van vandaag wat gelezen. Een week zonder mijn meetings, dat voelt heel vreemd. Maar niet gevaarlijk, lijkt het. Ik heb met fellows gebeld en morgenvroeg is een meeting bezoeken het eerste wat ik doe. Ik wil dat stramien van meetings bezoeken gewoon erin houden. Ik heb het nodig en het helpt me nuchter te blijven. Bovendien vind ik het contact met anderen heel erg plezierig. Zo'n grote tegenstelling tot de eenzaamheid waarin ik me tijdens actief gebruik gemanoeuvreerd had........ Beterschap voor de mensen die ziekjes zijn. En voor iedereen: kalmte om te aanvaarden wat je niet kunt veranderen, moed om te veranderen wat je kúnt veranderen en de wijsheid om tussen die twee het onderscheid te weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Volgens mij zit je man zelf niet lekker in zijn vel Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Mooi je weer te lezen jowan Ietje moeders zijn onvervangbaar .. Schoonmaaksters wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Maar goed, Ga nog even een uurtje werken. Misschien tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 (bewerkt) Heb het aantal keer gelezen en even laten bezinken, maar toch. Wat een oordeel over iemand, Kan daar erg slecht tegen. Toch maar fijne avond gewenst en jij natuurlijk ook letje 20 december 2014 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Zo.......daar ben ik weer. Poeh Poeh wat een wind, Ik ben postbode en ben gewoon met tassen en al omver geblazen. Nu een leuke blauwe plek op mijn knie Nou ja nu lekker uitrusten. Beetje bijkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Och arme stakker Luna, ik vond 100 meter fietsen zonder bagage al ver, gelukkig ben je morgen vrij Sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Ja Luna, ik kan je een hand geven hoor. Net ook weer terug van thuiszorgadresje Men, wat een wind en regen Maar vallen met van die zware tassen is geen pretje. Beetje chillen dan maar he (Je werkt dan ook nog laat als postbode!, zeker vanwege de kerstpost?) luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 @Ietje: "Leef je eigen leven" van Melody Beaty. Ik lees het momenteel zelf, erg verhelderend. Ik heb een digitale kopie die ik ergens (?) van internet gehaald heb om op mijn tablet te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 (bewerkt) met een regen- en hagelbui op mn kop snel weer naar huis gefietst en m omgeruild voor mijn vouwfiets. Net de treinen gehaald en op tijd op mn adres aangekomen. Werk mag ik t nog niet noemen Skip, maar wat is het dankbaar om bij deze client te zijn. Twinkeloogjes in een 94 jarige hoofd, goed bij de pinken en zo lief. Ik voelde me er meteen thuis, werd met zorg onthaald en wegwijs gemaakt en het werd echt gezellig ook nog. Hoe sommige mensen met de dood om kunnen gaan, petje af. Hoop er nog aardig wat keertje heen te mogen. En terug was t droog dus lekker op de vouwfiets naar huis. 20 december 2014 bewerkt door lady jane Skip en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 om op te nemen: 4 months, 3 weeks, 2 days 0.30 u op NPO2, geweldige film, wel indringend. en ja Winterbones is ook prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Mooi werk Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Goedenavond beste mensen. Blondie, ik hoop dat je het niet te gek hebt gemaakt vandaag, met je twee verjaardagen )meen dat dat het was) die je niet voorbij kunt laten gaan. Met een longontsteking lijkt me dat nu net wél te kunnen. Het lijkt me toch wel een redelijke verklaring waarom je iets kunt overslaan. Ik hoop dat je het goed hebt doorstaan. Ietje, heel vervelend op deze manier. Als ik het zo lees, dan zit er een stuk irritatie bij je man dat er op deze manier uit komt. Wat Fruitvlieg zegt, het is geen reden om te drinken, hoe rot je je ook voelt. Nou heb je het daar helemaal niet over en ik hoop dat het niet speelt. Ik heb vaak niet goed in de gaten, wat mijn vrouw allemaal in huis doet. Ze is voor haar werk meestal tweemaal per jaar een weekje weg en 's zomers minstens een paar weken even uit het gezinsgebeuren. Toen mijn twee kinderen nog thuis woonden en naar de middelbare school gingen, viel het me altijd vreselijk tegen om het huishouden te runnen. Dat heeft me wat begrip bijgebracht, hoewel ik nog steeds de neiging heb te verzaken en dingen niet te zien. Zoiets zou misschien leerzaam zijn voor je man? Sterkte Ietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Jowan, waar heb je dat boek van Beatty gevonden? Het schijnt een aanrader te zijn voor co-dependente mensen. Ik zou het ook graag op de ereader lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Monster, ik heet geen Jowan, maar het boek is als ebook te koop op de site van AKO. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden