Yvonne Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Goedemorgen frummers. Buiten waait het, het regent en het is stikkedonker... Binnen lekker de verwarming een tandje hoger, lampjes aan, en natuurlijk snel koffie en thee zetten. Laat de dag maar beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Goeiemorgen Yvonne, Hoe gaat het met jou vandaag? Hier alles kits. Administratiedagje voor de boeg. Bleh. Maar vanavond zal ik me opgelucht voelen. Yoga eerst, zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 goedemorgen, hier nat winderig en verkouden....grote kop thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Morgen Yoga en Eline. Hier alles goed. Ben ook paar dagen in de lappenmand geweest, maar weer opgeknapt gelukkig. Nog beetje slap, maar dat gaat ook wel over voor ik een jongetje word. Heb lekker even vrij, dus heerlijk in huis aan het rommelen. Kan ik zo van genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Morgu Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Jij ook een fijne dag Albert. Thuis niet ideaal op het ogenblik begreep ik van je. Hoop dat je het op je werk wel heel erg naar je zin hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Poeh Kabouter, is dat een laatste operatie ivm zn hart? Albert nog een paar weekjes en dan gaat er wat voor je veranderen begrijp ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Dank je Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Loop alweer een paar postings achter zie ik Helemaal niet gek dat je gisteren echt een baaldag had. Hoop dat jullie er gewoon fijne feestdagen van kunnen maken samen hoor. Zo, en hier tijd om de donkerte en nattigheid even in te gaan. Luitjes, maak er een mooie dag van, kaarsje aan, en lekker warm maken als je binnen bent. dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Goedemorgen, Geslapen als een os. Eindelijk een nacht zonder heftige hoestpartijen. Koppie thee en dan toch maar kijken of ik een start kan maken met mijn cursusopdracht. Dagpact: Albert Kaboutertje Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Ja ik zal ook eens wat gaan doen....He Blondie goed om te lezen dat je opknapt, blijf rustig doen hoor!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Mogge frummers, rustig op de dagdraad. Ik heb zelf ook weinig te melden. Ik ga lekker in huis rommelen vandaag. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Mogge Vandaag vrij Heb nog genoeg te doen aan klusjes wetende dat ik daar toch niet aan begin. Dus vandaag maar een dagje er op uit...winterpaleis bezoeken en de jurken van Grace Kelly aanschouwen. Neem schoonmoeders op sleeptouw heeft zij ook een leuke dag..dat maakt het weer zinvol Fijne dag..sterkte en succes voor wie het nodig heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Goedemorgen, vandaag ga ik kerstplan opschrijven. Ik zet op papier Hoe mijn kerst er precies uit gaat zien. Als ik dan toch nog trek kijk dan heb ik altijd nog mijn opgeschreven plan om op terug te vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Mooi plan ,Loper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Morge, Zit iets te wringen in de bol..hoop dat het niet doorzet naar griep of holteontsteking... Dus maar wat afgezegd voor deze week...leuke dingen maar wat veel, had ff niet in de gaten dat mijn agenda volliep.... Goed Loper, vooruit plannen! Fijne dat allemaal, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Goedemorgen allemaal, Straks een nieuw thuiszorg adres. Maak me alweer bloed nerveus of ik het wel kan vinden. Al een uitdraai gemaakt van de plattegrond, maar lijkt zo ingewikkeld. Ook de situatie is weer nieuw voor mij. Pfff, zal blij zijn, als ik wat gesetteld ben in dit werk, en mijn cliénten en hun situatie goed ken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 goeiemorgen frummers, loper, gerrit zou trots op je zijn! die houdt wel van plannen maken, noemt een kerstborrel zelfs een relaxte dag, en dat op een adb forum! Heerlijk he om te zien dat dat het resultaat kan zijn na 9 maanden niet drinken! hier fietrsdag met maatje, maar regen voorspeld dus poncho's mee straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 de angst voor de angst Raps? Hoe vaak was je angst vooraf terecht denk je? Wat ik van je lees, komt altijd alles weer op zijn pootjes terecht meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Sterkte Ietje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Ietje, beterschap voor jouw ventje! houd je taai meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Beterschap voor je kleine man Ietjefietje! Hou jezelf ook goed in de gaten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Goedemorgen allemaal ! Ik had zin in mijn vrije dag maar kan zomaar niet erg opstarten. Maar kijken hoe de dag loopt. Ik heb gelukkig geen( relaxte) kerstborrel. Maar een beetje in en om huis scharrelen T komt allemaal weer goed Tip van de dag: Zorg goed voor jezelf want een ander kan dat niet voor je doen ( omdat die niet precies kan weten wat je nodig hebt ) Het is wel een lange tip maar goed bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Dagpact: Albert Kaboutertje Blondie Agnieta Ietjefietje Tatum Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden