jowan Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 (bewerkt) Goeiemorgen! Dagpact: jowan 11 december 2014 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Goedemorgen, fijn dat het gister redelijk goed is gegaan, ik hoop dat ik het een beetje goed zeg jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Good moerning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 The coffee is ready, but I shall say this only once. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 A jolly good morning dear frummers, Has my breakfast been served yet? Hihi wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Goedemorgen, Vandaag therapie. Verder gelukkig een rustige dag. Koffie! Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 (bewerkt) Net mijn oogjes uitgewreven... Is het niet inmiddels alweer 11 december of gaan we terugtellen? 11 december 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Dagpact: jowan Blondie Nancy Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Laten we het maar op de 11e houden, Blondie, anders moeten we de intocht van Sinterklaas weer overdoen en die kerstboom staat er nu toch al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Nu eerst koffie, zal ik met de fiets de weg op of toch de bus nemen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Of we stappen vooruit naar 1 Januari, Nancy... Slaan we gewoon de donkere dagen over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Koffie en douchen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Ja Blondie, kunnen we ook doen. Aan de andere kant, ik geniet altijd zo van de feestdagen! Het wordt de fiets, dan heb ik meer bewegingsvrijheid. Dat wordt laag vliegen op de heenweg en me terug knokken door de wind. Heeft ook wel wat. @ Kaboutertje: het wordt de eerste!! vol verwachting dus! Fijne dag allen, ik ga het weer trotseren.. Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Oeps! Kan ik dat nog op de één of andere manier verbeteren? Die titel 1 december, bedoel ik? Overigens waait het hier, af en toe de rits van de jas tot bovenaan dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Nog even terug voor VlaamsMeisje en Kameleon! Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen!! Voor jullie: Goedemorgen Eline! Dagdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Geen idee jowan of je dat kunt veranderen. Koud en winderig dus buiten, dat wordt binnen blijven dus voor mij. Succes en sterkte voor degene die wel op pad gaan. Ik duik de doesj in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Goede morgen Dagpact: jowan Blondie Nancy Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 jowan je kunt de datum bewerken. even terug gaan naar de datum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 @Albert: mag dat iets duidelijker svp? Ik kan er zo niets mee...en ik zou het toch graag goed willen maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 KLaar! Met de uitgebreide editor kan ik het wijzigen....poehhh....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 jowan het is al gelukt zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Goedemorgen allemaal. Wat is het weer heerlijk om snachts te mogen slapen. Wat een wind hier!!!!! Vandaag schilderen En een proefles yoga.. Ben zo stijf als een plank. Als ik mijn tenen probeer te raken breek ik doormidden. Beginnersclubje dan denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Goedemorgen frummers. Sterkte Aakie, ik vind de tandarts ook heel eng. Zie dat er al koffie is, mooi. Moet er trouwens ook weer gelijk vandoor. Ik wens iedereen een fijne dag. Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Lieve Skip, misschien moet je dan vooral NIET proberen om je tenen aan te raken! Hier, stukje voor you: http://myfatyogi.com/touch-your-toes/ Veel plezier en geniet van je eerste les! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden