Joy Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Wat een verrassende kijk Jopie en waar! Ga bestellen idd! Had meer te maken met fin situatie, maar ok, dat kost die drank ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Ik herken me trouwens erg in je vlieg en komt binnen! Lees het nog eens over in de hoop dat het indaalt! Soms vind ik het moeilijk om de waarheid te zien, maar je hebt gelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Dank jopie! Was goed te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Fruitvlieg, je begaf je ook wel in hol van de leeuw met een feestje van Van buren lijkt me?.... Goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Correctie: begrijp dat je niet bent gegaan.... Jammer! Je had het gered en ken het! Ook in Ibiza op vakantie niet overstag gegaan, het kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Thanks Fruit. Mooi en bevestigt voor mij dat stoppen slechts een onderdeel is van een veel groter plan. Ik wens dat ook en ga er voor. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Pfff vlieg.... Knap! Ik ken het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Niet iedereen snuift en doet het! Misschien in onze of andermans beleving! Ik heb niet zoveel moeite ermee, maar daar heb jij niks aan! Ik ben een alleen drinker! Ik kan biiv heel goed de snuif naast me neerleggen als het me niet raakt! Ik wil soms gewoon van de wereld zijn, herken je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Goed gedaan dus! Ik ga ff koken! Spruiten met oestersaus, lekkker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Mooie beschrijving Fruit, hoe jij alles doet en beleefd. Je eigen grenzen kennen, harstikke goed. Ben ik zelf ook mee bezig momenteel Wat wil ik, wat kan ik.\, wanneer voel ik me goed, en wanneer niet, als ik iets doe (gaat doen) Vooral bij mijn nieuwe werk in de thuiszorg. Zo'n gaaf systeem. Kan werken waar en wanneer ik wil. Kan mijn eigen diensten aanvinken. Net een uurtje gekookt bij iemand, die dat zelf niet meer kan. En daar verdien je dan geld mee En nog veel ook (zondagtarief) Echt gaaf, dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Goh, hoe plaats ik nou een video van you tube hier heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Goh, hoe plaats ik nou een video van you tube hier heen? Geen flauw idee Bol, Ben helaas niet zo'n techneut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 (bewerkt) Nee Rapske ik ook niet, maar misschien dat het iemand weet op het forum. Heb je, buiten het koken voor iemand, nog meer leuke dingen gedaan? Heb je een ontspannen dag gehad? 7 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Ja Bollie, Dochter en schoonzoon geweest op de koffie. Naar huis latex geweest, en daar planten water gegeven,post gesorteerd. Hij zit in het buitenland, dus 1 keer per week, alles even checken daar Net lekker gegeten,dus..ja wel relaxed vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Zo, hier weer lekker thuis na het buikje vol te hebben gegeten met een vet grote pannenkoek met kaas en spek! Kids en ik hebben genoten. Eethuis met uitzicht op strand en dan lekker binnen nabij een haardvuur kijken naar al die ploeterende wandelaars... Leedvermaak! Afijn, nu dus uitbuiken en opslomen. Volgende week weer 5 dagen op het fietsje door de wijk karren. Zuinig omgaan met mijn energie dus nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Bol, het youtube linkje in je browser selecteren met je muisknop, kopiëren (control+c) en hier plakken (control+v) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Heb ik gedaan Yo maar zoals gewoonlijk lukt dat niet. Moet ik het eerst blauw maken of gewoon erop gaan staan en dan ctrl + c indrukken, en dan naar de berichtjes hier gaan en dan Ctrl + v indrukken? Vroeger ging dat hier goed als je b.v. veel hartjes wilde kopiëren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 ". Dat lijkt wel wat op mijn eigen ervaring en op wat we wel noemen "de knop om". Wat ik me dan afvraag is of opnames en behandelingen dan wel zinvol zijn. Zoals het geformuleerd werd, lijkt het een proces te zijn met een eigen tijdspad. " MG. Ook ik vraag mij af of opname en behandeling wel zinvol zijn zolang de knop nog niet echt om is. Een goed intake-gesprek zal daarbij van essentieel belang zijn. Maar wij verslaafden kunnen erg goed liegen; zó goed dat we het zélf oprecht geloven. Als de knop wel om is maar eigenwaarde of zelfvertrouwen of de leefomgeving (waaronder torenhoge inname) maken het erg moeilijk om te stoppen zonder dagelijkse begeleiding, dan geloof ik wel degelijk in behandeling of opname. Ik geloof dat dat levensreddend kan zijn. Helaas is het succespercentage heel laag. Dit ligt volgens mij aan het feit dat de knop dan nog niet echt om is. In het interview wordt de schijn gewekt dat het eigen tijdspad zich niet laat dwingen of versnellen. Dit durf ik niet te bestrijden maar wel ter discussie te stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Je klinkt opgewekt Rapi! Dat had je een paar weken geleden ook niet kunnen bedenken dat je het zo leuk zou vinden Nee, veel zorgen om gehad Sowhat, Heb nog wel wat meer werk nodig eigenlijk, maar kan me de decembermaand iets meer rust permiteren. Alles moet groeien, op het laatst krijg je als als het goed is steeds meer vaste cliénten. Ben nu bovendien ingeschreven bij 3 particuliere thuiszorgbureaus. En lang over gepiekerd, maar heb besloten om morgen de 2 uitzendbureaus op een laag pitje te zetten cq af te zeggen. Zullen wel blij met me zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Maar, beste mensen, ik ga nu wel erg off-topic. Sluit af, en ga vroeg naar bed Allemaal nog een hele fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Bol, je moet eerst alles blauw maken. Dat kan ook met control+a En dan kopieren en dan hier plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Lady Jane vroeg me jullie te laten weten, dat haar pc in onderhoud is. Als het goed is, haalt ze hem morgen weer op. We moeten het dus even zonder haar redden hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 (bewerkt) Bol, als je een filmpje hebt spelen op YouTube, dan kun kun je daar ook met je rechter muisknop in klikken. Er opent zich dan een soort menu, waar je kunt kiezen voor "Video-URL kopiëren". Misschien heet het bij jou net iets anders. Op het forum in je bericht klik je dan ook weer rechts en kiest voor "plakken". Je ziet dan iets als: hateeteepee://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=rjER3EX948w en als je het bericht plaatst, komt de video tevoorschijn. Het "hateeteepee" betekent natuurlijk "http" 7 december 2014 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 (bewerkt) Lukt niet Yo maar ik denk dat het komt omdat ik Google als zoek machine heb. Ik zou zo graag "Tiger befriends piglet in zoo" hier willen plaatsen. Misschien kan iemand anders het doen voor mij? Het is zoooo mooi. Ger bij mij blijft dat woordje plakken licht grijs. Nou ja anders kijk ik wel hoor mensen. Dank je wel voor de moeite. 7 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Komt ie hoor, in opdracht van Bolletje, Tiger befriends piglet in zoo: Lotus79 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden