Spring naar bijdragen

Zaterdag 6 december 2014


jowan

Aanbevolen berichten

Bolletje,

WTF is Asjemenou op zijn engels. Zal het niet letterlijk opschrijven wat het betekend anders heb ik straks ook een ban.

Omdat ik ook liever mijn eigen taal spreek, heb ik het over obama momenten: Och Barst Maar!

Dat zijn momenten die voor mij erg gevaarlijk zijn, omdat mijn eigenwaarde ver onder het nulpunt zakt en ik verschrikkelijk onachtzaam met mezelf omga, dan.

Als ik me blijf realiseren en me blijf gedragen dat ik er toe doe, kom ik nooit bij zo'n obama moment uit. Als ik mezelf uit het oog verlies, maakt het me ook niet meer it wat er met me gebeurt.

De afgelopen dertig jaar waren daarom erg alcoholisch. Ik ben op de weg terug, ik wil nooit meer daar naar toe waar ik vandaan kom!

Ik wil het niet meer en ik geloof ook dat ik het niet meer kan, het wordt een wisse dood. En daar ben ik nog niet aan toe.

(Inspirator is die man....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet eerst even afkicken van de Sinterklaas hoor.

Kids ook, de jongste is nog volop Sintjes aan het kleuren en sinterklaasliedjes aan het zingen.

Even een weekje niks dus.

 

Zit lekker achter m'n daglichtlamp. Dank u sinterklaasje!

Ik heb DAY-LIGHT tl aan laten leggen, helpt goed, ik had in de donkere tijd, van het jaar, ook last van somberheid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...