Gunn Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 He Jen, jij associeert mij met die Oblomov. Wat gelijk staat aan luiaard. Ja, dan geef ik even van repliek. Let wel, ik ben nuchter. Dus ik laat me niet meer over me heen lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 En dan Aakie... Vandaag dag 2 van week 2 ...... Dikke pluim voor jou Aak En volgens mij doe het op een hartstikke goede manier. Ik neem mijn petje diep voor je af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Ik vroeg omdat ik onbestemd zelf niet goed kan verdragen. Gunn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 goeiemorgen frummers de stemming zit er hier al goed in for a monday monday :musicnote: na de spinning maar eens bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Ik vind ombestemd voelen ook héél vervelend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Nou ik weet niet of je lui en lethargisch direct aan elkaar moet gelijkstellen en ik had het over de lage landen in 2014 wat toch weer heel wat anders is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Gunn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Nog een kop koffie, Jen? Een straffe bak 100% Arabica zal je goed doen. Ook ik lurk nog even een mok GT weg. *Zet thee water op* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Hihihihi.... zo ken ik je weer Gunn. Toppie. Jij ook een goedemorgen Kruidje. Ik hoop dat je toch snel weer wat minder zwaar op de hand zult zijn meis. Vandaag dus aan de studie.... mooi streven. Voor mij tijd om hier aan de slag te gaan, genoeg te doen. Luitjes, ik wens je een mooie dag. Gunn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Goedemorgen beste mensen, Goed om Gunn te zien, mooi. Zo vroeg en op bladzijde 4 alweer hier. Wat gaat dat worden vandaag? Fijne dag iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Goedemorgen MijnGerrit. En evenzo fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Volgens mijn moeder: als eind november nog blaadjes aan sommige bomen te vinden zijn dan volgt een zachte winter. Was vorig jaar ook zo ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 ik geloof dat ik momenteel niet in de stemming ben voor dit forum. 'k Wilde eigenlijk gewoon een beejte zwanzen,maar dat schijnt niet goed te vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Ik vond die cartoon met die vleermuis(?) bijzonder koddig, Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Goedemorgen jen. Zonder je rode ogen zie je er best goed uit hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Goeie morgen mensen. Wat is het hier nog donker zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Goedemorgen Bol. Ja, het is nog wat grauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Oh en Fransje welkom terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 (bewerkt) Hé lieve vriend Gunn. Gelukkig dat je vandaag weer bij ons in de h. kamer bent. Ooit gaat het je lukken om adb. te worden. als je er maar mee bezig blijft. Das echt heel belangrijk. Dat het nog niet lukt is niet erg, alleen heel vervelend maar blijf er mee bezig joh. 1 december 2014 bewerkt door bolletje Gunn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Hé Jopie! Alles goed? Nog steeds woonachtig nabij het strand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Mensen, ik zit ook nog op Twitter. Vergeef me de trage respons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Wow die foto..... en wie is het nu? ben bezig een soort van lijstje te maken van films en boeken die ik tijdens de feestdagen kan kijken en lezen.....tot nu toe 0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Eline, ik heb ook een poging gedaan om te kijken, wie er nu op die foto staat. Ik kan de zoekopdracht van Jen niet reconstrueren. Misschien horen we het nog van haar. Ik heb Joris gemist, de afgelopen dagen. Ik ben benieuwd hoe het met hem is en wat zijn plannen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 nr1. het geluid van vallende dingen nr2. roept u maar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Life of Pi, The Hobbit 1-2. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden