Yogajuf Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Yes! Mijn eerste opening van de dagdraad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Koffiepotje van Yo: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 En een lekker kruidentheetje: kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Plof neemt zo iets te eten mee. Â Goed, wat had ik gisteren ook al weer beloofd? Oh ja: Â Ik ben Spuds promotiepiet Vergeet de Sinterklaasdraad niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Morgen Fruit! Ik spring nog even op mijn matje en dan Zoeffff… weg! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Goedemorgen frummers. Fruit en Yogajuf een fijne dag.  Hier is het winderig, koud en stikdonker nog. Maar binnen al lekker warm. Heb de gordijnen alvast open gedaan, nu een bakje thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Goedemorgen, Fijne dag gewenst. Sterkte voor wie het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Goedemorgen, Dagje schakelen vandaag. Vanmiddag vergadering. Hoop eindelijk eens iets te horen over de toekomst, als per 1 Januari het project officieel stopt. Spannende dag dus wel. Afijn, eerst effe een bakkie van Yogajuf Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Goeiemorgen! Â Dagpact:Blondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Joops dochter geslaagd, heerlijk. Ik moest wel even grinniken om jouw telefoontje Joop, zou mij ook zijn overkomen. Ennu.... geen wasmasjien maar wel een droger nu? hihihi... leuk.  Kip,je vraagt om medeschrijvers op de rookdraad??? Ik denk dat je voor een maand genoeg leesvoer hebt als je ook de oude rookdraad hier op het forum onder 'theama's over alcohol' doorleest. Ik heb hem even voor je naar boven gehaald En op de huidige draad wordt ook geschreven hoor, nu nog stoppen met roken, dan komt het helemaal goed.   Jullie ook een goede morgen Mary, Blondie en Jowan. Fijn dat het weer een stukje beter gaat met je ogen Jowan, rustig aan dus maar geloof ik he?  Mooi, koffie en thee zijn verzorgd. Het eetgedeelte komt er aan. De sinterklaas happening wordt ondersteund. Kan ik jullie met een gerust hart een fijne dag wensen. Dag dag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Goeiemorgen!  Dagpact:Blondie jowan Hardleers  Fijne dag en tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Die rookdraad ga ik maar niet bekijken. Mijn bastos met koffie smaakt, en gezien ik in een pesterige bui ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Goede morgen, Â gisteren dag 2 het valt me zwaar. dag per dag maar en mijn best blijven doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Dagpact: Blondie jowan Hardleers Albert  Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Vandaag de vierenveertigste dag. Â Dagpact: Blondie jowan Hardleers Albert Roberto walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Welnee, Albert. Dat zware gevoel zit alleen maar tussen je twee oren. Zeker is dat een spuitwatertje minder zwaar op de maag ligt dan... jeweetwel. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Goedemorgen, hier eigenlijk niets te melden, ga douchen en rommelen Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Goedemorgen, Vandaag een rustig dagje. Straks eerst naar mijn schrijfcursus. Ik kwam er gisterenavond achter dat ik mijn thuisopdrachten niet heb gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ineke60 Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Goede morgen, Zit aan een kopje thee. Gisteren wijn gedronken moet nu opnieuw beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Dagpact: Blondie jowan Hardleers Albert Roberto Kruidenthee  Morge, Da's moeilijk kiezen...een lekkere, pittige Italiaanse espresso of een heerlijk kopje kruidenthee Eerst maar koffie!  Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft...  Kipje succes met de sprong in het diepe?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 PC aangezwengeld, administratie... Blehhh... Gelukkig zo weer op mijn fietsje de wijk in. Ligt me toch beter dan achter een bureau. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Goedemorgen, hebben jullie de nieuwe brand reclame gezien, die is echt eerlijk. Een man komt thuis met een krat bier, legt ze in de koelkast, een in de vriezer, want hij kan echt niet wachten op de eerste slok. Niks geen gezelligheid meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Gelukkig zijn er mensen die er hun beroep van hebben gemaakt Blondie.  Zo zal ik vandaag wel weer een hoop dingen gaan vastleggen. Nog een paar slokken thee en ik ben weg.  Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 En Ineke en Albert even een extra beetje aandacht, succes jongens. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden