Spring naar bijdragen

maandag 17 november

blondie6173

Aanbevolen berichten

Een hele goede avond allemaal,

Hier druk bezig geweest, met mijn toekomstige werkgevers,

Papieren invullen, opsturen, bellen.

Het mag wat tijd kosten ;)

Lekker gegeten;

Bietjes, met gesnipperd uitje, aardappelen en groentenburger

Derde was zit in de machine (boeiend he)

Fruit,

Gezond bezig joh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, frustratie even wegblazen haha.

Had vandaag een baaldagje, MijnGerrit, ik kwam ook niet op gang!

Gisteren alsnog gedronken, en vandaag, voor de middag wist ik met mezelf geen blijf...

Geen kater (had ik zelfs niet met twee flessen of meer, jammer want dan was het allemaal niet zo ver gekomen misschien).

Wel een ontzettend rot gevoel, had eigenlijk niet zoveel op, maar toch hier en daar een flard weg :-(((

Ga maar weer nullen de komende tijd. Ga ook proberen niet in de toekomst te kijken, dag per dag...

Morgen ben ik er dus weer op de dagdraad...

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé vraag aan de mensen die hier met dieren werken. Bol, Sowhat en misschien anderen?

Kennen jullie een goede en betrouwbare bemiddelingsinstelling voor het herplaatsen van een dobbermann van 11 maanden oud. Reu gecastreerd?

Mensen die veel ruimte hebben bijvoorbeeld en ervaring hebben met dit ras? En de garantie dat de hond dan echt goed terecht komt?

Verder wil ik niet diep ingaan op dit verhaal. Omdat ik dan neig om heel beschermend te worden tov degene die een nieuwe plek zoekt voor de hond.

Vriendin van mij. En ik ook weet hoe heftig mensen vanuit hun dierenliefde kunnen reageren op mensen die onbezonne aan iets begonnen zijn.

Wil beiden kanten een beetje beschermen. Omdat ik weet hoe fel ik zelf kan zijn qua onderwerpen zoals dit.

Ik vind het namelijk heel moedig van iemand die hartstikke veel om zijn dier geeft wel durft toe te geven dat deze onbezonne bezig is geweest en nu opzoek is naar goede oplossing en een beter leven voor de hond. En daar zou ik heel graag voor 100% aan mee willen helpen, maar ik heb geen verstand van honden. Vandaar mijn mede zoektocht en vraag dus.

En verder zou ik toch nog heel veel willen schrijven. Maar dat zou vanuit een verkeerd oogpunt zijn dus doe dat lekker niet. Mooie oefening voor mezelf.

Ben benieuwd of jullie tips hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk en waarom ik dan toch steeds weer hier blijf terugkomen, is de stille hoop dat het ooit mogelijk wordt gemaakt om restjes van die lekkere maaltijden die mensen hier maken in mijn postvak in te zetten. En ik die er letterlijk uit kan pakken, wellicht het risico loop dat ik vingers brand omdat ik te gulzig ben, maar dan toch eindelijk in het echie kan proeven en smullen van wat er hier doorgaans allemaal onder mijn neus doorgaat tijdens het lezen.  ;) (kwijl!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...