lady jane Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 voor t eerst dat kater hier mijn bord niet schoonlikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Nog een vrieslade vol met waterijsjes hier, dus Jane..... Vang! Voeten voelen als betonblokken, maar durf mijn schoenen niet uit te doen. Kom ik er zo niet meer in als ik mijn ronde met de hond mag aanvangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Jen, doe iets nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Een hele goede avond allemaal, Hier druk bezig geweest, met mijn toekomstige werkgevers, Papieren invullen, opsturen, bellen. Het mag wat tijd kosten Lekker gegeten; Bietjes, met gesnipperd uitje, aardappelen en groentenburger Derde was zit in de machine (boeiend he) Fruit, Gezond bezig joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Klinkt lekker fruitvlieg! Stuur effe een doggy-bag met dat lekkers hierheen voor woensdag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Zodra je thuis komt, van je ronde hond, meteen schoenen uit, en benen hoog Blondie Je houdt vocht vast denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Ben je al bij de arts geweest Jowan? Hoe ging het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Dat weet ik wel zeker rapilos... Rand van mijn sokjes snijdt in mijn klapkuit. Zit al met de beentjes omhoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Pfieuw heel verhaal neergepend en alles weg grr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Opnieuw dan maar kipje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 OK, frustratie even wegblazen haha. Had vandaag een baaldagje, MijnGerrit, ik kwam ook niet op gang! Gisteren alsnog gedronken, en vandaag, voor de middag wist ik met mezelf geen blijf... Geen kater (had ik zelfs niet met twee flessen of meer, jammer want dan was het allemaal niet zo ver gekomen misschien). Wel een ontzettend rot gevoel, had eigenlijk niet zoveel op, maar toch hier en daar een flard weg :-((( Ga maar weer nullen de komende tijd. Ga ook proberen niet in de toekomst te kijken, dag per dag... Morgen ben ik er dus weer op de dagdraad... Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Blondie, t is een beknopte versie geworden ;-) Ga nu op m'n draad meer in detail, wil niet triggeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Dag voor dag kipje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Hier paarse spruitjes en van het kookvocht aard. puree gemaakt dus paarse aard. puree en een kalfslapje. En zit nu aan een chocolade reep. 70% cacao dus erg gezond voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 gevangen Blondie! thnx mag jij een plekje dadel-notencake heb ik net vers ontdooid, zus komt morgen op de koffie en dan gaan we een dagje saunaaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 ik zag ze liggen Bol zijn ze lekkerder dan de groene? die had ik gisteren nl en vind ik heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Hier jachtschotel (restverwerking) en rode kool. En zometeen nog ff flink aan de slag met een verslag wat ik eigenlijk al af had willen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Mmm... Dadel-notencake voor bij mijn bakkie thee. Lekkerrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Maar eerst de hond, dan kunnen de stappers uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Hé vraag aan de mensen die hier met dieren werken. Bol, Sowhat en misschien anderen? Kennen jullie een goede en betrouwbare bemiddelingsinstelling voor het herplaatsen van een dobbermann van 11 maanden oud. Reu gecastreerd? Mensen die veel ruimte hebben bijvoorbeeld en ervaring hebben met dit ras? En de garantie dat de hond dan echt goed terecht komt? Verder wil ik niet diep ingaan op dit verhaal. Omdat ik dan neig om heel beschermend te worden tov degene die een nieuwe plek zoekt voor de hond. Vriendin van mij. En ik ook weet hoe heftig mensen vanuit hun dierenliefde kunnen reageren op mensen die onbezonne aan iets begonnen zijn. Wil beiden kanten een beetje beschermen. Omdat ik weet hoe fel ik zelf kan zijn qua onderwerpen zoals dit. Ik vind het namelijk heel moedig van iemand die hartstikke veel om zijn dier geeft wel durft toe te geven dat deze onbezonne bezig is geweest en nu opzoek is naar goede oplossing en een beter leven voor de hond. En daar zou ik heel graag voor 100% aan mee willen helpen, maar ik heb geen verstand van honden. Vandaar mijn mede zoektocht en vraag dus. En verder zou ik toch nog heel veel willen schrijven. Maar dat zou vanuit een verkeerd oogpunt zijn dus doe dat lekker niet. Mooie oefening voor mezelf. Ben benieuwd of jullie tips hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Ze zijn wat zachter en milder van smaak ook een heel klein beetje zoeter Jane. Gewoon eens proberen best lekker Goed zo Blondie lekker op de bank, pootjes omhoog en genieten. Suc6 met je verslag Thee. Weer starten met adb. worden Kippie. Eens gaat het je lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Kijk en waarom ik dan toch steeds weer hier blijf terugkomen, is de stille hoop dat het ooit mogelijk wordt gemaakt om restjes van die lekkere maaltijden die mensen hier maken in mijn postvak in te zetten. En ik die er letterlijk uit kan pakken, wellicht het risico loop dat ik vingers brand omdat ik te gulzig ben, maar dan toch eindelijk in het echie kan proeven en smullen van wat er hier doorgaans allemaal onder mijn neus doorgaat tijdens het lezen. (kwijl!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Ik ga eens ff voor je kijken Sproetje en ben zo terug. Ogenblikje meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Ah tof Bol, ik wacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Nou Sproetje ik het wat gevonden voor je. Een stichting hier in Nederland die Dobermanns herplaatsen, bemiddelt en opvangt. Heb je pen en papier bij je??? Daar komt ie. Stichting Dobermann Rescue Nederland. Tel. 0624690460 www.dobermannrescue.nl Misschien kan je hier iets mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden