Spring naar bijdragen

woensdag 12 november

kruidenthee67

Aanbevolen berichten

Spud, jouw wens om controle te hebben tot ná je dood is wel op en top controle freak-denken. Het woord Loslaten, kun je daar iets mee?

Het is wel heel eerlijk van je , respect, maar het lijkt me zo vermoeiend om alles te willen regelen. 

Ga gewoon lekker, alles komt wel goed! Velen hebben vóór jou een vakantie overleefd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jep Monster ik mag loslaten. Erg ingewikkeld inderdaad.

Tof dat je dat er nog ook uit kon wringen, ondanks dat je het zelf zwaar hebt. Tof!

En jij heel veel sterkte! Ik onthoud dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké lees net dat Agnieta werkelijk een ban heeft. Heb ook niet alle dagen meegelezen dus ik kan niet meepraten.

Wat me wel altijd opvalt is dat mensen dan dingen tegen haar durven zeggen die ze normaal niet durven.

En dat ze ondanks sommige irritaties ook echt wel gemeend een gemist lid is.

Agnieta, laat je niet kisten. Veel succes! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vorige zaterdag mijn broer voor mezelf gehad. Wat zijn mijn neefjes toch listig. :D  En uitgekookt.

Was heel erg fijn al was het onwennig. Voelde pas gewoon toen we een broodje gingen eten bij mijn andere broer. Alle 3 bij elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond frummers, kom me nog even melden.  

Vanmorgen had ik haast, keek even hier en zag dat er al koffie en thee was neergezet. 

Dus ben ik eigenlijk niet online gegaan toen.

Wilde begin van de middag nog even mail checken, dat lukte niet omdat de laptop bij het opstarten van alles begon te updaten of weet ik veel wat... heb het ding maar laten draaien en ben naar mijn werk gegaan.

Kom net terug van avonddienst, lees nog even terug en zie berichtjes waarin mensen zich ongerust maken. 

Pfff, dat was echt niet mijn bedoeling, mankeer niets gelukkig luitjes. 

Wat lief. 
En echt welgemeende excuses daarvoor, heb er nooit bij stil gestaan op zo'n manier.
Ik duik zo mijn bed in en zal me morgenochtend echt weer melden. 

Trusten dus...... :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...