Kate Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Spud relax De mensen willen de dood graag regelen, maar de dood regelt zichzelf wel. Als het je tijd is, eerder niet. Geniet van je reis. Olé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Die speculatie van ban vind ik onzin. Zou niet weten waarom. Ja Mai, ik ga vliegen! Dankjewel! Hoe ga jij Mai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 thanks Kate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Brrrrr Mai vliegdromen. Heb er ook wel eens een gehad en kreeg gelijk last van incontinentie Schaatsdromen vond ik fijner. Trusten Sproetel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Spud, jouw wens om controle te hebben tot ná je dood is wel op en top controle freak-denken. Het woord Loslaten, kun je daar iets mee? Het is wel heel eerlijk van je , respect, maar het lijkt me zo vermoeiend om alles te willen regelen. Ga gewoon lekker, alles komt wel goed! Velen hebben vóór jou een vakantie overleefd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Jep Monster ik mag loslaten. Erg ingewikkeld inderdaad. Tof dat je dat er nog ook uit kon wringen, ondanks dat je het zelf zwaar hebt. Tof! En jij heel veel sterkte! Ik onthoud dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Ik ga nog niet slapen, Mai is hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Al klopt het dat alles in de puntjes willen regelen voor iets waar je nog helemaal niet mee bezig bent erg vermoeiend is. Wederom goed gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Mai? Is je lief nog bij je? Je sprak de laatste keer over dat je dat ook verprutst had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Fruitvlieg, zou je vandaag overstag gegaan zijn? Met of zonder die pillen? Is dat nare moment nu al vergeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Oké lees net dat Agnieta werkelijk een ban heeft. Heb ook niet alle dagen meegelezen dus ik kan niet meepraten. Wat me wel altijd opvalt is dat mensen dan dingen tegen haar durven zeggen die ze normaal niet durven. En dat ze ondanks sommige irritaties ook echt wel gemeend een gemist lid is. Agnieta, laat je niet kisten. Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 aanslag op je zelfbescherming lijkt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Denk er dan maar aan dat je met blote handen een boom omgelegd hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Mooi! Je bent een mooi mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Ik heb vorige zaterdag mijn broer voor mezelf gehad. Wat zijn mijn neefjes toch listig. En uitgekookt. Was heel erg fijn al was het onwennig. Voelde pas gewoon toen we een broodje gingen eten bij mijn andere broer. Alle 3 bij elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Slaap lekker fruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Ik ga ook voordat ik iets fouts ga zeggen; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Ben er nog... Ik heb nu een partner Bij wie ik het zeker niet heb verprutst... Dat ka ook niet, kan ik alleen voor mezelf... Dat moet dus al een tijdje terug zijn Alhoewel ik met vorigen nog wel goed contact heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Hoe kun je nu iets "fout" zeggen Schaatsdromen lijken me ook top, Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Vandaag ook nuchter naar bed, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 dan ik ook maar nuchter naar bed , goed idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Goedenavond frummers, kom me nog even melden. Vanmorgen had ik haast, keek even hier en zag dat er al koffie en thee was neergezet. Dus ben ik eigenlijk niet online gegaan toen. Wilde begin van de middag nog even mail checken, dat lukte niet omdat de laptop bij het opstarten van alles begon te updaten of weet ik veel wat... heb het ding maar laten draaien en ben naar mijn werk gegaan. Kom net terug van avonddienst, lees nog even terug en zie berichtjes waarin mensen zich ongerust maken. Pfff, dat was echt niet mijn bedoeling, mankeer niets gelukkig luitjes. Wat lief. En echt welgemeende excuses daarvoor, heb er nooit bij stil gestaan op zo'n manier.Ik duik zo mijn bed in en zal me morgenochtend echt weer melden. Trusten dus...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Klopt Sowhat, ben er gewoon hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Poeheeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Jij ook trusten Sowhat . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden