bertd Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Gefeliciteerd Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Sorry voor het feit dat ik er niet zoveel ben voor jullie. Ik heb even genoeg aan mezelf. Oud zeer, oude patronen, moet nog een manier vinden om alles weer te ontrafelen. Vind daarbij dat ik het zelf moet kunnen, handvaten genoeg gekregen in mijn therapie. Daar zit gelijk een oud patroon, hulp vragen is zwak in mijn ogen dan. Pen en papier maar weer eens ter hand nemen. Op die manier orde zien te krijgen. En toch maar eens iemand op gaan zoeken. Ik worstel nog even door, blijkbaar is dit nu waar ik zit. Nu eerst maar mijn bed opzoeken, morgen weer een nieuwe dag. Werkdag helaas, maar geeft ook afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Ik gebruikte het woord 'opslomen' zojuist in RL... Had even wat uit te leggen. Ha ha. Maar goed, ik ga dus opslomen. Nog steeds droog en dus happy. Fijn dat je hier bent Nikkie! Trusten voor straks. Zzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 we worstelen en komen boven Kastanje welterusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Ik meld me droog af voor de dagpact van vandaag. Wandeling naar graf van mijn ouders gemaakt, bloemetje achtergelaten. En door het bos waar ik mijn jeugd doorbracht...... Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Ik meld me ook droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 (bewerkt) Bewerkt door A3, Vandaag, 11:35. Fijn dat jij dit zo ervaart, maar er zit ook een andere kant aan het ZZP verhaal, in de bouw en thuiszorg bijvoorbeeld wordt je van loonslaaf (zoals jij het noemt) ZZP-slaaf. Je kan opdraven wanneer de opdrachtgever het wil voor het uurloon dat de opdrachtgever bepaald. Dat structureel te laag is in verhouding tot de risico's die je dan loopt. Ik snap wel dat mensen er in stappen, je wil toch werken, maar in feite is het misbruik van ondernemerschap. Ik ben ook een tijdje zelfstandige geweest maar ben blij weer in dienst te zijn. Mijn zelfstandigheid gaf mij te veel vrijheid, of ik heb te weinig verantwoordelijkheidsgevoel, of ik ben niet commercieel genoeg, of had gewoon pech. Dranktechnisch was er wel een klein verschil, voor de baas ging ik er nog wel op uit met een kater, voor mezelf was ik daar wat makkelijker in. 6 november 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Ik heb ook een tijdje gedacht en gezegd, als ik weer werk heb dan krijg ik mijn drankgebruik wel weer onder controle. Ik betwijfel het. Ik kwam er niet eens meer toe serieus te zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Jaap kunnen we ook massagestralen in de douche krijgen en een handdouche om de haren goed uit te kunnen spoelen en ik heb gehoord dat je zelfs een bruiner in de douche kunt plaatsen, dus douchen en bruin worden tegelijk...... en natuurlijk ook een handdoekverwarming... Ik kwam in Den Haag lang beauty daar kun je in 5 seconden bruin worden stond op de gevel. Een infrarood lampje gaat wel lukken en dan bouwen we ook wat sproeiers in de muur en de vloer. Komt voor elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Klaar, het lampje gaat uit, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden