plof Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Goeiemorgen.   Dagpact: jowan   Ploffie: blij kind! Veel plezier ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Goedemorgen, Zo weer werken. Nu eerst koffie. Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Goedemorgen luitjes, Koffie en thee zijn inmiddels doorgelopen cq getrokken.. Tis nog hartstikke donker buiten, maar volgens mij droog en windstil.... Laat de dag maar beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Wisseling van de wacht Yvon. Ik duik mijn fietsje op, de wijk in. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Ah, wilde je fijne dag wensen...en vragen hoe het met je kaak is... maar je bent al gevlogen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Vandaag de eenendertigste dag.  Dagpact: jowan Blondie Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Goedemorgen! Dagpact: jowan Blondie Kipje Fijne dag iedereen! Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 goedemorgen, mistige wandeling .....ook kort, verkeerde schoenen aan...  Nu eerst een lekkere bak koffie  Roberto gaat het weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Fruit ......neemt de eerste vandaag!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Goedemorgen Roberto, Kipje en Eline... Jammer van die verkeerde schoenen Eline. Mist... als ik niet hoef te rijden vind ik het heerlijk, alles is zooooo stil en gedempt dan, geeft een beschermd gevoel...  En jaaaa Fruit vandaag de eerste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Eline, Â Ja, het gaat wel weer. Duurt altijd even voor ik wakker word. Komt door de librium, denk ik. Ik slaap nog teveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Goede morgen  Dagpact: jowan Blondie Roberto Kipje Albert  fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Dagpact: jowan Blondie Roberto Kipje Albert Kaboutertje Nancy   Hoi, AlbertRemmo ook weer terug!!  Goeiemorgen allen, nu snel naar werk! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Morgu luitjes, AR gelukkig ook weer terug. Hoop wel dat de kinders weer snel gaan opknappen kabouter.  Ik ga er vandoor. Het zit hartstikke dicht met mist, kan ik wel raden hoe het buiten de bebouwde kom gaat zijn straks, oefffff.... Luitjes, maak er een mooie dag van. Dag dag..  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Jaap kunnen we ook massagestralen in de douche krijgen en een handdouche om de haren goed uit te kunnen spoelen en ik heb gehoord dat je zelfs een bruiner in de douche kunt plaatsen, dus douchen en bruin worden tegelijk...... Â en natuurlijk ook een handdoekverwarming.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 AR je bent er weer, fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Goedemorgen, Valt niet mee Kabouter, in je eentje voor twee zieke kinderen zorgen. Ik denk dat ik eindelijk door mijn ziek zijn heen ben. Hoop dat ik niet te vroeg juich.... Kan ik eindelijk bij mijn moeder op bezoek die al bijna een week behoorlijk ziek in het ziekenhuis ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Goeie morgen  Wat mankeert je moeder P.M.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 O heel veel Bol. Aanleiding nu was spontaan gebroken heup. Er wordt onderzoek gedaan. Kan kanker zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 En het herstel is minder dan verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Ja MG, wil mijn grenzen goed in de gaten houden. Goed dat je me even herinnert ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden