Spring naar bijdragen

Zondag 2 november 2014

jowan

Aanbevolen berichten

Monster, ik voel op z'n minst afkeuring - niet echt het juiste woord, leedvermaak ook niet. Iets in die zin.

Komt bij dat ik jou gelijk geef hoor. 

Alle mensen zijn uiteraard gelijkwaardig.

Ik wil tolerant zijn maar ben erg intolerant tov mensen die ik niet tolerant vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind niet echt aansluiting tegenwoordig.

Niet op dit forum, maar ook daarbuiten moeilijk.

Nu ben ik wel een einzelgänger, maar toch een van de vereenzamende soort.

Eigenlijk vind ik het wel vervelend dat ik andere mensen nodig hebbe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jen:  er zijn er die dan hun account cancellen en naar een ver eilandje vertrekken en zich verder niet meer melden. Maar ja, die menen het dan ook serieus dat ze eenzaam en alleen willen zijn....

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een fijn weekend gehad, ik heb gister een heerlijke wandeling gemaakt en vandaag weer verder met mijn verbouwing. Ik woon hier nu bijna 2 jaar en nog steeds ben ik bezig. Duurt iets langer dan gepland, in dit tempo ben ik nog wel 4 jaar bezig. Is verder prima, ik woon al goed, en het houdt me van de straat. Mocht ik weer werkloos worden dan gaat het rapper.

Maar vandaag toch wel een kleine mijlpaal. De vloer van de zolder is klaar. Het dak en de wanden waren reeds klaar. Volgend weekend een laagje olie en dan verhuis ik de slaapkamer een verdieping hoger. (En dan is die verdieping aan de beurt.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@jowan, het was van mij zowel een constatatie als een hulpkreet. De meer afwijzende weg begrijp ik ook, maar daar ben ik te oud voor.

@jopie, ik weet het niet. Eerlijk gezegd ben ik vooral in de war en zoekend.

@jaap, ja dat denk ik ook wel. Heb nu zin in een smartlap als "Alleen is maar alleen!" Of nog beter, een goeie ouwe André Hazes.

Goh ja, zoekend he. Ook hulp zoekend, dat heb ik vandaag wel duidelijk gemaakt hier neem ik aan haha.

Er gebeuren dingen in mijn leven die niet zo dramatisch zijn, en die ik dus ook moeilijk kan overbrengen - niet zoiets als mijn vader is overleden, zeg maar, subtielere dingen. Maar net zo goed vervelend. Zo heb ik gebroken met een vriend - goed zo Jen, maar het was wel bijna je enige vriend - en zo voel ik me in mijn eigen familie niet goed. Gisteren - ja Allerheiligen dus, in Belgie is dat een feestdag - was ik bij mijn broer thuis, met de rest van de zussen op één na. Ik miste vooral mijn ouders. En mijn oudste broer, ook weer. Ik voel me bij de rest gewoon niet goed. Bij mijn schoonfamilie vandaag voelde ik me beter. Wat pijnlijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook niet het gevoel heel veel aansluiting meer te hebben Jen, ik denk dat dat komt door het tijdstip dat ik meestal hier even inlog (laat). Voor een beetje aansluiting had ik ook veel tijd nodig detijds. Ik vind het verder prima.

Wat trouwens leuk vind te lezen is dat er weer meer mannen zijn. Die zijn hier traditiegetrouw altijd al ondervertegenwoordigd geweest, maar het was wel heel mager geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er gebeuren dingen in mijn leven die niet zo dramatisch zijn, en die ik dus ook moeilijk kan overbrengen 

Hoi Jen, ik hoor je roep - weet niet of ik wat voor je kan betekenen. Ben zelf gaar & moet nodig mijn mandje in. 

Hoop dat de nacht je helpt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Walrus, ik zal je morgen doorzagen.

A3, ik hoor je. Misschien inderdaad niet erg. Het lijkt me alleszins niet dat jij d'r last van hebt.

Zelfmedelijden hebben is erger, dat staat vast.

Maar ik zit nu in een periode van "hou aub van mij". Gaat ook weer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@jowan, het was van mij zowel een constatatie als een hulpkreet. De meer afwijzende weg begrijp ik ook, maar daar ben ik te oud voor.

Ik bedoel het ook niet zo zwaar, Jen. Ik ben niet zo handig met de nieuwe media. Ik ben ook van '50. Ik bedoelde het speelser en humoristischer dan dat het waarschijnlijk overkwam. Ik had er emoticons bij moeten zetten waarschijnlijk.

On topic: wat is er mis mee om als je hulp vraagt dat op een directe manier te doen?

"Hoe hebben jullie je eenzaamheid opgelost?"

Ik was jarenlang hoog geklasseerd op de wereldkampioenschappen eenzaamheid. Ik ben eruit, ik had je van dienst kunnen zijn, denk ik.

Goede nacht en welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emoticons hoeven voor mij niet Jowan, ik loop op forums wel soms over eieren. Mijn zware voorzichtigheid had dus eerder met gevoeligheden van anderen te maken, en ik dacht dat je het hier over Klaar had.

On topic: ik vind eenzaamheid zielig. Dus dat vraag ik niet rap. Ik hoop dat je me niet alleen "had" van dienst kunnen zijn, maar misschien ook in de toekomst nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was weer wat verdwaald op het internet, als dit in mijn pubertijd tot mijn beschikking had gestaan dan weet ik niet of ik daar mee om had kunnen gaan.

Beperkingen hebben zo zijn voordelen.

Eenzaamheid is ook wel een beetje zielig, in de zin dat het een heel naar gevoel is, ik heb ook wel een tijd gehad dat "men" mij vergat. Dan was ik zielig. En dan maakte ik zo'n kronkelredenering van als ik nu iemand ga bellen dan zal die wel denken dat ik eenzaam ben. En dus belde ik niet. Dom Dom Dom.

En nu ga ik ook slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...