plof Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Monster, ik voel op z'n minst afkeuring - niet echt het juiste woord, leedvermaak ook niet. Iets in die zin. Komt bij dat ik jou gelijk geef hoor. Alle mensen zijn uiteraard gelijkwaardig. Ik wil tolerant zijn maar ben erg intolerant tov mensen die ik niet tolerant vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Voor degenen die de vraag gesteld hebben en mijn post van gisteren gemist hebben: http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/7912-zaterdag-1-november-2014/?p=867228 Ik ben (nog steeds) bekaf en ga te kooi. Ik meld me overigens droog af voor vandaag. Wellicht tot morgen en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 goed voorbeeld doet goed volgen................... ook maar pitten dan welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Ik vind niet echt aansluiting tegenwoordig. Niet op dit forum, maar ook daarbuiten moeilijk. Nu ben ik wel een einzelgänger, maar toch een van de vereenzamende soort. Eigenlijk vind ik het wel vervelend dat ik andere mensen nodig hebbe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Heb een fijne familiedag gehad. Ik meld me droog af. Welterusten voor straks ⛺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 (bewerkt) @Jen: er zijn er die dan hun account cancellen en naar een ver eilandje vertrekken en zich verder niet meer melden. Maar ja, die menen het dan ook serieus dat ze eenzaam en alleen willen zijn.... 2 november 2014 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Ja, Jen een mens is nou eenmaal een sociaal dier en omdat nieuw exemplaren voortkomen uit intermenselijk gedrag zal een wezen dat slechts genoeg heeft aan zichzelf niet uit de evolutie voortkomen. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Sorry voor mijn vreemde woordkeus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Ik heb een fijn weekend gehad, ik heb gister een heerlijke wandeling gemaakt en vandaag weer verder met mijn verbouwing. Ik woon hier nu bijna 2 jaar en nog steeds ben ik bezig. Duurt iets langer dan gepland, in dit tempo ben ik nog wel 4 jaar bezig. Is verder prima, ik woon al goed, en het houdt me van de straat. Mocht ik weer werkloos worden dan gaat het rapper. Maar vandaag toch wel een kleine mijlpaal. De vloer van de zolder is klaar. Het dak en de wanden waren reeds klaar. Volgend weekend een laagje olie en dan verhuis ik de slaapkamer een verdieping hoger. (En dan is die verdieping aan de beurt.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 sterkte kaboutertje - je loopt het wel op zo. allemaal goed nacht vol paarlen, olifanten, blije dromen. we leven nog. Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 @jowan, het was van mij zowel een constatatie als een hulpkreet. De meer afwijzende weg begrijp ik ook, maar daar ben ik te oud voor. @jopie, ik weet het niet. Eerlijk gezegd ben ik vooral in de war en zoekend. @jaap, ja dat denk ik ook wel. Heb nu zin in een smartlap als "Alleen is maar alleen!" Of nog beter, een goeie ouwe André Hazes. Goh ja, zoekend he. Ook hulp zoekend, dat heb ik vandaag wel duidelijk gemaakt hier neem ik aan haha. Er gebeuren dingen in mijn leven die niet zo dramatisch zijn, en die ik dus ook moeilijk kan overbrengen - niet zoiets als mijn vader is overleden, zeg maar, subtielere dingen. Maar net zo goed vervelend. Zo heb ik gebroken met een vriend - goed zo Jen, maar het was wel bijna je enige vriend - en zo voel ik me in mijn eigen familie niet goed. Gisteren - ja Allerheiligen dus, in Belgie is dat een feestdag - was ik bij mijn broer thuis, met de rest van de zussen op één na. Ik miste vooral mijn ouders. En mijn oudste broer, ook weer. Ik voel me bij de rest gewoon niet goed. Bij mijn schoonfamilie vandaag voelde ik me beter. Wat pijnlijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Ik heb ook niet het gevoel heel veel aansluiting meer te hebben Jen, ik denk dat dat komt door het tijdstip dat ik meestal hier even inlog (laat). Voor een beetje aansluiting had ik ook veel tijd nodig detijds. Ik vind het verder prima. Wat trouwens leuk vind te lezen is dat er weer meer mannen zijn. Die zijn hier traditiegetrouw altijd al ondervertegenwoordigd geweest, maar het was wel heel mager geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 de leukste mannen krijgen hier gewoon een eeuwige ban wegens het bezigen van sarcastische humor. Nou ja, nu overdrijf ik. Jaap is ook leuk. Jaap reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Er gebeuren dingen in mijn leven die niet zo dramatisch zijn, en die ik dus ook moeilijk kan overbrengen Hoi Jen, ik hoor je roep - weet niet of ik wat voor je kan betekenen. Ben zelf gaar & moet nodig mijn mandje in. Hoop dat de nacht je helpt... Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 laatste dan: ik hoor voor het eerst van een 'ban'? Zal wel eens uitzoeken wat dat is maar geen vrolijke herinneringen aan. Gute Nacht Freunde... Es wird Zeit und so weiter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Dat heb ik ook wel een beetje Jen, ik mis mijn moeder nog vooral als ik bij mijn vader ben. Dan is het niet meer compleet. En mijn moeder was onderhoudener dan mijn pa dus soms voelt het ook wel eens wat ongemakkelijk. Ik vind dat lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 En dan heb ik van die schoonouders die kwebbelen je de oren van je kop en als je dan nadien probeert terug te halen waar het over gegaan is kom je er achter dat er niets gezegd is. Dat kan ook. Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Hoi Walrus, ik zal je morgen doorzagen. A3, ik hoor je. Misschien inderdaad niet erg. Het lijkt me alleszins niet dat jij d'r last van hebt. Zelfmedelijden hebben is erger, dat staat vast. Maar ik zit nu in een periode van "hou aub van mij". Gaat ook weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 @jowan, het was van mij zowel een constatatie als een hulpkreet. De meer afwijzende weg begrijp ik ook, maar daar ben ik te oud voor. Ik bedoel het ook niet zo zwaar, Jen. Ik ben niet zo handig met de nieuwe media. Ik ben ook van '50. Ik bedoelde het speelser en humoristischer dan dat het waarschijnlijk overkwam. Ik had er emoticons bij moeten zetten waarschijnlijk. On topic: wat is er mis mee om als je hulp vraagt dat op een directe manier te doen? "Hoe hebben jullie je eenzaamheid opgelost?" Ik was jarenlang hoog geklasseerd op de wereldkampioenschappen eenzaamheid. Ik ben eruit, ik had je van dienst kunnen zijn, denk ik. Goede nacht en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Emoticons hoeven voor mij niet Jowan, ik loop op forums wel soms over eieren. Mijn zware voorzichtigheid had dus eerder met gevoeligheden van anderen te maken, en ik dacht dat je het hier over Klaar had. On topic: ik vind eenzaamheid zielig. Dus dat vraag ik niet rap. Ik hoop dat je me niet alleen "had" van dienst kunnen zijn, maar misschien ook in de toekomst nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Ik was weer wat verdwaald op het internet, als dit in mijn pubertijd tot mijn beschikking had gestaan dan weet ik niet of ik daar mee om had kunnen gaan. Beperkingen hebben zo zijn voordelen. Eenzaamheid is ook wel een beetje zielig, in de zin dat het een heel naar gevoel is, ik heb ook wel een tijd gehad dat "men" mij vergat. Dan was ik zielig. En dan maakte ik zo'n kronkelredenering van als ik nu iemand ga bellen dan zal die wel denken dat ik eenzaam ben. En dus belde ik niet. Dom Dom Dom. En nu ga ik ook slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 (bewerkt) Tja. Wat de ban betreft, zoals gezegd, ik ben tegen, * 3 november 2014 bewerkt door moderator ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden