eline Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Goedemorgen, voordat ik aan de wandel ga heb ik de draad even teruggelezen, wat een herkenning in de leegte/ruimte berichten, dit speelt voor mij ook al langer en ben er achter dat eerst met jezelf alleen kunnen zijn voor mij de basis lijkt waarop ik kan verder bouwen waarbij Jopie's het klein houden bijna een mantra is geworden. De dingen die ik nu voorzichtig onderneem kan ik aan. Zaken die me overkomen/overvallen kunnen een valkuil zijn. Berichten over koken maken zomaar dat ik vandaag eens lekker uitgebreid voor me/myself and I ga koken... Oprecht een fijne draad gister.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Kijk en ik ging vandaag enorm uitslapen. Niet dus. Wel heb ik behoefte aan rust & ruimte dus ik zeg een afspraak af. Beetje fietsen enzo is veel beter voor me. Nu koffie met ontbijtkoek. En toch maar weer even de koffer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Walrus weer in zn koffer, ik zo onder de douche, was weer een goede wandeling, brengt rust en een gevoel van IK LEEF.... plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: jowan Fijn weekend voor iedereen. 1 november 2014 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Vandaag de zevenentwintigste dag. Dagpact: jowan Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 (bewerkt) Goedemorgen, Gisteren met koorts mijn bed in gedoken. Alleen voor het kokkerellen voor mijn kids effe eruit gegaan. Koorts lijkt verdwenen, maar nog wel pijnlijke en kloppende kaak. Hoop dat de antibiotica snel aanslaat. Afijn, vandaag gaan mijn dreads er weer in. 2 uur stilzitten. Je moet er wat voor over hebben. Nu koffie. Dagpact: jowan Roberto Blondie 1 november 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Deze tandarts is juist heel goed, Ploffie Is de bagger van de vorige aan het opruimen. Jopie, heel veel plezier. Genieten met grote G... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 (bewerkt) Valt mee hoor. Voor 100 euries ben ik voor 3 maanden weer klaar. Met 1x per maand naar de kapper ben je dat ook in 3 maanDen wel kwijt tegenwoordig. Dat stilzitten is wel effe een hel voor mij, maar goed, dat zij dan maar zo. Duik nog effe de doesj in en dan hup in de benen. Laters... 1 november 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 luitjes, ik ga eens wat doen....opruimen dus en dan hopelijk genieten van het mooie weer....wie weet nog even een terrasje zoeken in de zon... fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Goedemorgen luitjes. Heb een gat in de dag geslapen. En word verwelkomd door een vriendelijk zonnetje, het belooft een mooie dag te worden. Nu eerst een bakje. Koffie en thee staan inmiddels klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Je zit weer op je praatstoel, Plof? ;-) plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Dagpact: jowan Roberto Blondie Kruidenthee Goeiemorgen! Man wat heb ik geslapen...om half elf erin, tot half acht...zónder onderbreking. Had het nodig...nu een beetje duf...maar wel met het gevoel bijgetankt te hebben. Fijne draad gisteren...leegte, ruimte, alleen kunnen zijn met jezelf...stof tot denken en overwegen. Past wel in de tijd van het jaar. Alhoewel het weer hier nog niet echt herfstig is, blauw en een heel voorzichtig zonnetje. Heb belooft een mooie dag te worden. Hier geen bijzonderheden...verjaardag vanmiddag, morgen een vriend van ver op bezoek. Ben benieuwd naar Jowan zijn ervaringen met familieopstellingen... Ik wens jullie allemaal een fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Plof, ik vind dat echt knap....als ik al in de winkel had gestaan zou ik dat niet gekund hebben... Ik hoop dat als ik op zo'n punt kom ik aan jou kan denken en net zo sterk kan zijn, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden