Yvonne Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Is er een tijdslimiet voor de loop trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Moggûh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Yvonne ik tap er nog eentje van je.... Tuurlijk, daar staat het voor, ik neem nog lekker een bakje thee, heerijk zo lekker lui nu, heb avonddienst, dus vanmorgen kalm aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Ha die Mai, hoe ist met je ? Nog steeds grootgrondbezitter, oftewel bewoner van twee huizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Kastanje, wat een grappig bericht eigenlijk. Je bereid je voor op je werkdag en neemt je o.a. voor om rustig te lopen. Dan sluit je af met rennen om de bus te halen. Moest ik even om grinneken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Goedemorgen Plof plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Mag hopen dat je op je werk zit en de bus hebt gehaald kastanje??/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 He Vonneke Alles okee hier en idd mag ik nog steeds dat voorrecht genieten I love life That's my drive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Klinkt goed Mai, vasthouden dus, letterlijk en figuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 hele fijne dag dan Aakie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Dagpact: jowan Blondie Kaboutertje Yogajuf Morgen allen! Plof, heb jij eigenlijk weer een nieuwe baan? Sterkte Kaboutertje en Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Goedemorgen, Jammer dat de plantsoenloop niet door ADB gelopen wordt, had graag toegejuicht. Maar Suiker, als je er niet aan toe bent ben je er niet aan toe en is het verstandig om het niet te doen. We zien elkaar op een ander moment. Ik ben benieuwd hoe het met Gipsy is. Herfst, ik hou er niet van. En toch heb ik het goed naar m'n zin. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Hm, Plof, ik wil je mening niet ontkrachten, maar je een andere kant laten zien. Ik ken iemand met ADHD plus een autisme spectrumstoornis die het geweldig doet als kok en er heel gelukkig mee is. Echter, jou al een poosje lezende denk ik dat jij nog wel meer in huis hebt om een ander mooi vak te kunnen kiezen. Erg slecht dat slordige gedoe bij de instellingen. Niet goed met mensen omgaan en geld weggooien. Juist als je graag van je verslaving af wilt is snelle hulp nodig vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Haha Kabouter, heb je api als voorbeeld genomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Mogge Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Was even aan het werk hier. Kabouter heeft al verse koffie gezet zie ik. Luitjes, Hoogste tijd voor mij. Maak er wat van... laterssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Goeiemorgen, Onrustige nacht....dat heb je ooit... Vandaag weer vanalles te doen dus zometeen achter de pc uit en aan de slag Fijne dag allemaal! En sterkte, voor wie het nodig heeft... Dagpact:jowan Blondie KaboutertjeYogajuf Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Zie trouwens dat Wil vandaag jarig is. Lieve Wil, van harte. Jou kennende zul je er vast een heerlijk feestje van maken. en hopelijk knoop je er weer een schitterend jaar aan vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden