walrus Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 Soms wordt er op gereageerd en soms niet. Soort kantine ... Iedereen loopt in en uit. Grappig. MijnGerrit vergeleek het met een nieuwe school. Ik had een heel andere associatie: alsof ik op een familieverjaardag van (heel lang) geleden was. Iedereen hoogste woord en ik als 1 van de jongsten nooit snappen waar het over ging... Vreemde mix van ontspanning (ik hoef het allemaal ook niet te begrijpen, laat maar) en super-alertheid (maar kijk uit dat je vooral niets doms zegt, want dan ben je aan de beurt en lacht iedereen (je uit)). Dat gaat voorbij - Jan en Kip!! Net als overmatig zweten, doodsangst, apenlucht, glasbakparanoia, en Schuldig Zijn. Als ik het zo opschrijf lijkt het wel of ik uit een gevangenis ben ontsnapt. Nou ja - wie weet. Oh ja - MijnGerrit: je hebt weer eens gelijk. Dit weekend ben ik uitgenodigd en heb laten weten dat ze geen wijn voor me hoeven te halen. Lacherig berichtje terug - maar geen enkel probleem. Ze waren zelf ook al aan het minderen en wat goed van mij dat ik ... enz.
plof Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie
plof Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie walrus reageerde hierop 1
Kipje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 Hey! Waarom stress.... Wil mijn prachtige gezin niet verliezen, kids begripvol, bangelijke echtgenoot die probleem begrijpt en opvangt wanneer ik ff de pedalen verlies... Heel toevallig gisteren bij bellen v arts met wachtdienst bij begripvolle arts terechtgekomen, lange babbel gehad, morgen op gesprek. Functioneer eigenlijk nog vrij goed gezien mijn consumptie, maar wil negatieve spiraal doorbreken. (Slecht voelen, alcohol, slecht voelen, enz) Weet ook dat het in vele gevallen beter is om ineens te stoppen, echter dit lukt bij mij niet...enerzijds mijn karakter, anderzijds wil ik geen dagen missen in het dagelijkse leven, is ook niet haalbaar. Vandaar dokter die gisteren aan telefoon zei om strikt afbouwschema te volgen. Weet wel dat de meesten v jullie kiezen voor opeens niets, maar hoop alsnog op begrip en steun!! plof reageerde hierop 1
Kipje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 Dank je MijnGerrit Doet goed om te weten dat er ergens mensen meevolgen...
jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) Zekers! En hoopvol bericht: voel me echt al beter! En dat na circa 30 uur niet drinken...Nu even lopen en douchje pakken. Straks aan de thee:-) En nee, niet die route langs de snackbar met zn volle koelkast:-) 23 oktober 2014 bewerkt door jan555 Kipje reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 Weet je al hoe je dan wilt gaan minderen Kippie? Want heel belangrijk is dat je een soort programmaatje opstelt waarin je het minderen opschrijft en ook bij houd of je dat lukt. En wat bedoel je met "wil ik ook geen dagen missen in het dagelijks leven"?
Kipje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 Hey bolletje Wil geen dagen missen is gewoon, tja, zo druk, kan mij echt niet veroorloven er helemaal niet te zijn. (Om diverse redenen) Het afbouwschema ga ik morgen met de dokter op punt zetten. Morgen na de middag nieuws hierover... Dank voor je bericht x
ProudMary Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 Jopie, ik denk niet aan Dickens als ik aan jou in je twijfelaar denk, maar aan de moeder van Edith in Allo Allo..... blondie6173 reageerde hierop 1
ProudMary Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 Kipje, welkom. Goede stap dan je om naar de huisarts te gaan en om hier op het forum te komen. Stoer!
bolletje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) Een lijstje maken Akkie en het belangrijkste nu doen, koken. Vreselijk dat gevoel hé dat je niet klaar kan komen met de dingen die je hoognodig moet doen. En iedere dag komt er weer bij en de stapels wordt hoger en hoger. :lips: 23 oktober 2014 bewerkt door bolletje
Kipje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 Hoi akelei... Hoe herkenbaar, moeten koken en dit en dat ligt in de weg... Ik rookte ook alleen buiten, nu sinds paar dagen in veranda (alleen als open haard aan is), maar ook niet binnen. In vorig huis ook alleen onder dampkap (ben uit België, twijfel aan de juiste nl vertaling) Succes!!
bolletje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 Dampkap betekent hier in Nederland misschien afzuigkap. Zo'n ding dat je aanzet als je gaat koken? Hier ff de achterdeur open gezet. Niet meer normaal zeg zo warm het hier binnen is. En dat zonder verwarming aan. Nog 20 gr. pffftttttt. Verder ben ik weer shaggies aan het pielen. van m'n eigen kweek. Ik denk dat ik er al zo'n 1000 gepield heb dus voor zo'n jaar genoeg
Kipje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 Maar goed, in dit huis dus niet onder afzuigkap, maar ofwel buiten, ofwel bij open haard in veranda... Mss beetje off. topic, maar goed ;-)
Kipje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 Hey wijfie! 5 dagen en dan?... Heb niet alles nagelezen en ben nieuw, maar ook benieuwd!!
lady jane Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 zoiets Joop? ze vragen 50,= en het is vlakbij volgens mij. ikke serieus op plaatsmarkt zoeken ook nog
Kipje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 He MijnGerrit Hoe gaat het met jou??
Kipje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 Hihi MijnGerrit, fijn dat je relaxed bent (muv jouw kater ;-)) Tot gauw!
Yogajuf Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 Ha Jane, hoe was je eerste dag in het hospice?
walrus Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 Walrus, een oud rijmpje hierover: "Een mens lijdt dikwijls 't meest Door 't lijden dat hij vreest Doch dat nooit op komt dagen ..." ... en niet door wat God hem te dragen geeft...
Kipje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 Iemand nog hier?? Bwa voel me opgewonden omwille v consult morgen, maar ook ergens down omdat ik steeds maar denk dat ik n loser ben, tov mijn gezin.
jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 5e bak thee. Ben gelukkig ook relaxed... Ook geen behoefte nu. Kan toch raar lopen soms:-) Maar de Zaterdag/Zondag komen in de buurt.... Ik hoop dat t lukt! Maar zoals ik me nu voel ziet t er goed uit. @Gerrit: dan hebben wij dezelfde avondvulling vandaag :-)
jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst 23 oktober 2014 Zet m op kipje! Ik heb geen gezin. Helaas uit elkaar dus alleen. Kan ook weer lastig zijn... Sterkte vanavond en morgen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden