ProudMary Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Borderliner, hoe is t nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Borderliner Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 (bewerkt) Even een update: ik heb mn 2e pil (2e dag) Selincro genomen en ik ben er me er niet vervelender door gaan voelen dan van het eerste exemplaar. Hoop dus dat mijn lichaam gewend is geraakt aan de bijwerkingen . Ik ga nu voor de verandering eens op tijd slapen, fijn. Welterusten allemaal @proudmary: zie je vraag net verschijnen bij het verversen van mn scherm. Attent van je 14 oktober 2014 bewerkt door Borderliner ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Letteren, da's zeker wat anders dan Pabo. Maar je kan het allebei dus Stoer dat je nog een 2e studie bent gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Ik ga slapen. Goede nacht allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Nog even terug voor Ietje. Kan je toch nog oppakken Ietje, 1 van beide? Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Thanks for asking, Sowhat. Te veel het leven aan het ontwijken weer. Maar ik geef nog niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Welterusten Ietje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Ik meld me weer droog en nuchter af voor vandaag. Een dag die beter had gekund als ik er maar meer van gemaakt zou hebben. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Ik ben ook weg; nog even op de bank hangen en dan slapen. Goede nacht iedereen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Welterusten, weer een dag verder.... pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Soms is het wel gek, hier iets zeggen. Even later komt iedereen melden dat hij gaat slapen, en nog een paar uur later dat hij weer opstaat. Met de opstaan-meldingen heb ik meer affiniteit. Die drukken uit: je mag me aanspreken, hier ben ik! Waarom iemand meldt dat hij gaat slapen, is me een raadsel. "Ja, maak dan dat je weg bent" denk ik doorgaans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 bij mij soms als verontschuldiging naar jou Jen dat ik er niet kan zijn voor je omdat ik een heel ander ritme heb. En naar mezelf en de anderen is het meer een soort van ankerpunt. Net als het melden 's morgens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden