plof Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Zo weer over tot de orde van de dag, deze zit goed vol en daar heb ik zin in..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Goede morgen weekend was weer mis, heb alcohol gehad Dagpact; jowan Blondie Agnieta Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 AR, ja hier ook mis. Praat mezelf ook moed in en weer aan de refusal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 He Ploffie, dank voor je uitgebreide uitleg. De mijne waren uiteindelijk veel te papperig. Volgende keer beter. Ik ga nu letterlijk vliegen. Misschien log ik nog wel eens in, anders tot volgende week! Dagpact jowan Blondie Agnieta Albert Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Goedemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Albert ik val stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Hallo Kabouter, beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Dagpact jowan Blondie Agnieta Albert Yogajuf Kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Fijn Kabouter, behalve dan van die aap op je kop :-) Kan je er weer tegen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Wat ga je daar doen Sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Ja vrij redelijk. Hij had geen infuus meer, scheelt een hoop piepjes als dat ding weer op hol slaat geen zusters erbij om een nieuwe fles eraan te hangen. Wel ruw wakker gemaakt door zoonlief door apie op mijn kop te gooien. Maar daar is dat apie toch juist voor, Kabouterje? Fijn dat het goed gaat. Er zit weer leven genoeg in, zo te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Goedemorgen beste mensen, Het is mistig hier. Ik hoop toch nog op een zonnetje, wat later op de dag. Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Goeie morgen mensen. Vandaag verder met het terras. Het gaat vlug allemaal hoor ook al lijkt het misschien niet zo, maar we doen het met 1 1/2 vrouw Nu hopen dat de zon hier vandaag nog even om het hoekje komt kijken. altijd prettiger werken buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Ik ga er vandoor richting fysio. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meedoen Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Goedemorgen, zo, ik begin week twee met een rondje hardlopen. Voel me nog niet echt fit, maar ik ga wel.Wil iemand mij misschien even bij het dagpact zetten? Bedankt alvast en fijne en droge dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Goedemorgen, draad van gisteren gelezen, pittig, maar gelukkig geen soft gedoe. Kwetsen is niet nodig, maar soms kunnen woorden ook als zodanig worden opgevat terwijl dit niet zo bedoeld is. Druk dagje voor me. Zo deur uit. Eline, volgend jaar met me samen 4 mijl lopen? Je hebt jaar om te trainen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 DagpactjowanBlondieAgnietaAlbertYogajufKaboutertje Meedoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 goeiemorgen frummers het giet hier en ik mag er zo door. lees daarna wel bij, want het wordt een lange dag binnen als ik het goed inschat. Gelukkig een hele lijst af te werken, en vooruit werken voor donderdag is ook een mooi leerproces voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Nog even voor jou teruggekomen Kabouterje, hoe gaat het daar. Ja ik ben noorderling, wel meer hier. Loop je ook mee volgend jaar, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Moet er helaas vandoor nu, koffie afspraak. Lees later wel verder hier. Iedereen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Sugar, broertje, wat schrijf je krachtig zeg. Iemand die weet wat hij wil. Hartstikke goed. :rose: Verder zit ik me toch wel wat bezorgd te maken over Jopske. Houd je haaks meis. :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Dank je bol Meeting volgend jaar in oktober in Haren, Beetje project X voor frummers misschien, wel loopschoenen meenemen en ook waterdragers gezoch. Nu echt even weg Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Ik ga ok weer aan de gang mensen. Wil een hoop doen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Goedemorgen, Donkere boel hier, nu nog de lampen aan. Hondje blijkt zn pootje te hebben verstuikt en hinkelt wat in het rond, ze kan zich verschrikkelijk aanstellen. De 4 mijl in ieder geval niet gelopen. Dagpact jowanBlondieAgnietaAlbertYogajufKaboutertje Meedoen Ietje Wimmelt Mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden