Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 oktober


jowan

Aanbevolen berichten

t is grIJns hoor Sebastiaan

(oktober is de maand van: dit is de spin Sebastiaan, het is niet goed met hem gegaan:

zeiden alle andere spinnen: oh Sebastiaan, nee Sebastiaan!!! enz enz enz)

pas maar op dus BOB

fijne verjaardag woensdag

hoe je het ook gaat oplossen

ik gaf een vrouwenoplossing denk ik haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren weer pas weer om een uur of 2 naar bed gegaan, ben net wakker, kopje koffie, sigaretje.

De hele week nog geen middagdutjes gedaan, of even op bed gelegen, voorheen meestal wel.

De zesde dag begint vandaag voor mij.

 

Dagpact:
jowan
Kaboutertje
Yogajuf
Meedoen
Joris
Rapilos
Sebastiaan
Ietjefietje
Blondie
Wimmelt
Albert

Agnieta....

Roberto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roberto en Sebastiaan ken ik nog niet, welkom hier. Begin is moeilijk maar steun heb je hier. Kom op, jullie kunnen het en hou woorden van Agnietha in acht, kom hier als je het moeilijk hebt.

 

Ik ben weer klaar voor toekomst, vaker gezegd, maar nooit te laat om te leren he. Maandag as ga ik elke dag koken voor aantal mensen, genoeg ervaring opgedaan en vindt het leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Het ligt eraan hoe serieus je je eigen stoppen neemt, Sebastiaan.

Als je echt wilt stoppen kun je dat gewoon zeggen. Dat je het bij de fris houdt omdat je je daar het lekkerst bij voelt.

Dat je 2 weken geen alcohol hebt gedronken, dat je het ze aan kunt raden.

En laat eventuele reacties maar lekker van je af glijden.

An, ga er weer voor joh. Pak de refusal weer op, dan wordt het koppie vanzelf weer helder.

Fijn weekend mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil nog even wat kwijt,sinds mijn laatste huwelijk, ga ik morgen kerk bezoeken. interessante briefwisseling gehad met dominee hier.Nog lang niet overtuigd, maar ga het toch aan. Ben op zoek naar iets en heb het nog niet kunnen vinden. Dat ik daar heen durf is al grote overwinning. Zonder drank en goed in mijn vel zitten.

De 1 gaat sporten, ik zoek het nu meer in spirituele,

 

Ik wil niet te hard van stapel lopen, maar meld me ook aan voor amateurtoneel, altijd al mijn grote droom geweest.

 

Wil eigenlijk alleen maar zeggen, zoek afleiding, dagbesteding, dat maakt het gemakkelijker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Sebastiaan, dat van dat eten en meer smaak hè, dat is trouwens echt waar. Ik wist gewoon niet dat je reukvermogen door alcohol zo werd aangetast. Had er geen idee van. 

 
Mijn smaak en mijn reuk zijn zo verbeterd! Ik loop gewoon buiten keihard te snuiven nu met die herfstgeuren. 

 

Voor mij helpt het ook nog eens om meer van het "nu" te genieten, beetje meer mindful enzo...

 

Maar misschien is dat ook wel weer een vrouwending ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...