Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 oktober

jowan

Aanbevolen berichten

Nee hoor Prout, dat is misschien al 10 jaar geleden dat ik verkouden ben geweest, maar de kof. van Vonneke geurt altijd zo lekker. :)

Hé die Kabouter. wat fijn te horen dat je clowntje weer zo goed opknapt en dat het allemaal nu zo vlug gaat. :lips:

An is het verkeerd gegaan? :(  Maar weer gauw op het refudraadje hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Yogajuf, hier schijnt de zon nog.

Toen ik gisterenmorgen op de scooter boodschappen ging doen werd ik aangehouden door een motoragent, die zei dat ik achter hem aan moest rijden voor een controle. Scooter op de rollerbank, reed 10 km te hard, bekeuring van 60 euro, vervelend maar allemaal routine en ik weet het nu eenmaal dat hij iets te hard rijd. Gewoon slikken dus. Wel een "rollerbank-app" geinstalleerd, want het blijft zonde geld natuurlijk. Uiteraard was ik niet de enige, en naast mij stond iemand met een scooter die ook nog een glaasje teveel op had. Hij stond de agenten met dubbele tong te woord (om 10.00 uur in de ochtend!) en was natuurlijk flink de pineut. Wat was ik blij dat ik die dag aan de dagpact mee deed, ondanks dat ik nooit overdag dronk en ook nooit een auto of scooter heb gereden als ik teveel op had. (wel op de fiets, maar dat is een ander verhaal). Fijn weekend allemaal.

Dagpact jowan

Kaboutertje

Yogajuf

Meedoen

bewerkt door meedoen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahum.... een bescheiden 'goede'-morgen hier.

Gisteren een uitglijder gemaakt na drie weken droog.

'Euforie' is toch een gemene valkuil gebleken. Ik zag

deze te laat aankomen en was niet meer te stoppen...

Dus vandaar zeer zeker op de:

Dagpact

jowan
Kaboutertje
Yogajuf
Meedoen 

Joris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag dag 6,

"Gevaarlijke weekeinde "komt eraan.

Maar, voel me nog steeds super-gemotiveerd

An, 

Ik las je net even op het draadje van gisterenavond.

Jammer joh,

Voor jou blijkt refusal toch een goede stok achter de deur.

Altijd blijven slikken dus, lijkt mij.

Sterkte

Enne...nieuwe dag, nieuwe kansen he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Langslaper hier :). Vandaag op de kop af 2 weken droog. Trots op. Ik zie op tegen een maand droog, maar weet dat ik door moet pakken. Dag voor dag...

Tevens Kilo-knaller hier: in 2 weken 6 kg afgevallen! Dat voelt ook lekker.

A.s. woensdag ben ik jarig en ga een eetfeestje in een restaurantje geven. Zie ik qua drank wel tegenop. Maar ook sociaal zie ik er tegenop: al mijn vrienden, iedereen die in 1x ziet dat ik niet drink. Ze kennen mij als gezellige tot probleemdrinker (laatste een paar vrienden). Ben dus bang dat dat om nota bene mijn feestje een topic wordt. Daar heb ik helemaal geen zin in. Poeh, hoe ga ik dat aanpakken? Iemand nog tips?

Maak er een fijne dag van ieder!

Dagpact

jowan
Kaboutertje
Yogajuf
Meedoen 

Joris

Sebastiaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Sebasiaan,

Je hebt me van het dagpact afgegooid :)

Misschien kan je op je feestje een 0 % biertje pakken,

Valt nauwelijks op, en je zegt b.v. dat je voorlopig even rustig aan doet als er vragen komen.

En anders zeg je niets.

Succes, als je hier doorheen komt, wordt het in de toekomst steeds gemakkelijker.

Ze wennen er maar aan, vind je niet

Het is jou lijf!!

Gefeliciteerd trouwens met je 2 weken,

En ook nog zoveel afgevallen!

Super, daar doe je het toch voor,; gezond, helder en fit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed ga je Sebastiaan

en goed wil je blijven gaan!

Wat denk je van: sinds ik niet drink

smaakt mijn eten veel beter,

vanavond ook maar eens het maximale

eruit halen dus.

Ik neem zelfs groene(jasmijn bijv) thee erbij soms, omdat sommige

theeen de smaken nog beter tot hun recht laten komen.

Had ik bij de chinees ooit gehoord en voor mij werkt het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Mijn hond vergaat van de pijn en kan nauwelijks meer lopen, gisteren , zo maar in één keer. Dat wordt de dierenarts straks, wat een ellende, hond is 12, ben bang dat dit niet goed afloopt. Zware dag zal het wel worden. Nu komt het er opaan dus:

Dagpact:
jowan
Kaboutertje
Yogajuf
Meedoen
Joris
Rapilos
Sebastiaan
Ietjefietje
Blondie

Wimmelt

Albert

Carpe diem.

bewerkt door wimmelt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Lady: Ik lig plat van het lachen jane, bedankt! Dikke greins hier :). Ze zien me aankomen met 

"Wat denk je van: sinds ik niet drink smaakt mijn eten veel beter". Dat zou echt hilarisch worden, hahahhahahahha. Zij kennen mij zo, dat zou volledig ongeloofwaardig zijn, hihi. Wel briljant om uit te proberen, dan zit de sfeer er direct goed in :).

@ Rapi: 0% bier is idd een optie, maar dat vind ik ZO enorm goor :(.

Maar wel bedankt voor het meedenken, hoor! Ik zit me nu net te bedenken door 0% bier-idee van Rapi: waarom geef ik het eetfeestje niet gewoon net buiten de stad? Dan komt iedereen gewoon met de auto, drinkt ieder of nix of max twee, en kan ik het gewoon op BoB-en gooien :)))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes Joris. Vervelend dat het toch weer gebeurd. Consequent blijven en nee zeggen tegen de alcohol is het enigste dat je sterker maakt. Komen voordat je gaat drinken.

Is het een grote hond Wimmelt? Want die schijnen op latere leeftijd nogal eens last te krijgen van hun heupen.

Als dat inderdaad zo is, bestaat er een mogelijkheid van zwemtherapie. Daar knappen ze meestal toch wel van op, in combinatie met pijnstillers. ;)

Je gaat goed hé Sebas? Die maand gaat zeker ook lukken hoor, je hebt er al 14 dagen opzitten. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...