blondie6173 Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Goedemorgen, Nog 1 ochtend werken en in de middag scholing. Daarna 4 dagen vrij. Eerst maar eens koffie Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Gladgestreken. Klaar om de wijk in te gaan. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Goedemorgen Blondie. Werk ze, straks lekker paar dagen vrij, om naar uit te kijken he? Ik zal eerst maar even koffie en thee gaan zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Goedemorgen, grijzig en stil buiten Gister een kleurboek voor volwassenen gekocht, wel geen sociale aktiviteit maar een start iets te doen, terwijl ik bezig was dacht ik hoe leuk ik sierlijk schrijven vroeger zo goed kon, als in bijzonder goed. Wie weet een cursus kalligraferen.... Vandaag een eind wandelen, boodschapjes doen.... huttula, ProudMary en Burchill reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 (bewerkt) Goedemorgen Yvonne, Eline en Blondie, hier ook maar eerst een bakkie koffie, dankjewel, Yvonne! Net al een kwartiertje in de tuin gezeten, heerlijk als het nog zo donker is. Haren zitten alweer strak in de lak, ik ben klaar voor de dag! 24 september 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Ohh kalligraferen, wat leuk, heb ik ook ooit gedaan. En dat kleurboek zie ik ook wel zitten, dank voor de tip Eline, ben namelijk ook op zoek naar nieuwe invullingen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Leuk Nancy, als jij tips hebt hoor ik het graag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Dagpact:Blondie jowan (ook 'n blondje...) Goeiemorgen samen, maak er een mooie dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Ja Eline, ik zal er eens over nadenken... Nu hup op het fietsje richting werk, gelukkig maar een half dagje, ben van plan om vanmiddag thuis maar eens wat aan te pakken. Heb ook nog het een en ander te delen hier, dus kom hier zeker vanmiddag nog terug. Laterssssssszzzzz................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Dagpact:Blondie jowan Nancy En goedemorgen Jowan! Nu echt weg, doeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 ochtendritueel sinds kort: koffie, krant, files kijken en hier kijken. Weer een dag droog en gisteravond laat met partner voorzichtig gepraat. Ze heeft vaker pogingen zien stranden. Blij het gedeeld te hebben en idd het bij 'one day at a time' te hebben gelaten. Toch de vraag of dit een lange pauze is of voorgoed. Gezegd dat dat nog een te grote vraag is. is ook echt zo. Dagpact:Blondie jowan (ook 'n blondje...) walrus (grijs) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Good murning dames en Jowan. Leuk dat kleuren kalligrafie heel vroeger ook gedaan, vond ik hartstikke leuk. heb sinds kort ook van die kleurboeken. Op youtube kun je filmpjes vinden waarin wordt uitgelegd hoe je eenvoudig heel leuke kleureffecten kunt krijgen bij het kleuren... Goed dat jullie hebben gepraat Walvis. En ja.... achterdocht over het goede voornemen is natuurlijk niet zo vreemd.... Luitjes, ik moet er vandoor, maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 (bewerkt) . 17 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 nog 5 kilo en ik neem een andere naam hoor. Walvis, walrus, zeekoe - niet erg positief naar mezelf. Zal eens nadenken over een meer positief zelfbeeld. Nu dag 19 aanbreekt mag ik ook een beetje aardiger worden tegen de man die ik mezelf blijk te mogen noemen. dribbeltje en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Goedemorgen allemaal, Mijn dochter heeft ook een volwassen kleurboek gekregen, wat een prachtige platen staan daar in zeg. Zij wordt rustig van kleuren en kleurt dus wat van af! Ook schilderen op nummer heeft ze een tijdje gedaan, wordt ook prachtig en is een stuk lastiger dan het in eerste instantie lijkt! Moet weer gaan.....zet hem op allemaal! Dribbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Goeie morgen kanjers, 4 dagen vrij Blondie? Nou dan maar eens lekker rustig aan gaan doen zodat je goed uitrust. Ja Wallie, partners hebben het vertrouwen verloren omdat ze het al zo vaak mee gemaakt hebben. Ik hoop dat je het vol gaat houden om adb. te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 @Walrus: ten aanzien van stoppen heb ik op 9 september 2012, 's avonds om 20:30 uur een besluit genomen. Dat heb ik in gietbeton met veel betonijzer op een granieten fundament neergezet. Reken er maar op dat dat besluit staat. Ik probeer in het nu, op dit moment dat besluit waar te maken door mijn leven zó in te richten dat mijn geluk en welbevinden niet van anderen of van externe middelen afhankelijk is. Ik hoef geen complimentjes om te kunnen leven. Ik geniet er enorm van als ik ze wel krijg. Ik hoef geen paracetamol tegen hoofdpijn, ik probeer bewust mindfull te ontspannen en te mediteren. Ik hoef geen uitgetekend toekomstplan met die Ferrari 456 op de oprit, ik krijg aangereikt onderweg wat ik nodig heb. Ik hoef niet meer de controle te hebben op wat er op mijn dag, in mijn omgeving gebeurt, ik heb contact met mijn hogere macht en ik vertrouw erop dat die me helpt bij wat ik moet doen. Ik hoef niet meer iets of iemand te zijn, ik mag gewoon zijn. Als ik weer ga zuipen, spoel ik al dit moois weer door het riool. Ik zou wel gek zijn. Ik heb het niet meer nodig. Fijne dag voor iedereen, sterkte met de dagpact. plof, dribbeltje en huttula reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 @Agnieta: Neem gewoon een besluit, Friezen kunnen dat.....Je hebt die rommel niet nodig om je dag door te komen. Als je trek krijgt: ga wat anders doen, doe een gebedje, mediteer en zet je gedachten stil, het gaat over. Als het niet dag voor dag kan, kan het uur voor uur. Geloof daar zelf maar in zoals ik in jou geloof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Waarom die twijfel Aggie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Mogge, Hier weer klusdag vandaag. Wordt steeds mooier :-) Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 @Agnieta: als je dat gevoel toelaat en er mee leert omgaan, heb je die rommel niet meer nodig. Je kunt het echt zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Mogge Jowan dat besluit van die fundering herken ik ook in mezelf. Het staat vast Ook is het leven nog zo wankel...het besluit staat Het fijne ervan...als alles mis dreigt tegaat doe je altijd het besluit goed En das weer een mooie basis om doortegaan Sterkte..succes die het nodig hebben. Fijne dag,maak er wat van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Goedemorgen, ik heb ontzettend goed geslapen dat ik pas nu een half uur wakker ben. Helder en fit en goede positieve energie. Ik ga weer voor de dagpact! Dagpact: Blondie jowan (ook 'n blondje...) walrus (grijs) Agnieta Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Ook niet gek agnieta Als je je spanning telkens wegzuipt heb je geen idee wat er nakomt Nu zuip je de spanning niet weg...maar na spanning is er weer een nieuw gevoel die jij niet kent. Dus maak kennis met dit nieuwe gevoel..het is van jou Na spanning komt er een soort van ontspanning Zonde om weg te zuipen Alle gevoelens die je hebt...zijn van jou..maken jou Ook de minder mooie..maken de mooie nog mooier Zo herken ik ze jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Gevoelens zijn echter dan je gedachten Mooie van uitdrukkingen Iets op de lever hebben Spaans benauwd krijgen Ligt zwaar op de maag Koude rillingen krijgen Hart klopt in de keel Oren piepen Voel het aan mijn water Met pijn in mijn hart Er hangt iets in de lucht Zijn er maar een paar..vroeger ging alles om gevoelens Men wist toen heel veel en ging op gevoel af Toen wist men ook dat wijsheid in de fles zat...mooi he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden