Spring naar bijdragen

Zondag 21 september


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Goede morgen allemaal, hier een berichtje van mij. Vannacht redelijk geslapen. Nog steeds vol goede moed om de dag opnieuw op te pakken.

Lees mooie berichten...Gipsy25 heerlijk naar huis, geniet!

Gefeliciteerd jarigen.

Dagpact:

Gipsy

Jowan

Bianca (bigrt0)

Zo lekker sporten om mijn hoofd leeg te maken en vanmiddag een feestje bij een van mijn beste vriendinnen thuis. Ik ga er een mooie dag van maken.

Fijne zondag allemaal....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goodmurning ook voor Birgit en Joop. 

 

Klinkt helemaal goed Birgit, maak er een mooie dag van. 

 

Joop, heerlijk die namen die jij er soms even tussen mikt:  Zandvoort... Leidsevaart. 

Dender ik gelijk meer dan veertig jaar terug in de tijd dat ik in Haarlem op school zat. 

Moest natuurlijk gewoon op de fiets, maar met slecht weer met de bus. 

NZH lijn 50. 

Halte Koedieflaan in Heemstede (moest ik het eerste jaar uit voor de dependence) , Zanvoortselaan kruiste de route die de bus ging. 

Leidsevaart was de NZH gevestigd.. 

Tssssss.... In een paar minuten ontelbaar veel beelden van toen voor mijn ogen... leuk. 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

internet lag er weer uit en walrus lag er nog in. Heerlijk geslapen. Waaaaat? 9 uur????

En dan meteen: waaaaaat? niet gesopuhhhh!!! smile van oor tot oor.

 

 

Nu haast haast dag vol verjaardagen in de familie. Ook leuk. Jij een wijntje Walrus? Neuh...ben sinds twee weken (en 2 dagen) moslim. En moet de ramadan nog inhalen. 

 

Dagpact: 
Gipsy 
Jowan 
Blondie 

Walrus dus

 

fijne zondag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve mensen.

 

Gisteren een superdag gehad. En gezellig dat het was :) En lekker dat alles was zeg.

Alleen mijn nichtje, die een spierziekte heeft, is bijna doof. Ze is 7 mnd. in verwachting en doordat ze bijna niets meer hoort erg veel bezig met haar ongeboren kindje.

Iedereen was erg blij met de cadeautjes en daar geniet ik altijd erg veel van.

Ik ben uitgenodigd om in oktober mee te doen bij mijn neef met een mosselvreetfestijn. Heerlijk om weer daar naar toe te gaan.

Zo vandaag aar eens lekker rustig aan doen en niet veel ondernemen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier slechte nacht, alleen maar hartkloppingen en dan er ertegenaan vandaag, het janken staat me nader dan het lachen. Volgend jaar echt anders, stond bijna op het punt iedereen af te bellen want onze dochter stond op ontploffen, veel te veel spanning deze week. Zoonlief kan dan nog geen geluidje maken want dat is er al teveel, maar toch wilde ze niet dat ik alles af zou zeggen.

Ik moest hier even komen nu het nog kan, heb net alles netjes, waar doe ik het voor? Morgen weer. Nu de laatste voorbereidingen en vanaf 12.00 uur kan er visite komen.....Ik moet maar 1 ding vandaag en dat is NIET drinken, ik stop wat in mijn zak om me te helpen te herinneren! Als ik de eerste maar niet neem!! Over 12 uur is alles voorbij en geef ik de drank mee of giet het direct weg.

Wat kan ik het mezelf toch moeilijk maken want ik doe dit natuurlijk allemaal zelf, in mijn eigen drukke hoofd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.

Wat een toestand tegenwoordig, die kinderverjaardagen.

Ik verbaas me dat daar drank voor moet worden gehaald.

Vroeger bestond de traktatie op school uit een klein doosje rozijntjes.

Je kreeg een papieren feestmuts, er kwamen een paar vriendinnetjes mee uit school.

We speelden gewoon wat en mijn moeder bakte pannenkoeken, dat was feest.

En dat was het, en het was genoeg.

Maar tegenwoordig. Nou sterkte ermee Dribbel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Ik heb een slow start vandaag, maak er maar een luie zondag van.

Geen plannen vandaag, dochterlief nog op haar logeer adres. ik zie wel wat de dag brengt.

Het weer is nog goed hier, het raam open, net of ik buiten zit. Heerlijk.

Een meeting: ja, daar heb ik zin in.

Walrus: van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Dribbel: probeer (hoe moeilijk ook) ook nog een klein beetje te genieten te vandaag. Veel sterkte vandaag.

Blondie: veel sterkte vandaag, huil maar lekker. Zoals Huttula het al schreef: die tranen zijn van jou. Ze mogen er zijn.

Heb het goed vandaag.

Ik ga nog een kop koffie pakken en dan met een boek op de bank.

bewerkt door Kastanje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Gerrit, voor je adviezen. Veel water drinken deed ik al wel maar jezelf beetje vol gevoel geven met eten & af en toe even afzonderen helpt inderdaad.

 

Verjaardag goed doorstaan, niemand vroeg door waarom ik niets nam, enz. Ik denk dat niemand in de gaten had hoe diep ik erin zit en dat dus ook niemand in de gaten heeft waar ik probeer uit te klauteren. En ik heb het altijd wel prima gevonden dat niemand het echt wist -  dus nu moet ik het ook maar prima vinden dat ik het alleen doe. Vandaar dat ik blij ben met deze site.

 

Ik lees eerder in de draad iets over een meeting? Over een parkeerplaats bij een kliniek? Over gebakken eitjes? Kennen jullie - of een aantal van jullie - elkaar privé? Of zitten jullie hier al zo lang dat je elkaar virtueel al van haver tot gort kent? Ben gewoon nieuwsgierig hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...