Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 september


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Walrus welkom hier. 

En praat maar gewoon mee hoor. 

Van lieverlee zul je de mensen hier wel leren kennen. 

Er wordt hier over van alles gesproken en ook wel gewoon gekkigheid gemaakt. 

Als je iets dwarszit of wat ook... spring er gewoon tussen hoor. 

En wordt er een keer niet gereageerd... ziet men je over het hoofd... hoofdletters aan en je mond goed opentrekken... tis nooit nare opzet als iemand geen reactie krijgt.

Ik hoop dat je je snel heel erg thuis zult gaan voelen hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Agnieta, ik maak me ook zorgen om Erik.

 

Erik zolang je drinkt

en zeker als je hier niet schrijft

is het lastig.

Je weet dat je jezelf eigenlijk alleen met

vakanties toe wilt staan te drinken.

Dus wat je nu als reden schrijft, zou ook de reden

voor niet drinken kunnen zijn/worden.

Om die persoon/gebeurtenis ten volle te eren

en jouw eigen verdriet erover een juiste plek te geven.

Volgens mij weet je het allemaal best, maar ja

daarmee ben je er nogf niet he. sterkte :heart:

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat betreft dat bericht van Eric... ik had nog niet teruggelezen, ben hier thuis altijd drie dingen tegelijk aan het doen... 

Maar ja... Dit is inderdaad de keus van Erik. 

En ik heb niet het gevoel dat hij openstaat voor goedbedoelde raad op dit moment. 

helaas. 
Maar het feit dat hij het even komt melden hier wil volgens mij al zeggen dat hij zich toch op een bepaalde manier achter zijn oor krabt... misschien is hij al aan het heroverwegen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Jowan, ik ben er ook diep dankbaar voor hoor, begrijp me niet verkeerd. 

En natuurlijk stuur ik Albert niet zijn eigen groeten terug, dat zou verschrikkelijk onaardig zijn. 

Het woordje terug is in dezen ook helegaar verkeerd, ik bedoelde uiteraard een volledig nieuw en vers pakketje groeten, speciaal voor Albert :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag acht Agnieta.... probeer er blij mee te zijn meis en houdt dát goede gevoel vast. 

 

Luitjes, ik ga aan de slag hier, beetje beweging kan geen kwaad, wat ik nu doe hoef ik vanmiddag niet meer te doen toch? 

Heb een beetje vervelende bui, die moet niet blijven hangen, dus in beweging komen, dan wordt hij vanzelf wel weggeblazen.. 

Maak er een mooie dag van lui. 

Laterssssssssssss

 

Oh ja, toch maar even koffie en thee voor de echte langslapers klaarzetten. 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Welkom Walrus.

Knap dat je al 2 weken niet gedronken hebt.

Petje af.

Blondie, ik vind het stoer van je dat je de PTSStherapie bent aangegaan.

Vandaag komen dochter en schoonzoon eten.

Ik ga een lekker maaltje op tafel zetten.

Nou doe ik dat elke dag ;-) , maar vandaag wordt het wat uitgebreider.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Zoals al de hele week al een tijdje op. Even overwogen om weer terug naar bed te gaan, nadat mijn dochter de deur uit was.

Toch niet gedaan, vind dat ik gewoon wat huishoudelijke klussen moet doen.

Maar tegelijk geen zin in, zit mezelf in die zin een beetje in de weg.

Van de week besloten om een bepaalde klus (ivm privacy kan ik ik niet in details treden) weer op te pakken.

Heb er veel zin in, maar tegelijk voel ik weerstand of zoiets. Ik heb vol overtuiging ja gezegd, maar nu komen de twijfels.

Er zijn hoge verwachtingen uitgesproken, dat ik kartrekker word, dat ze die potentie in mij zien.

Ergens kan ik dat wel voelen, maar durf ik ook werkelijk die stap te zetten. Zo op de voorgrond treden en kan ik wel aan die verwachtingen voldoen. Het vergt ook een behoorlijke tijdsinvestering en kan ik ze dat wel geven.

Maar vooral de verwachtingen de ze van mij hebben vind ik nogal heftig en beangstigend merk ik.

Zij hebben meer vertrouwen in mij, dan ik in mezelf.

Kortom genoeg vragen die door me heen malen en waarbij ik zelf in kringetjes blijf ronddraaien.

Zo maar eens pen en papier ter hand nemen en op die manier proberen orde te brengen in de grote massa van gedachtes.

Meestal helpt me dat wel. En anders toch iemand zoeken waar ik hierover kan brainstormen en die me helpt om orde te brengen.

In mijn therapie heb ik wel ontdekt dat ik ergens wel het antwoord in mezelf heb.

Een heel verhaal zo op de vroege morgen.

Het is voor mij helpend om dit al op te schrijven, een begin van orde scheppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen en hallo Walrus !

 

Eindelijk even half uurtje rust voor ik aan het werk ga :)

wat een rotweek, ge-ren en tegenzin in de meeste dingen. 

Ik ga vandaag een nieuwe agenda kopen om ipv al het gestreep in huidige agenda ook écht lege plekken te kunnen zien :)

 

Ik schrok gister; berekend dat ik over 6 weken in Afrika sta en 7x 100km moet kunnen mountainbiken :-D

Morgen en zondag kunnen we goed trainen;  2x 70km bij de mergelheuvelland-2-daagse .. hopen dat zonnetje blijft schijnen

 

Fijne dag jullie, ik probeer er hier ook wat leuks van te maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo vandaag weer verder met de tabaksplanten. Het loopt een beetje aan het eind dus maar ff doorzetten. Er hangt best wel erg veel in de schuur en ik denk dat ik ruim een jaar te roken heb. Het vele werk komt nog, de nerf eruit halen en dan snijden met een klein machientje blad voor blad en ik weet niet hoeveel het er zijn maar loop toch tegen de 1000 bladeren aan. Werk genoeg hiero.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor dit mag. Wel alleen voor eigen gebruik. Als je de tabak gaat verhandelen is dit strafbaar.

Veel mensen doen het al en in de oorlog was het normaal. Het wordt meer en meer gedaan gewoon omdat de tabak duurder en duurder wordt.

Bovendien is het veel (gezonder) want er zitten geen toevoegingen in terwijl er 8000 toevoegingen zitten in de tabak die verkocht wordt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ben niet zo gezond bezig Jowan maar mijn eigen tabak roken is wel beter. Ik wil en kan ook niet stoppen maar wat ik gelezen heb is dat je wel veel minder gaat roken omdat er geen toevoegingen in zitten waardoor je meer gaat roken. En dat merkte ik vorig jaar al. Nu rook ik niet zo bar veel, ongeveer 10 sigaretten per dag maar toch is het veel minder geworden dan voorheen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Walrus, hoor graag meer van je en super dat je al 2 weken droog bent! Voeg rustig in en vertel wat je kwijt wil of vraag erop los.

Vandaag ons meissie jarig, zoontje jaloers maar die was gisteren jarig en ze hadden zelf al hun cadeaus uitgezocht maar hij bleef boos dus dat was lastig op de vroege ochtend en sneu voor mijn dochter. Vreselijke nacht want ze kwam om de haverklap bij ons en ook al had ze zelf meegeholpen alles klaar te zetten en wist ze wat er in de cadeautjes zat toch bleef ze zenuwachtig. Ik wilde haar vanmorgen zelf wel brengen naar school voor de traktatie maar het was ' al anders ' genoeg dus wilde ze gewoon met de taxi. Eerste x dat ze dat aan gaf, vond het zelf lastig maar super stoer dat ze dat aangaf. Daar kan ik wat mee, loslaten dus dat ik er niet bij ben trots zijn op haar dat ze me niet nodig heeft op dat moment!

Heb net hardgelopen, hadden ze de weg opgebroken dus moest ik nu wel mij oude en dus langere afstand lopen....conditioneel gaat het eigenlijk best maar mijn schenen DUS toch 1 x een stukje gewandeld en een keer extra stretchen. Ben benieuwd hoe ik me morgen voel, wb spierpijn. Ga even een bakje koffie drinken met een stroopwafel en dan douchen en zoonlief ophalen! Dochter gaat nu ook op vrijdagmiddag naar school en ergens hoop ik dat juf me belt dat ik haar kan komen halen omdat ze te moe is......hoezo is loslaten moeilijk?

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...