Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 september


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Rapilos, een nare dag maar goed gedaan. Beter zo, toch?

 

Dribbel, je hebt het nu even lastig maar je zit er goed in. Even afzien en morgen ben je er weer super blij mee. Jij bent sterker!

(misschien lees je dit nog). Lang onder de douche staan, ook lekker!. Sterkte Dribbel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, weer bijgelezen. Ik heb op Jozefje gereageerd met zijn verhaal over GABA. Ik zal er zelf niet gauw aan beginnen, want ik ben bang dat er dan dingen kunnen gaan gebeuren waar ik geen weerwoord op heb:

trek

Is vast onzin.

Zolang ik op een doserende manier met prikkels om ga en mij aanpas, kan ik dat alles wat leven heet, aan.

Bij mij is slecht slapen een reactie op mijn omgang met het leven. Als ik te veel voor mijn kiezen krijg dan word ik moe maar slaap ik slecht. Lijkt mij iets wat de halve mensheid herkent. 

Als ik signalen van mijn lichaam ontken, negeer dan kan ik doorgaan met wat het leven me te bieden heeft in positief en leerzaam opzicht. Maar dat doorgaan dat kende ik al. Dat sollen met mijn lichaam dat kende ik ook al. Dat niet luisteren naar signalen dat kende ik ook al.

Toch wil ik de hulp van medicatie of de hulp van vitamines niet ter discussie stellen. Sterker nog, iedereen moet doen wat werkt.

Ikzelf vind het niet erg als ik níet de hele dag zing of es minder energie heb. Ik denk dan dat dat gewoon het leven is. Mijn doel is niet om een blij of vrolijk mens te worden. Mijn wens is om een blijmoedig, liefdevol mens te zijn. (verkochten ze dát nou in potjes dan had ik het al)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Kaboutertje.

Onthoud deze situatie en stink er een volgende keer neit in.

Denk morgen eens na over wanneer je wist dat je zou gaan drinken, want dat is het moment dat je voor moet zij.

Voor nu welterusten. Tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Monster, in vergelijking met de AA groep, die ik bezocht heb, lijkt deze wat meer op het forum. Het is wat levendiger en informeler, hoewel ook bloedserieus.

De eerste bezoekjes moest ik me toe zetten, nu begin ik er naar uit te kijken merk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje, goed trouwens dat je het direct hier komt melden. Je wilt niet weten hoe vaak ik op mijn snufferd ben gegaan; alleen was ik hier toen nog niet.

Morgen een nieuwe dag.

 

Monster, ja, iedere week. Er schijnen ongeveer 20 deelnemers te zijn als iedereen er is en er worden willekeurig twee groepjes samengesteld. Dat is fijn klein, vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga er ook mee stoppen; ik ben alweer te lang hier gezien mijn voornemens.

Morgen en/of zondag een stukje op de brommer weg.

Nu ga ik een boek pakken en nog even in bed lezen.

 

Goede nacht iedereen, tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag werd ik bij iets héél fijns bepaald:

de familie wil iets gaan plannen over een half jaar. Of dat nou leuk is daar gaat dit niet over. De  verantwoordelijkheden werden uitgedeeld.

Wie had 2 jaar geleden iets durven plannen voor mij zo ver vooruit? Niemand vroeg zich af of wij allen niet een plan B achter de hand moesten hebben. Ik begin te merken dat het vertrouwen weer terug komt.

Wat was ik dankbaar voor herstel en dat mijn omgeving weer durft te plannen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...