Gast Gipsy25 Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Goedemorgen Het ontbijt staat klaar! Ik ga vandaag naar huis. Zo naar uitgekeken. Volgens mij had ik echt heimwee. Nouja weet ik ook eens hoe dat is. Verder heeft m'n zus gisteren een huis gekocht. Het is echt razendsnel gegaan. Stond s ochtends op funda en s middags heeft ze t gekocht. Wel heel jammer dat ik er niet bij was maar ze had m'n moeder een vriend en de ouders van een vriendin mee met kijken. Zij hebben verstand van klussen. Want t is wel een klushuis. Fijne dag allemaal en werkse voor degene die moeten werken! ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Goedemorgen, nog stil en donker, eerst maar eens ontbijten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Het gevoel van verveling begint vervelend te worden, toch maar eens met de HA gaan praten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 (bewerkt) . 15 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Goedemorgen, Onrustig geslapen, maar goed dan vanavond maar wat eerder erin. Zo mijn werkdag inhalen van gisteren en daarna afgesproken met een collega die afweet van de start van mijn PTS-behandeling. Veel steun aan haar! Maar nu eerst effe een bakkie Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Dagpact: jowan Goeiemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 (bewerkt) . 15 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 (bewerkt) . 15 november 2014 bewerkt door ploffie jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Goede terugreis Gipsy! Sterk plan Eline om een afspraak te maken met de huisarts! Ook dit hoef je niet alleen te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Zoef zoef zoef, dat was Ploffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Duik hier de doesj even in. Veel angst uitgezweten vannacht, dus ik ruik mijzelf, Blehhh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 @blondie....ik had het raam al dichtgedaan hier, maar dat kan dus weer open....;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Goeie morgen lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Laat ik dan maar eens even reageren Aggie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Goedemorgen frummers. Eerst maar even koffie en thee neerzetten, beter laat dan nooit.. Heb lekker uitgeslapen en heb zin in de nieuwe dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 ben hier voor het eerst en ik weet niet of ik zomaar wat mag invoegen. Ik doe het maar en zie wel wat ervan komt. Vandaag twee weken droog en ik moet het even kwijt aan mensen waarvan ik hoop dat ze dat snappen. Skip en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Jowan, De ramen kunnen weer open hoor! Als de wind de goede richting op staat wordt je nu bedwelmd door lavendelgeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Wat zou je dan inhoudelijk erover willen zeggen, Agnieta? Ik lees dat hij bewust een keuze maakt waar hij de gevolgen van kent. Wij kennen die gevolgen ook en maken een andere keuze. Althans, ikzelf doe dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Walrus, welkom! 2 Weken is een mooie start! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Walrus, welkom! En klets maar lekker mee hoor! 2 weken droog, super... Nu doorgaan, dag voor dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 ook goeiemorgen frummers in een mistig Groen hart. betekent wel een zonnige dag dus die mist mag wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Goedemorgen beste mensen, Een fijne dag toegewenst; sterkte voor wie het nodig heeft. Gipsy goede thuisreis en thuiskomst. Dat wordt schuren en schilderen voor jou de komende tijd? Welkom Walrus! Hier een welkomst Je kunt je voorstellen op Wie is Wie, dat doen veel nieuwkomers. Kijk maar eens. Of misschien heb je dat al gedaan. Natuurlijk kun je hier invoegen. Twee weken droog, heel erg goed. Op eigen kracht? Bij mij werd het na twee tot drie weken wat makkelijker; ik hoop voor jou ook. Succes! Ik ben de deur uit, de trein in. Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 @Blondie.......thnx, maar ik ben een beetje allergisch voor de term "bedwelmen".........alhoewel, lavendel zou moeten kunnen! Fijne en geurige dag voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden