bolletje Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Heel veel sterkte morgen Rapi. Verliezen van een dierbare doet altijd erg veel pijn en heeft tijd nodig om te verwerken. Ik hoop dat je die tijd krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Ja Gerrit, veel en veel te jong! Daarom is het goed, dat ik nu even naar yoga ga Bollie, Hoofd even leeg maken. Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 (bewerkt) . 15 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 wijfie, van harte met je verjaardag. Â Rapilos, veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 (bewerkt) . 15 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 (bewerkt) Fijn, Plof, zo kun je toch drinken wat je graag wilde en je gezondheid een boost geven Ik vind het ook nog steeds zo fijn dat ik heb gekozen voor alcoholvrij drinken en, in mijn geval, vegetarisch eten. Daar voel ik me het lekkerst bij en dan leef ik naar mijn diepste waarden.  De crematie was mooi en maakte toch nog meer bij me los dan ik verwacht had. Het verlies van je eigen ouders voelt dan weer even heel dichtbij. We waren met ons vriendenclubje en die hadden ook zo hun eigen verdriet dus konden we elkaar naderhand buiten in de warme zon even omhelzen. Vaak worstelen mensen meer met hun eigen verdriet dan met de overledene op dat moment. Voor een deel dan. Er was natuurlijk ook verdriet om de overledene.  Verder heb ik er met manlief een dagje uit van gemaakt en hebben we inderdaad een tijd nog op een zonnig terras gezeten en aansluitend een pannenkoek gegeten. Ik ben nu wel moe. 18 september 2014 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Terug van yoga Wat is dat toch een wonderlijk iets. Was best moe, toen ik er naar toe ging, En nu weer helemaal fit, een soort gezuiverd of zo, zo voelt het, Of je energie weer kan stromen! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 (bewerkt) . 15 november 2014 bewerkt door ploffie Kate en Jootje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Volgens mij is het een mengeling van Hatha en Raja yoga Plof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Ja heerlijk hè Rapi. Ik heb vd week mijn eerste yogales gehad en was zo relaxt daardoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 (bewerkt) Plof, n.a.v. je posting over tarwegrassap heb ik het even opgezocht. Wat een gezondheidsboost is dat. Ben benieuwd of je je beter gaat voelen. Hou je ons op de hoogte? 18 september 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 (bewerkt) . 15 november 2014 bewerkt door ploffie ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Ik mis Dribbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Raps, kracht en liefde voor morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Kabouter, het komt inderdaad harder binnen, maar zoals je zelf al zegt: het komt er ook weer uit. En dat gebeurt niet als je je gevoel dempt met drank. Dus ondanks de pijn ga je goed. En blijf je droog. Compliment. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Hallo Sowhat, Leuk je weer te lezen en fijn dat je een goede (en droge) vakantie had. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Ik ga opslomen mensen. Alvast welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Kaboutertje, wat fijn dat je schrijft. Ik word stil van wat je deelt. Weinigen kunnen je helpen dragen. Dank je wel voor je openheid en je mag trots zijn op jezelf dat je geen smoes hebt gezien om te gaan twijfelen. Dank je wel voor je voorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 goed je zo te lezen kabouter!  Sowhat, natuurlijk droog, zo mag ik je graag lezen fijn dat je er weer bent hier ook.  Ik heb een heerlijke stranddag gehad sjonge wat een kado zeg. Morgen 3 dagen weg met de volleyclub. Ik ben er nog niet over uit of ik de laptop meeneem. Wil het eigenlijk wel dit jaar. Een paar redenen vóór en eentje tegen haha. nachtje over slapen nog maar dus. welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Ik wil me graag weer droog afmelden. Nou ja, het stortregent hier...;-) Matige dag vandaag, psychotherapie schudt mijn emoties vaak door elkaar. Weinig gedaan gekregen. Och morgen weer een dag, dan kan het ook wel. Een nuchtere dag, beter kan ik me niet wensen! Â Welterusten aan ieder die dit nog leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 De vermoeidheid begint nu toch wel toe te slaan. Moet mezelf echt in acht gaan nemen. Eens kijken hoe ik hier vorm aan geef. Even pas op de plaats, ook dat is groei. Nu maar eerst naar bed. Ogen dicht. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden