huttula Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Middag Hier een goede dag gehad op werk....deze had ik zo nodig Nu moe maar toch tevreden Net ff rust moment gepakt Vanavond qigong...doet me goed...ben eraan toe Lasagne..kan zo de oven in. Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Wat een spullen kan een mens verzamelen he, kastanje? Zeker. Ik verbaas me er weer elke keer over. Ik was nogal een verzamelaar. Nu in fases aan het opruimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Ja Rapi, dat vind ik dus moeilijk blijkbaar; onthaasten op deze manier, alhoewel ik het op andere vlakken al wel geleerd heb. Dan zal dit ook wel gaan lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 (bewerkt) Goed gevoel hè Kastanje. Die pizza zal er wel in gaan. 16 september 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Hut, qigong is net zoiets als tai chi toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Rijst met kipkerrie en ananas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Pfff, behalve dat ik al weken zin had om met mijn gsm te gaan voetballen heb ik nu zin om ook te basketballen met windows 7. Geef mij maar gewoon xp weer terug! Nou straks maar weer even kalmeren op een paard. Achterlijk gedoe dat cv opleuken, voor iemand die een creatieve denker is maar geen creatieve uitvoerder. Ik word er ontzettend ongeduldig en gefrustreerd van! En no way dat ik ga betalen voor pdf! En nu weer zennnnnnn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 (bewerkt) . 14 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Onderweg naar huis. Weer lange maar productieve dag. Kan ik heel blij van worden. Gevoel nu vasthouden tot donderdag. Zo ook lasagne in de oven schuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Eet ze Blondie. Fijn dat je weer blij bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Ja heb die primopdf en na me hier even ontladen te hebben, inmiddels ook door hoe het werkt! Joepie heb ik toch nog gewonnen! Nu nog even de crea bea oproepen. Voor morgen dan, want nu geen zin meer in. Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Joepie! Ik heb mijn kapvergunning en ik mag meer kappen dan ik eigenlijk vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Zo alles netjes klaar gezet om te gaan eten. Mooi bord, sjiek glas aanmaaklimonade met bubbeltjes, servjjjetje, zout, Mayo, tandenstokertjes, zo en nu op naar de friettent. Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Hé Rapske wat ga jij eten vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Eet smakelijk iedereen, voor zover dat nog niet gedaan is. Ik ben net gestopt met (thuis) werken en heb heel de dag eigenlijk zitten puzzelen. Gekeken hoe intelligent een stuk intelligente software nu echt is. Boeiend en vermoeiend, nu wat strak in de schouders. Eten staat op tafel en daarna de deur uit voor een wedstrijd. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Veel plezier vanavond Ger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Bollie, Ik heb om 17.00 al gegeten. Zooo'n honger! Worteltjes,aardappelpuree, met fijngesnipperde gember,knoflook en ui plus een zalmmootje. Toe; Vivit,met vanilleyogert,verse perzik en museley Dus..ik kan er voorlopig weer tegenaan! En..waren je patatjes lekker op je mooi gedekte tafel?, of moet je ze nog gaan halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Ik ben er mee bezig Rapi. Koop altijd veel te veel. Een friet, frikandel en een bamischijf. Maar de hondjes krijgen ook een paar frietjes en Olle de Papagaai is helemaal verzot op friet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Klopt PM Chi ..energie Ik heb de sportschool opgezegd...vind in oosterse beweging meer mijn ding...was ff wennen...maar geeft veel innerlijke rust..en rust voor mijn koppie De rest fiets en wandel ik voor mijn conditie Kan uren fietsen..dus zo slecht is mijn conditie niet meer Sportschool is verplicht tv kijken..niet meer mijn ding ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Hier ook buikje rond gegeten. Nog een waterijsje toe, daarna nog een ronde met de hond en opslomen... Fijne avond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 De voornemens van een alcohoklist kun je beter met een korreltje zout nemen . Dat bedioeklde ik dus en ik wil hier niet aanvalllend mee zijn hoor.. Maar dat is gewoon zo . . Sommige alci's kun je inderdaad beter met een korrel zout nemen. Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Bovenstaande vind ik ook zorgelijk. Het raakt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst 16 september 2014 Kan me voorstellen dat bepaalde mensen dit over zichzelf zeggen..monster Zo zie ik het maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden