bolletje Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Heb je het gevoel dat je er een beetje de brui aan geeft Aggie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Om niet te agressief over te komen, te zijn, kan je juist ook goed een assertiviteitstraining doen! Is mij ook wel eens geadviseerd, vond ik niet zo nodig! Moest ik teveel naar mezelf gaan kijken.... Ik nam liever een drankje en dan kwam het allemaal helemaal goed met mij, dacht ik. Mijn moeite met nee zeggen, het meest in mijn werk maar ook vrijwilligerstaken ( het zorgen voor..goed willen doen), zorgt ervoor dat ik mezelf voorbij loop. Daardoor loop ik regelmatig over en kan dan te agressief reageren op anderen, schijnt ! Te fel, te direct noem ik het liever zelf. Dus inderdaad in een eerder stadium nee zeggen zodat ik gewoon in alle rust assertief kan zijn! En me er dan nog goed bij voelen! Wat heb ik nog een hoop te leren en dat allemaal nuchter. Voel me nog steeds sterk maar ben me bewust dat er slechte dagen komen, ineens, zomaar, stiekem, onverwacht EN dan heb ik jullie...;-)))) Ben nu bekaf , slechte nachten, weer het eea misgegaan bij BJZ waardoor ik weer van alles moet gaan regelen, pittig gesprek met man over relatie en hierin ongelukkig zijn en toch voel ik me sterk! Het kan! En alleen omdat ik niet drink! Wat is dit fijn! Geniet van het moment want morgen kan zomaar anders zijn!! Dribbel Als je te lang gewacht hebt met reageren, heb je een emmeroverlopen reactie in ons soort gevallen. En dat kan wel eens begrepen worden als agressief en/of dominant. Verder dansen je letters van de hyperheid. Ben je hyper? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Ik ga jullie laten, nu weer tig berichten om te lezen. Lees ik morgen wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Agnieta nu niet iemand de kans geven om een doel voor open schot te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 shit nu moet ik blijven om te checken of mijn opmerking niet verkeerd gevallen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Laat ik me niet door vangen, ik wil gewoon naar bed. Dus slaap lekker, lees misverstanden morgen wel weer terug. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Agnieta, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Veel te druk om me hier te melden Slecht teken, omdat ik hier huist houvast vind! Goede nieuws; gister een zware workload van me af kunnen zetten..bij management teruggelegd en is daar opgepakt! Heel fijn ! De drukke dagen nu zijn toch ook heel waardevol, maar ik ben wel meer op mijn hoede na slechte nacht: rust bewaken. Ik ga nog even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Pfff... Was vanmiddag zo boos dat ik gestart ben om mijn dreads eruit te halen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Agnieta: ik vind het fijn om je zo te lezen. Kwetsbaar en eerlijk. Moedig ook. En ja, ik moet nu ook over een drempel over. Ik vind het moeilijk om op je te reageren omdat ik bang ben iets te zeggen wat verkeerd bij je valt. En nee, dat zegt niets over jou, maar alles over mij. Het voelt goed om de drempel nu eens over te gaan, ipv er steeds voor te staan. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 goeienavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 (bewerkt) Agnieta: ik ben oprecht blij dat ik de deur naar jou heb open gezet. Dank je voor je openheid. Ik ga zo afsluiten. Morgen een werkdag. Een halve heb ik me voorgenomen. Verkoudheid is nog niet weg, dus ik moet mezelf in acht nemen. Wie weet heb ik nog de tijd om een heerlijke wandeling te maken. 10 september 2014 bewerkt door Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Agnieta, Die dreads moesten er zoiezo uit. Kunnen maximaal 3 maanden blijven zitten dus was mijn plan om daar het weekend de tijd voor te nemen. En ja, plannen zijn gewijzigd. Was vanmiddag zo boos, met als gevolg trek. Kan niet drinken door de Refu, dus dan maar dreads eruit halen. Blij dat ik trouw mijn Refu slik en voorlopig nog maar effe aanhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Trouwens niet mijn enige redmiddel hoor. Heb mijn maatje bij AA gebeld en na een half uurtje was ik al rustiger. Had ik nu maar gebeld voor ik de eerste dreads eruit had getrokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Hierbij meld ik me droog af. 2e dag, bijna geen last van ontwenningsverschijnselen gelukkig. Hopelijk vannacht ook niet. Helaas ook dit keer van de huisarts geen refusal of zoiets gekregen, hij is daarop tegen. Van de week maar vragen aan de verslavingsarts van Jellinek... Niet weer zo'n uitglijer a.u.b.! Ik reageer nog weinig op anderen, sorry daarvoor, maar heb momenteel mijn handen vol aan mezelf. Slaap ze allen, tot morgen. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Ach, Agnieta. Ik heb uiteindelijk de keuze gemaakt om Refu te gaan slikken. Eenmalig op gedronken en was daar zo beroerd van dat ik dat nooit van mijn leven meer wil meemaken. Gelukkig mocht ik van mijn artsen toendertijd wel door met de Refu en dat heeft mij nu gebracht waar ik nu ben. Bijna op 3 jaar clean. Natuurlijk zou ik het liefst zonder willen doen, maar dat komt nog wel. Stapje voor stapje. Voor nu is het voor mij het belangrijkste dat ik clean mijn behandeling in kan en aan kan gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Slaap lekker Nancy! Ook ik duik zo mijn mandje in... Nog ongeveer 10 dreads te gaan. Valt uiteindelijk toch wel mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 slaap lekker (maar dan vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Slaap ze Blondie en Agnieta! En alle anderen natuurlijk. Snurk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Oh, mis net Jane, slaap ze voor straks!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Veel te druk om me hier te melden Slecht teken, omdat ik hier huist houvast vind! Goede nieuws; gister een zware workload van me af kunnen zetten..bij management teruggelegd en is daar opgepakt! Heel fijn ! De drukke dagen nu zijn toch ook heel waardevol, maar ik ben wel meer op mijn hoede na slechte nacht: rust bewaken. Ik ga nog even bijlezen Ja misschien lees ik soms rare dingen. Maar ik meen dat ik dit bericht vandaag gelezen heb van iemand die spankelender was. Weet nu niet zo goed of ik enkel boos op mezelf moet zijn of op ons allemaal dat we er niet ondersteunend op gereageerd hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 (bewerkt) En verders weet ik helemaal niet hoe ik moet reageren, behalve dat ik vind dat we allemaal wel beter op mogen letten op nieuwe meldingen, zeker met al die fora erbij. En dan bedoel ik hier, want dat is al een opgave genoeg voor sommige mensen. Iedereen is welkom om hier te schrijven hoor, over wat voor probleem dan ook. Maar ik neem de moeite niet om je te zoeken, doe ik vaak ook niet hier op het draadje bij wie is wie. Ik neem iedereen voor wat deze is, hoe ik deze lees op het forum. En tot op heden heb ik maar 1x echt moeite met iemand gehad om de webruimte te delen en dat een webruimte gevecht ontstond. Hebben we allebei verloren. 10 september 2014 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden