plof Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 (bewerkt) . 10 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 28 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 (bewerkt) . 10 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 28 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 (bewerkt) . 10 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Mogge allen Deed ik voorheen ook altijd Plofkip..werd er niet vrolijk van..om de dag zo te beginnen Ben ermee gestopt...ik hoor het nieuws vanzelf wel..als het belangrijk nieuws is Bevalt me echt beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Goede morgen, Koffie ja lekker want anders word ik niet wakker hoor DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Tis wel ff wennen hoor....zonder nieuws plofkip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 (bewerkt) Goedemorgen, Hier ook zodra ik wakker ben de start van de dag met een bak koffie, een peuk en het nieuws op tv. Gelukkig tegenwoordig maar een half beeldscherm, want vrolijk word ik er vaak niet van van het nieuws. Maar een gewoonte is slecht af te leren, blijkt. Ondanks mijn ergernissen om de kapotte tv en al het slechte nieuws trapt dit gewoontedier er elke dag weer in. Afijn, nog maar een bakkie dan voor ik mij klaar ga maken voor mijn werk. Schakeldagje, en daar word ik dus wel weer blij van. Dagpact: Albert Plofkip Blondie 28 augustus 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Blondie...nog ff en de smart tv komt Die brengt alleen maar goed nieuws blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Goedemorgen allemaal... Koffie en thee staan klaar De zon schijnt ook vandaag weer... En het nieuws? dat komt vanzelf in de loop van de dag wel tot mij. Vroeger keek ik 's morgens vroeg het nieuws, dat doe ik al een paar jaar niet meer, lekker alleen het geluid van de vogels buiten. Bevalt me prima.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjitske Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Nieuws kijk ik ook al heel lang niet meer. Heb de krant ook opgezegd dus soms loop ik achter haha. Maar bevalt goed. En bedankt voor de koffie plofkip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Goodmurning Tsitske. Wat gek, had een berichtje geplaatst dat ik nu, daarnet dus, pas zag dat Kippetje ook al koffie had gezet, dus dubbel aan de koffie vandaag. maar berichtje is helegaar foetsie... Nog maar een keer dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Goeie morgen beste mensen. Poeh wat heb ik geslapen zeg, heeeeeerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Hoppa, de wijk in op mijn fietsje. Zon schijnt en ik ben opgewekt. Gaat helemaal goed komen vandaag. Effe wat bergen verzetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Werk ze Blondie, plezier.. Jij ook een goede morgen Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Moghu Vonneke, heerlijk weer dat bakkie koffie, heb ik de laatste dagen wel een beetje gemist. Schoonzus lust alleen maar caf. vrije koffie, maar ik vind die van jou toch wel errug lekker hoor, dus schenk ik er nog eentje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Goedemorgen, Hier ook zodra ik wakker ben de start van de dag met een bak koffie, een peuk en het nieuws op tv. Gelukkig tegenwoordig maar een half beeldscherm, want vrolijk word ik er vaak niet van van het nieuws. Maar een gewoonte is slecht af te leren, blijkt. Ondanks mijn ergernissen om de kapotte tv en al het slechte nieuws trapt dit gewoontedier er elke dag weer in. Afijn, nog maar een bakkie dan voor ik mij klaar ga maken voor mijn werk. Schakeldagje, en daar word ik dus wel weer blij van. Dagpact: Albert Plofkip Blondie Nikky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Achterlopen met het nieuws kan bijna niet. ..zijn de hele dag herhalingen Mogge tjitske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Goedemorgen allen, bedankt voor de koffie. Het ziet er heerlijk zonnig uit. Vandaag de vouwwagen inpakken en verder wachten op de dingen die komen gaan. iedereen een mooie dag gewenst en hou het droog. (Letterlijk en figuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Heerlijk nikky...inpakken....dan krijg je echt al dat vakantie gevoel Geniet ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Goeiemorgen allemaal Wat fijn als 's ochtends de zon al schijnt...Kinders naar school, rondje gefietst naar de bakker. Ach ja, nieuws....journaal kijk ik nooit...krantje opgezegd per oktober. Ik zal vooral de bijlage van de zaterdag missen, dat was echt mijn ochtendmoment van het weekend maar voor de rest? We zullen zien. Het gebeurde zo vaak dat ik wat 's ochtends in de krant las de dag/avond vantevoren al ergens gehoord en gezien had. Zomteen het beddengoed eraf en lekker buiten drogen! Hoop dat het droog blijft...bij mij in ieder geval wel Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Is een weekendabonnement dan een optie Kruidje? Schijn je tegenwoordig ook te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Ja, zo'n weekendabonnement hebben we wel eens naar gekeken, maar dat is dan in verhouding best prijzig.. We zullen eens kijken hoe het bevalt zonder... Veel nieuws komt al binnen via de pc...radio in de auto, tv... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden