bolletje Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Goeie morgen mensen. Ik zit ook weer voor de lamp Vandaag ga ik verder buiten puin ruimen omdat ik zondag wil gaan bbq. dus moet het buiten schoon zijn. Kan nu lekker want het blijft hier in het zuid-oosten lang droog. Temp. goed dus lekker buiten werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Dagpact 20-8-2014 Nikkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 goeiemorgen frummers dochter is nog erger dan ik dat lijkt een schrale troost maar door haar structuur te bieden en met zachte hand de deur uit te werken creeer ik ook structuur en rust voor mezelf. Misschien moet hier ook maar zo'n lamp komen dacht ik net, maar de zon breekt door en ik mag te fietsen met maatje, buiten is belangrijk voor me dus hup, hup, hup! zet m op frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Na een paar ellendige dagen oorzaak :drank!! zet ik me met de moed der wanhoop weer op het dagpact. Ik snap nu pas echt wat die woorden betekenen. Moed putten uit wanhoop. Blijkbaar lukt het me niet om een korte vakantie te houden zonder zogenaamde beloning. Het is te gek voor woorden dat de verslaving het van mij wint, dat kan niet meer, ik ben de baas! Dagpact: Blondie Albert Nikky Wimmelt. Ik verplicht mijzelf me ook iedere dag droog af te melden als stok achter de deur. Carpe diem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Ben der weer...gedroomd en al Droom was niet om naar huis te schrijven....blij dat het niet echt is...was behoorlijk de weg kwijt..wat een paniek En dat op mijn werk Dat het werk gerelateerd is ...was niet zo vreemd Volgende week breekt er weer een nieuwe tijd aan daar voor mij Zal de nodige spanning opleveren Ook hier zal ik doorheen moeten om weer het als normaal te beleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Wimmelt...en een baas is best hard voor zichzelf. Elke keer een stukje meer baas worden..is baas worden Alles mag...behalve drank...een wereld staat voor je open Ik weet dat het moeilijk is....maar het is mij ook gelukt....jij bent niks niet anders Go for it...zie het als een uitdaging niet als straf dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Felicitaties Nikky Wimmelt kop d'r veur he MijnGerrit, veel plezier, hier nog steeds droog en af en toe zonnig. Letje, ik hoop dat je met alles teruggekomen bent, veel plezier nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Hoi letje, mijn naam is haas hoor. Kan je huisarts niet bellen dat hij contact op neemt met Tactus, ik zeg maar wat, heb er geen ervaring mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Goh, Ietje ik hoop dat je snel kunt beginnen met de behandeling. Wimmelt kom op, laat zien wie de baas is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Wimmelt, AR en Ietjefietje, zet 'm op! Stoer om hier zo eerlijk te schrijven, heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Eigenlijk ook niet zo vreemd dat je gedronken hebt....je klonk mij al te positief in je vakantie. Tevreden omdat je alcohol hebt..je vriendje En niet drinkers hebben het best wel moeilijk Kan alleen maar zeggen tis hrt waard...ook dat maak jij uit...de baas ben jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Ff klagen hoor. Het puin is helemaal opgeruimd. Ik had er zo helemaal geen zin meer in hé en ben blij dat het nu klaar is pffffttttt. Nu bezig met de vijver schoon te maken en dan weer tabaksbladeren opbinden. Ik ben moe gewoon omdat ik iets helemaal tegen m'n zin in moet doen. Maar goed, morgen komt Jan weer en dan gaan we kijken voor een andere salontafel dus das weer hartstikke leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Kan me voorstellen Bol... Verbouwen is vermoeiend en helemaal tegen je zin Soms moet je een rust pauze inlassen om bij te tanken Net een spin gevangen....mijn angst daarvoor overwin ik ook Niet met de stofzuiger ..maar gewoon gevangen met een glas Dus ik zet hem de deur uit...daar hoort hij thuis...buiten Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Wijfie, gaat het wel goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Ietje, AR en Wimmelt, Goed dat jullie je terugvallen melden hier. Echt jongens, zonder drank is het leven zo veel fijner. Ga er voor, je krijgt het beter. Voor ieder een :rose: , voor de motivatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Weer thuis van werk. Goed gesprek gehad met collega over duidelijkheid in communicatie. Lekker gewerkt daarna. Volgende week naar 7 uur per dag werken en de week erna weer volledig. Gaat lukken zolang ik naar mijzelf en mijn lichaam blijf luisteren. En nu effe een bakkie pleur. Met een rijstwafels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Goedemiddag beste mensen, Zou het aan het weer en atmosfeer liggen,al die terugvallers? Ach ja mensen, het valt ook niet altijd mee he Wel super eerlijk, dat jullie het melden. Heel veel sterkte en nieuwe goede moed gewenst voor Wimmelt,Erik, Albert en Ietje Straks werken om 18.00 uur. zooo,geen zin in. Maar goed, geestelijk alvast goed voor bereiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Zit hier heerlijk met de beentjes omhoog. Alle schoolspullen binnen. Was weer een rib uit mijn lijf. Dochter druk aan het koken, ga haar zo maar even helpen. Nu iedere minuut een gil uit de keuken hoe ze dit of dat nu weer moet doen. Hahaha, geen keukenprinses dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Jong geleerd, oud gedaan Blondie! blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 (bewerkt) En ik heb vandaag gewoon gezegd dat ik iets niet durf. Maar dat ik een tussenvorm wel zie zitten. En dat vond mijn manager helemaal prima, leuk zelfs. Zo gaat dat bij mij, ik weet niet wat ik wil, wat ik durf, dub er wat over, en ineens komt er dan als vanzelf een actie, lijkt het. Ietje, ik hoop dat de internetbehandeling je meer inzichten zal geven, ook in wat je wilt. Blondie, ik sta meestal ook om half zes op, op werkdagen. Vanmorgen kostte het moeite, het was donker en koud. Echt wakker worden onder de douche met de verwarming aan en warme waterstralen. Leuk trouwens dat je wat in gaat zaaien op je landgoed, ben benieuwd. 20 augustus 2014 bewerkt door Kate blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Misschien dat agnieta het leest Doppers .wortels.aardappels en karbonade Eet smakelijk voor ieder die nog moet eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden