Spring naar bijdragen

woensdag 20 augustus


blondie6173

Aanbevolen berichten

Rapilos,

over de terugvallers, het kan ook zijn dat nu er een schaap over de dam is, er meer volgen. Ik bedoel om het eerlijk te melden want lang heb ik het idee gehad dat dat niet gebeurde en daar heb ik hier ook wel eens over geschreven. Je wilt natuurlijk niet als enige toegeven dat je het niet gered hebt.

Ik hoop echt dat het nu zo blijft, die eerlijkheid, zeker voor de nieuwelingen, het zou zo maar eens kunnen dat er zo veel wegblijven om deze reden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer bijna 10 uur geslapen, en nog moe, misschien moet ik een wekker zetten, ik weet niet wat het beste is. Gelukkig kan ik het me veroorloven en het weer nodigt ook niet uit om wakker te worden.

 

Jane

De levertjes gingen er in als koek, Hij zei weer dat ik talent heb. Vandaag is hij op de fiets, maar vlg. week gaat hij toch dat andere adres, dichterbij zijn werk uitproberen.

Ik begrijp niet dat iemand van 64 jaar zo besluiteloos kan zijn. Hij vindt het een nadeel dat hij daar alleen zit en ik vraag me af hoe hij het met het eten gaat doen. Mij maakt het niet uit of hij blijft of gaat.

 

Nu moet ik naar "mijn personeel" :), mijn hulp heeft haar dochter uit Benin over en ze poetsen samen al mijn prulletjes in de kamer, dat is een heel gepriegel dat normaal overgeslagen wordt, want niet belangrijk. En de ramen worden gelapt.

Ze heeft karkadeh voor me meegenomen, heel blij mee. Het ligt nu op een badlaken te drogen, want was nog vochtig omdat ze het daar snel gebruiken. Ik kan weer een jaar voort.

Ook een ander cadeautje gehad. om pennen in te zetten, heel leuk.

Ik laat ze dus maar even samen, kunnen ze lekker kletsen.

Eten maken voor mijn kostganger, ik heb het zo druk als een klein baasje en dat is maar goed ook, ander versacherijn ik maar met dit weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dochter heeft heerlijk gekookt.

Was in staat om een tweede keer op te scheppen, ware het niet dat ik toch wat op mijn vetrolletjes moet Letten.

Nu dan maar aan mijn waterijsje en zo nog een heerlijk bakkie koffie.

Kate, ik heb nog geen idee wat ik ga planten. Morgen maar eens even Googlen wat meest geschikt is.

Maar dat het gaat gebeuren dat staat vast.

Fijn dat je me even terugfloot.

Was weer bezig op mijn zevenmijlslaarzen, wilde alles weer in 1 keer groots aanpakken.

En dat terwijl ik met kleine stapjes er ook wel kom.

En er dan ook nog van kan genieten.

Afijn, weer een les geleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een fijne, respectvolle reacties tegenover de mensen die schrijven toch AnietDB te zijn geweest.

Dan durf ik ook weer op dd te komen, niet dat ik van plan ben te gaan drinken maar dat was ik de keren hiervoor ook steeds niet.

Het gevoel weer teruggevallen te zijn en zo van jezelf te balen, terwijl je iedere keer echt de intentie hebt te stoppen ken ik ook maar al te goed. Ik snap wel wat je zegt Ietje, je weet dat het beter is maar zo voelt het niet tijdens het stoppen. Hoop dat je snel mag beginnen aan de training!

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...