Spring naar bijdragen

woensdag 20 augustus


blondie6173

Aanbevolen berichten

Gòh was dat 2005 Plofkip? Grappig! Ik ben toen door de lichten van een vrachtwagen heelhuids op de plek van bestemming gekomen. Maar was echt zot toen, weg vol sneeuw, buitenspiegels vol sneeuw. Gelukkig heb ik niet vast gezeten maar op een rit van 2 uur wel 6 gedaan.

Grappig om dat met jou bericht weer eens te beseffen. Hahaha ik ging toen naar mijn grote liefde toe, niks laat de liefde in de weg staan. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond allen,

Goh, wat zijn er nog een hoop mensen wakker.

Net bijgelezen, en een half uurtje terug van mijn avonddienst.

Pfff, wat hectisch zeg.

Nauwelijks tijd voor koffie of thee,

Werk o.a. op een afdeling dementie,

Gewoon een dik uur bezig geweest om 2 mensen in bed te krijgen.

Steeds er uit komen.

Een van hen minimaal 10 keer, met steeds dezelfde vraag; Hoe laat wordt ik gewekt?

De andere wilde alles steeds uit doen, en zich wassen met een hemd!

Ijzeren geduld moet je hebben echt waar

En ondertussen alle piepers die afgaan!

Enfin, heb het weer overleefd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ging gisteren een broodje halen voor het paardrijden en tijdens het wachten ben ik een peukje gaan roken buiten. En daar zat een man op het terras met een super mooie herdershond (I love herders) Dus ik zei: "mooie hond heb je daar." We raakte aan de praat over waar hij die hond vandaan had enzo, maar wat ik het mooiste vond was dat die herder opeens ging staan en ik een horizontale rug zag! Wow! Dat had ik al heel lang niet gezien. Heb nu dus hoop dat als ik ouder en nog lelijker ben er wel fokkers zijn die mijn type herder fokken en dat ik dan wellicht ooit echt een hond neem. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker Albert! :heart:

 

Rapilos, groot gevaar en extra werkdruk voor jullie daar denk ik dan aan. Met al die mensen die je in bed moet leggen, piepers die rammelen en dan degene die er weer uitkomen.

Gedeelde smart is halve smart dus heb er niet zoveel moeite mee dat ik plaatsvervangend mee voel. ;) Knap dat je het kan en doet.

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...