blondie6173 Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Hier nog effe een rondje met de hond en daarna opslomen. Gelukkig tot maandag vrij van werk, maar ook thuis en op mijn landgoed nog genoeg te doen, dus mijn rust pakken door bijtijds mijn mandje in te duiken. Fijne avond allemaal en biss morghe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ja Fruit ik kijk er echt naar uit. Blondie bedankt voor je positieve berichtje. Ja en genieten zal ik, zeker weten. Hoe groot is jouw landhuistuin? Jij hebt toch Puck hier gebracht hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Hoi Allemaal, Als het mag wil ik graag weer een forummer zijn. Sorry dat ik jullie zo in de steek heb gelaten Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Hoi AlbertRemmo, Ik ken je niet, maar welkom terug. Hoe gaat het met je? Bolletje, ik bedoelde wat je zelf beschreef. Soort van verbouwingsmoe. Constant bezig en in de rotzooi zitten. Maar als ik het goed begrijp zit jij er nog voor de kerst piekfijn bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Heej Albert Wat leuk dat je er weer bent!! Hoe gaat het nu dan met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Nog effe voor ik de deur uitstap voor mn rondje hond. Je hebt de goeie voor je bolletje. Met plezier Puck een goed huisje kunnen geven, en jou de liefde van je leven kunnen brengen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Goed je weer te zien, AR. Ik moet nog wel eens aan je denken als ik in mijn grote ABBA-fotoboek blader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Fruitvlieg, heeft je (ex)vriendin ook een eigen inkomen vroeg ik me af? Anders moet ze aan een uitkering zien te komen en dat kan denk ik pas als ze een eigen adres heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Voor de kerst moet het klaar zijn Mary. O Blondie dan heb ik toch de goeie voor. Ja Puck is echt m'n allesie hoor, en dat weet ze, en maakt daar handig gebruik van. Maar ze is zoooo lief, en ik ben je nog steeds heel dankbaar. Dit kleintje en haar vriendinnetje hier, brengen een hele hoop geluk en plezier. Appieeeeee wat fijn dat je er weer bent kerel. Ik voel me niet in de steek gelaten hoor, je zal wel je rede hebben gehad waardoor je weg bent gebleven. Fijn dat je je weer laat zien. :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ik heb jullie wel door hoor Rapie en Blondie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Hoi hoi. Welkom terug AR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Hoi Jen, hoe is 't? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Hi Mary, ik weet het niet. Moe. En ik laat met te veel gaan denk ik. Moet me minder op mezelf richten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Een van de leuke dingen van vakantie was de hond. Ik ochtendhumeur, zij stralend om aan een nieuwe dag te beginnnen. Moet ik thuis ook kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 ff een gigantisch trekmoment nu. Oorzaak: telefoongesprek dat me triggerde en me boos maakt. Goh, wat komt die binnen zeg. Afleiding zoeken, hier delen en uit zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Oei Kastanje. Wat een trigger hè, boosheid. Niet toegeven hoor. Je gaat toch niet drinken omdat een ander meent bepaalde dingen tegen je te kunnen zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Wat bedoel je Jen! Dat je thuis ook een ochtendhumeur moet hebben? Of net zo blij zijn als de hond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Geintje Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Kastanje, goed dat je hier komt! wel uiten maar zonder in-nemen HungryAngryLonelyTired zijn bekende triggers en ze zijn gemoedstoestanden en kunnen een forse test zijn voor je dit ga jij kunnen hoor meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Kastanje, vertel....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Albert ik dacht gister nog aan je en hups daar ben je! heb een leuk Abba filmpje gezien zal m zoeken en op de muziekdraad zetten echt grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 openstaan voor de dag Mary, zo iets. Kastanje, drinken is een slechte reactie op boos zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Boosheid is een gigantische trigger. Ik ben boos omdat er niet de moeite werd genomen om even naar mij te luisteren en te vragen hoe het met mij is. Maar goed dat is iets van mij en moet ik mee zien te dealen, normaal lukt me dat wel maar nu even niet. En nee, ik ga niet drinken, geen haar op mijn hoofd. Maar ik voelde het wel enorm aan me trekken en ik heb het in huis. Was dus even goed bij de les blijven en mijn hulpmiddelen inzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Het is gewoon zo fijn dat jullie er zijn. Half woord is genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden