Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hier nog effe een rondje met de hond en daarna opslomen.

Gelukkig tot maandag vrij van werk, maar ook thuis en op mijn landgoed nog genoeg te doen, dus mijn rust pakken door bijtijds mijn mandje in te duiken.

Fijne avond allemaal en biss morghe

Geplaatst

Ja Fruit ik kijk er echt naar uit.

Blondie bedankt voor je positieve berichtje. Ja en genieten zal ik, zeker weten. Hoe groot is jouw landhuistuin?

Jij hebt toch Puck hier gebracht hé?

Geplaatst

Hoi AlbertRemmo,

Ik ken je niet, maar welkom terug.

Hoe gaat het met je?

Bolletje, ik bedoelde wat je zelf beschreef. Soort van verbouwingsmoe. Constant bezig en in de rotzooi zitten.

Maar als ik het goed begrijp zit jij er nog voor de kerst piekfijn bij.

Geplaatst

Fruitvlieg, heeft je (ex)vriendin ook een eigen inkomen vroeg ik me af?

Anders moet ze aan een uitkering zien te komen en dat kan denk ik pas als ze een eigen adres heeft.

Geplaatst

Voor de kerst moet het klaar zijn Mary.

O Blondie dan heb ik toch de goeie voor. Ja Puck is echt m'n allesie hoor, en dat weet ze, en maakt daar handig gebruik van. Maar ze is zoooo lief, en ik ben je nog steeds heel dankbaar. Dit kleintje en haar vriendinnetje hier, brengen een hele hoop geluk en plezier.

Appieeeeee wat fijn dat je er weer bent kerel. Ik voel me niet in de steek gelaten hoor, je zal wel je rede hebben gehad waardoor je weg bent gebleven.

Fijn dat je je weer laat zien. :lips: :lips: :lips:

Geplaatst

Een van de leuke dingen van vakantie was de hond. Ik ochtendhumeur, zij stralend om aan een nieuwe dag te beginnnen. Moet ik thuis ook kunnen.

Geplaatst

Kastanje,

goed dat je hier komt!

wel uiten

maar zonder in-nemen

Hungry
Angry
Lonely
Tired

zijn bekende triggers

en ze zijn gemoedstoestanden

en kunnen een forse test zijn voor je

dit ga jij kunnen hoor meis!

Geplaatst

Boosheid is een gigantische trigger. Ik ben boos omdat er niet de moeite werd genomen om even naar mij te luisteren en te vragen hoe het met mij is. Maar goed dat is iets van mij en moet ik mee zien te dealen, normaal lukt me dat wel maar nu even niet.

En nee, ik ga niet drinken, geen haar op mijn hoofd. Maar ik voelde het wel enorm aan me trekken en ik heb het in huis. Was dus even goed bij de les blijven en mijn hulpmiddelen inzetten.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...