Yvonne Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan inmiddels al weer klaar hier. Buiten is het nog wat schemerig, door de gevallen regen zijn de kleuren in de tuin heel diep. Windstil, geen enkel geluid, zelfs de vogels lijken nog te dutten. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Mogge Yvonne, Lekker. Koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Jij ook goedemorgen Mary. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Jij bent altijd zo vroeg Yvonne. Ochtendmens? Of moet je wel vanwege werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ik ben langzaam maar zeker van avondmens in een ochtendmens veranderd Mary. Voor een deel in de periode toen onze kinderen klein waren. Maar voor het grootste gedeelte vanaf het moment dat ik deze baan kreeg. En misschien ook wel een beetje in de periode dat ik in de overgang was, ik werd toen heel vaak al om half vijf wakker. Maar dat was zelfs mij wat te vroeg hoor, hihi. Ook als ik vrij heb vind ik het heerlijk om vroeg op te staan. Ik geniet van die paar hele stille ochtenduurtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 En nu is het inmiddels weer tijd voor mij. Luitjes, maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Goedemorgen! Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 (bewerkt) Yvonne, ja dat zijn heel mooie uurtjes zo vroeg in de ochtend. Ik heb vroeger veel nachtdiensten gedaan en genoot dan van de tijd voorafgaand aan de zonsopgang. En heerlijk ook om met een vroege dienst in het weekend naar m'n werk te rijden. 14 augustus 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Gipsy, mag je geen slaapmiddel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Goedemorgen allemaal. hier is het nog lekker fris buiten, maar de zon schijnt en de hond is al uitgelaten, nu lekker aan de koffie. gisteren met de kleinkinderen naar apenheul geweest, ongeveer 10000 anderen hadden dat idee blijkbaar ook. Wat een drukte zeg. dagpact Gipsy Nikky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Goedemorgen, Vandaag weer fijn een dagje schakelen. Maar nu eerst effe een bakkie. Dagpact: Gipsy Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Mogge Straks naar de kapper...heerlijk dat gefrunnik in mijn haar Daarna proefles qigong op yoga school.. Met onregelmatige diensten is het moeilijk om lessen te volgen...ze zijn altijd op vaste tijdstippen. Zo yogaschool heeft lessen hele dag door..dus dan kan ik altijd binnen om een les mee te pikken Wil ook echt mee doorgaan...heb in mijn ziektewet 13 lessen als kennismaking gevolgd...doet me goed..ga erzo in mee..dat gedachten binnen een mum van tijd wegzijn Eigenlijk een soort van actieve rust... Bepaalde vormen van bewegen zijn al duizend jaar oud..dat moet wel goed zijn Fijne dag en maak er wat van....geen 1 dag is een verloren dag...tis wat jij er van maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Goedemorgen allen, Ook hier weer een nieuwe dag begonnen, zonnetje schijnt gelukkig nog. Iedereen fijne dag en kom hier gerust als je het moeilijk hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Dan is yoga misschien ook wel wat voor mij. Rustmomentje gisteren werd overschaduwd door duizend en een gedachten, maar geen rust in koppie. Moet ook niet gelijk van mijzelf verwachten dat het in ene 'goed' gaat, maar werd er alles behalve rustig van van dat stilzitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Goedemorgen, goed idee van Hut, liep er ook al aan te denken, heb het zelfs allemaal uitgezocht, dus ik ga me aanmelden, heb ook weinig rust in mn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Goedemorgen, Ik kan het iedereen van harte aanbevelen. Wel zou ik even goed kijken naar wat voor soort yoga je wilt doen - er zit nogal een verschil tussen, bijvoorbeeld, haha yoga en ashtanga - en ik zou vooral ook een paar verschillende docenten uitproberen. De kwaliteit en sfeer van een yogaklas hangt voor een groot deel af van wie hem geeft. Maak er een mooie dag van. Yj Dagpact: Gipsy Nikky Blondie Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 goeiemorgen frummers. grappig te lezen: Hutt schreef over qigong op de yogaschool en lijkt volgens de reacties reclame voor yoga te maken. Maar beiden zijn héél verschillend, goed om lichaam en geest in balans te brengen. De een komt uit China, de ander uit India, beiden eeuwen oude methodes die hier in een nieuw jasje worden gegoten. Wat Gerrit beschrijft: probeer bij proeflessen verscheidene docenten uit; er is een wereld van verschil nl in hoe iemand dezelfde materie overbrengt. En bij sommige leraren erger ik me dood, bij anderen ervaar ik totale overgave. Soms als momentopname, maar soms klikt het gewoon niet en dan is het zonde van tijd en geld om te proberen door te gaan. Hopelijk vinden jullie wat bij je past, want het kan zo fijn zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie Hanneke reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 geweldig Ploffie totale harmonie dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Hoi Yogaliefhebbers en anderen, MijnGerrit, eet jij ook iets voor het slapen gaan, bespaard je misschien dat je snachts honger krijgt en vanwege ander draadje waarop je ook actief bent, zou ik die koeken maar in de kast laten liggen Hoi letje, nog plannen voor vandaag, Nu nog aardig weer hier, veel plezier iig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Plofkip, moet ik je nu elke dag feliciteren met droog zijn Bij deze dan. Is de kippe(n)soep nog gelukt gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Was als geintje bedoeld hoor Plofkip, vind dat je het heel goed doet en begrijp dat je elke dag weer trots op jezelf bent en met recht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden