plof Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Blondie, wat goed van je dat je je grenzen hebt aangegeven op je werk. En leuke initiatieven in de wijk. Huttula, ook jij geeft je grenzen aan op je werk. Knap van je. En je teamleider heb je blij gemaakt. Wat wil een mens nog meer? Is je kamer klaar? Na het antwoord van je teamleider ging je vast als een speer. :D Ik heb mijn vrijwilligerswerk opgezegd. Het wordt heel jammer gevonden dat ik wegga. Goed teken, maar het stemt me ook wat weemoedig. Donderdag laatste keer. Morgen gaat mijn moeder weer naar haar eigen huis vanuit het verpleeghuis. Hoop drukte en ook wel zorg hoe het thuis zal gaan. Afwachten maar. Om met Blondie's woorden te spreken: ik ga opslomen. Fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Ik zit nu op dag twee van nuchterheid, en naarmate de avond nadert begin ik te denken aan het bier dat ik mijn moeder gisteren heb meegegeven om het ver van mij vandaan te houden. Ik fantaseer dat ik een koud blikje uit de koelkast haal, achter mijn laptop ga zitten, het blikje open en naar mijn mond toe breng. Hebben jullie ook (nog) weleens last van dit soort gedachten en hoe zou ik ermee om kunnen gaan? Ik krijg al trek van je omschrijving. Ik heb het nu gelezen maar normaal zou ik de woorden fantasie en bier scannen en dan mezelf dwingen het niet te lezen.....als ik dit soort fantasieën heb dan kap ik meteen mijn gedachten af en ga desnoods heel druk wat anders doen zoals opruimen.....in elk geval niet boodschappen doen op dat moment. Ik kap de fantasie al af als ik aan bier denk laat staan de verleidelijke details die jij erin verwerkt....Je maakt het zo voor jezelf wel heel verleidelijk. Stoppen die gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Gisteravond dus zo'n gram melatonine genomen en om 3.30 toch maar 2 natuur kalmerings/slaaptabletten. Mocht ook niet baten. Dit kan niet, je zit verkeerd met eenheden. De allerlaagste dosis per pil is 0.1mg en de werkzame dosis zit zo rond de 1 a 10 mg per dag. Vrij normaal is 3 mg en dat zit in de tabletten die ik heb per stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Hoi vrienden en vijanden, ben weer terug in Belgenland. Vol, erik en huttula reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Pm...jammer dat je weggaat...dat betekent dat ze blij met je waren...das een groot compliment 2 raamkozijnen klaar...ik wil als een speer...maar ja moet mezelf inhouden om man ook te laten verven Inhouden is niet makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Hoi jen..goeie vakantie gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Zeker interessant Plofkip. Ga jij de cursus volgen? Ik ga er een nachtje over nadenken en zal het je laten weten. Dank voor de tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Hoi huttula, ja, ik vind Denemarken een fijn land. Het was ook plezant en raar om een week lang dag-in dag-uit met hondje te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 hi plofkip, aangenaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Het weer opknappen kost me meer tijd dan ik had gehoopt. Het gesprek met mijn therapeut was goed. Helderheid gekregen, tranen konden vloeien, vette complimenten gekregen. Over 3 weken het laatste gesprek. Hoe spannend ook, het is goed. Het lijkt erop dat ik toch een virus oid onder de leden heb. Zal het tijd moeten geven, geduld hebben dus: niet mijn sterkste kant. Ik ga zo slapen. Alvast slaap lekker gewenst. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Ik begrijp het, Plofkip. Zijn alle cursussen beschikbaar na afloop? Ik denk trouwens dat ik hem wel online ga volgen vanaf volgende week. Zal laten weten wat ik ervan vind. Yj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Niet alles bij gelezen...te veel voor te weinig tijd Jen, welkom thuis! Nieuwe , welkom! Ik meld me weer droog af Trusten en tot morgen Leuke dag te gaan; met collega naar KVK voor onze nieuwe uitdaging!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 ik voel me niet echt welkom thuis, Vol. Niet zozeer op dit forum, maar pfff. op reis ben ik gewoon mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 ik voel me niet echt welkom thuis, Vol. Niet zozeer op dit forum, maar pfff. op reis ben ik gewoon mezelf. Wat jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 ja zwarte walmen zoiets. Ach ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 ha jen na een leuke tijd weer terug in het ritme/de sleur kan ook op een gat lijken waar je even in weg zakt. vaak vergelijken we vakantie/reizen met thuis maar dat is een oneerlijke vergelijking he. met vakantie vaak op ons best en thuis is thuis misschien kun je eens kijken wat jij thuis kunt veranderen om het ook daar weer leuk(er) te maken? morgen een smorgasbord maken, of is dat zweeds? ik ga mn bedje maar weer eens opzoeken en dromen van strandweer weer truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Luikjes weer dicht...truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden